Zwrot do Molerin - jak odesłać paczkę krok po kroku?

Każdy z nas polubił dokonywanie zakupów drogą internetową. Mimo że tradycyjna forma zakupu produktów nadal jest popularna, to jednak zamawianie online niesie za sobą więcej korzyści. Dzięki stronom internetowym możemy wyszukać wiele atrakcyjnych promocji i dokładnie przejrzeć asortyment sklepu. Niestety może zdarzyć się sytuacja, w której zakupione produkty okażą się niezgodne z naszym rzeczywistym rozmiarem lub zwyczajnie nie spełnią naszych oczekiwań, wtedy należy dokonać zwrotu zamówienia. Zwrot do Molerin jest naprawdę szybki i bezpieczny. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat odsyłania towarów, zajrzyj do poniższego artykułu.

W jaki sposób można nadać paczkę ze zwrotem?

Możliwość zwrotu do sklepu Molerin obejmuje kilka różnych metod. Pierwszą z nich jest skorzystanie z usług Poczty Polskiej i odesłanie paczki za pośrednictwem paczki pocztowej. Zaleca się wybór opcji zwrotu z rejestracją, umożliwiającą śledzenie paczki i minimalizację ryzyka zagubienia. Alternatywnie, drugą opcją zwrotu jest skorzystanie z usług kurierskich lub usług platformy Wygodne Zwroty. Na tej stronie możesz wygodnie zarejestrować i nadać paczkę w dowolnym punkcie odbioru lub paczkomacie, a sama rejestracja paczki zajmie tylko kilka minut. Sprawdź i przekonaj się sam jakie to proste!

Jak zapakować zwrot do Molerin?

Do przygotowania zwrotu użyj oryginalnego opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie. Możesz również użyć do tego innego bezpiecznego pudełka lub ewentualnie foliopaku. Do wnętrza paczki włóż wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu. Zwracane produkty umieść złożone i z kompletem metek w środku paczki. Na samym końcu zaklej przesyłkę tak, aby bezpiecznie i bez uszkodzeń dotarła do sklepu.

Jakie produkty można zwrócić?

Do sklepu Molerin można zwrócić produkty kompletne, ze wszystkimi oryginalnymi metkami i ewentualnymi zabezpieczeniami. Ubrania nie mogą posiadać zapachu ani żadnych śladów świadczących o nieprawidłowym użytkowaniu produktów (ślady makijażu czy zapach perfum). Należy pamiętać o tych wytycznych, gdy zdecydujemy się na zwrot towaru, ponieważ sklep ma prawo nie przyjąć zwrotu, który nie spełni wskazanych wytycznych.

Zwracanie zamówienia krok po kroku za pomocą Wygodnych Zwrotów

Wejdź na wygodnezwroty.pl, aby szybko nadać paczkę ze zwrotem:

  1. Otwórz stronę Wygodne Zwroty i wybierz preferowany sklep, do którego zamierzasz zwrócić towar. Spośród rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chciałbyś odesłać swoje zamówienie. 
  2. Wypełnij formularz w celu zarejestrowania zwrotu w systemie zwrotów i ureguluj opłaty za przesyłkę. W formularzu podaj parametry przesyłki, wybierz firmę kurierską, wprowadź swoje dane. Warto zaznaczyć, że proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i adresowania paczki. 
  3. Zanieś paczkę do wybranego punktu. Dostarcz swoją paczkę do jednego z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy popularne sklepy, na przykład Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 
  4. Czekaj na zwrot środków. Zwykle czas oczekiwania na zwrot pieniędzy wynosi 14 dni od złożenia rezygnacji z umowy.

Informacje przydane do złożenia zwrotu w sklepie internetowym Molerin

Adres zwrotu, na który należy zaadresować paczkę ze zwrotem, jest następujący: MOLERIN, ul. Braniborska 2/10A lok 112, 53-680 Wrocław. W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się ze sklepem telefonicznie 662 323 228 lub za pomocą poczty elektronicznej na podany adres e-mail: hello@molerin.pl

Każdy klient ma możliwość zwrotu zakupionych produktów bez konieczności podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki. Aby skorzystać z odstąpienia od umowy, należy wcześniej powiadomić sklep o takiej chęci poprzez oświadczenie wysłane drogą mailową lub pocztową. Istnieje możliwość skorzystania z przygotowanego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obligatoryjne.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto