- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Ligari - jak odesłać nietrafione zamówienie do Ligari?
Zwrot do Ligari - jak odesłać nietrafione zamówienie do Ligari?
Zwrot produktów jest prostszy, niż się może wydawać! Codziennie poświęcamy wiele czasu na przeglądanie różnorodnych stron internetowych, w tym sklepów online. Zdarza się nam często zastanawiać, co zrobić, gdy nasze zamówienie nie spełnia naszych oczekiwań, lub gdy rozmiar okazuje się nieodpowiedni. Na szczęście istnieją łatwe sposoby na zwroty zamówień. Jeśli jeszcze nie miałeś do czynienia ze zwrotami, albo robiłeś to rzadko, nie ma potrzeby martwić się, ponieważ przygotowaliśmy krótki poradnik, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące odsyłania zamówień. Przekonaj się sam, że wysyłanie paczek zwrotnych nie jest takie straszne!
Kiedy powstał sklep Ligari i co oferuje?
Ligari od 2009 roku angażuje się w tworzenie wyjątkowych kolekcji, które doskonale odzwierciedlają romantyczny styl i elegancję. Głównym celem marki jest zapewnienie satysfakcji i spełnienie oczekiwań wymagających klientek poprzez prezentację produktów najwyższej jakości. Sklep cieszy się dużym zainteresowaniem, co Ligari zawdzięcza nie tylko doskonałej jakości produktów, ale również swojemu unikalnemu i niepowtarzalnemu designowi. Dzięki doświadczeniu Ligari oferuje profesjonalne doradztwo w doborze idealnego stroju i perfekcyjnej kolorystyki, co zawsze przekłada się na pełne zadowolenie każdej z klientek.
Jak poprawnie nadać paczkę zwrotną?
Paczkę ze zwrotem możesz nadać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Pamiętaj, aby nie przegapić tego terminu, ponieważ później nie będziesz mogła już odesłać zakupionych rzeczy.
Swoje artykuły, które okazały się niedopasowane, odeślij za pomocą kuriera DPD. Zaznaczamy, aby nie nadawać paczek za pobraniem oraz bezpośrednio do paczkomatów.
- Wejdź na https://nadaj.dpd.com.pl/;
- Wybierz rozmiar paczki i kliknij WYSYŁAM;
- W wyborze sposobu nadania wybierz KURIER, a następnie wypełnij formularz;
- Określ dokładne wymiary paczki i jej wygląd;
- Ostatnim krokiem jest przejście do podsumowania i płatności;
- Opłać przesyłkę i wyślij.
Sklep po trzymaniu przesyłki niezwłocznie rozpatrzy twój zwrot. Wydane środki wpłyną na twoje konto ciągu 14 dni kalendarzowych.
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszt zwrotu zamówienia do Ligari w całości pokrywa klient.
Jak spakować zamówienie zwrotne?
Paczkę zwrotną umieść najlepiej w kartonowym pudełku. Możesz ponownie użyć tego, w którym otrzymałeś zamówienie. Wcześniej pamiętaj, aby usunąć stare etykiety. Warto wykorzystywać ponownie różnorodne opakowania, aby minimalizować produkcję niepotrzebnych śmieci. Do środka kartonu włóż kompletne produkty, które chcesz odesłać, oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z paragonem potwierdzającym zakup. Wszystko dokładnie zabezpiecz zwykłą lub papierową taśmą.
W jaki sposób wymienić zamówienie?
Jeżeli zdecydowałeś się na wymianę zamówienia, powiadom o tym obsługę sklepu na adres e-mail: [email protected]. Pracownik Ligari pomoże ci wybrać produkt, na który wymienisz swoje zamówienie, abyś był w pełni usatysfakcjonowany.
Jakie produkty podlegają zwrotowi?
Do Ligari można zwrócić produkty, które są kompletnie nowe i nie wykazują żadnych śladów użytkowania. Artykuły muszą być wyposażone we wszystkie oryginalne metki oraz dodatkowe zabezpieczenia, które chronią dany produkt. Towar nie może być zabrudzony, na przykład od podkładu, ani mieć wyczuwalnego zapachu perfum.
Jakie wady nie podlegają reklamacji?
Uszkodzenia, które nie podlegają reklamacji to:
- Poluzowanie przyszycia guzika;
- wystające szwy czy nitki;
- suwaki, zatrzaski, guziki itp.;
- ślady codziennego użytkowania;
- przebarwienia odzieży;
Kontakt do sklepu internetowego Ligari
W razie pytań dotyczących zwrotów, reklamacji czy produktów dostępnych w sklepie Ligari możesz skontaktować się ze sklepem za pomocą adresu e-mail: [email protected].