Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go - jak zwrócić paczkę do Mr.Gugu & Miss Go?

Zwrot zakupów czasem może być czasochłonny i wydawać się skomplikowany. Dzisiejszy świat oferuje nam wiele możliwości i rozwiązań. Tak też jest z dokonywaniem zwrotów. Zamówione produkty nie zawsze muszą spełniać twoje oczekiwania. Może zdarzyć się, że ubranie będzie zbyt duże lub za małe, ale ty nie musisz się przejmować, co w tej chwili zrobić. Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go jest prostsze, niż myślisz i zajmie ci zaledwie kilka minut. Przeczytaj artykuł i przekonaj się sam, że zwrot do Mr.Gugu & Miss Go jest naprawdę prosty!

Co można zwrócić do Mr.Gugu & Miss Go?

Do sklepu Mr.Gugu & Miss Go można zwrócić produkty kompletne zawierające wszystkie niezbędne metki i brak jakichkolwiek widocznych śladów użytkowania. Rzeczy nie mogą być zniszczone, a także zabrudzone. Klienci mają aż 100 dni na zwrot zamówionych produktów. 

Czy bonusy dodane do zamówienia należy zwrócić razem z oddawanym towarem?

Dokonując zwrotu, należy odesłać całość zamówienia. Produkty biorące udział w promocjach lub dodawane do paczki jako bonus również podlegają zwrotowi. Dlatego należy o tym pamiętać, decydując się na zwrot przesyłki.

Jak nadać paczkę krok po kroku do sklepu Mr.Gugu & Miss Go?

Wykonaj poniższe kroki, a by nadać swoją paczkę zwrotną:

  • zapakuj zwracane produkty w oryginalny karton lub foliopak i odpowiednio zabezpiecz paczkę;
  • zaadresuj swoją przesyłkę na adres podany na stronie: Mr.Gugu & Miss Go, ul. Czajkowskiego 15, 43-300 Bielsko-Biała;
  • wyślij paczkę za pomocą wybranej przez ciebie formy zwrotu.

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy zwróci koszta klientowi.

Jak poprawnie zapakować zwrot do Mr.Gugu & Miss Go?

Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go najlepiej zapakuj w oryginalne opakowanie lub foliopak. Możesz do tego również wykorzystać inny karton, ale najważniejsze jest, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone. Do tego użyj taśmy, która da gwarancję, że twoja paczka w całości i bez uszkodzeń dotrze do sklepu. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania oraz muszą posiadać komplet metek.

Czy można wymienić towar w Mr.Gugu & Miss Go?

Tak, w Mr.Gugu & Miss Go można wymienić towar na inny egzemplarz towaru lub całkiem inny produkt dostępny w sklepie. W takiej sytuacji to klient dopłaca lub otrzymuje zwrot różnicy wartości towary. Jeżeli wymiana zostanie zaakceptowana to klient pokrywa wszystkie koszty przesyłki produktu.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto