Zwrot do Lamour - jak odesłać paczkę ze zwrotem do Lamour?

Lamour to ekskluzywny butik dla pań, które znajdą tam nie tylko sukienki, ale również komplety dresowe i wiele promocji. Dokonując zakupów online, musimy liczyć się z tym, że może zdarzyć się, że zamówione produkty nie do końca spełnią nasze oczekiwania lub będziemy potrzebować innego rozmiaru. Z pomocą w takiej sytuacji przychodzą bezproblemowe zwroty towarów. Zwrot do Lamour daje klientom taką możliwość. Odesłanie paczki jest naprawdę proste i wygodne. Zapoznaj się z naszym artykułem i poznaj tajniki zwrotów towarów.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem należy zapakować w oryginalne opakowanie. Można użyć do tego także innego kartonowego pudełka lub foliopaku. Ważne jest, by zapakowane produkty odpowiednio zabezpieczyć szeroką taśmą lub stretchem. Do wnętrza paczki należy włożyć wypełniony formularz zwrotu i kompletne produkty wraz z metkami i ewentualnymi zabezpieczeniami. Każdy klient na zwrot towaru do Lamour ma 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Jaką formę zwrotu wybrać?

Do wyboru jest wiele firm kurierskich. Klient może skorzystać z usług paczki pocztowej oferowanej przez Pocztę Polską. Sklep zastrzega sobie, by nie wysyłać paczek jako zwykły list nierejestrowany. Można również skorzystać z bezpiecznej formy zwrotu proponowanej na platformie Wygodne Zwroty. Strona ta posiada w swojej bazie wiele rodzaju firm kurierskich, dzięki którym łatwo, a przede wszystkim szybko nadamy swój zwrot. Sprawdź już teraz i przekonaj się, że rejestracja zwrotu zajmie ci zaledwie kilka minut.

Dane kontaktowe potrzebne do nadania zwrotu do Lamour

Wszystkie zwroty należy wysyłać na podany adres: 

L’amour Boutique

ul. Krakowska 4

26-800 Białobrzegi

W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu: +48 575 391 535 lub wysłać wiadomość na adres e-mail: [email protected].

Jakie produkty można zwrócić?

Do sklepu internetowego Lamour można zwrócić produkty w pełni kompletne. Zamówione rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania, zabrudzeń czy zniszczeń. Ważne jest, aby towar posiadał wszystkie metki wraz z ewentualnymi zabezpieczeniami. W innym przypadku sklep może odmówić przyjęcia zwrotu. Jeżeli zwrot nie zostanie zaakceptowany, produkty zostaną odesłane na koszt klienta.

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto