- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go
Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go - jak zwrócić paczkę do Mr.Gugu & Miss Go?
Zwrot zakupów czasem może być czasochłonny i wydawać się skomplikowany. Dzisiejszy świat oferuje nam wiele możliwości i rozwiązań. Tak też jest z dokonywaniem zwrotów. Zamówione produkty nie zawsze muszą spełniać twoje oczekiwania. Może zdarzyć się, że ubranie będzie zbyt duże lub za małe, ale ty nie musisz się przejmować, co w tej chwili zrobić. Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go jest prostsze, niż myślisz i zajmie ci zaledwie kilka minut. Przeczytaj artykuł i przekonaj się sam, że zwrot do Mr.Gugu & Miss Go jest naprawdę prosty!
Co można zwrócić do Mr.Gugu & Miss Go?
Do sklepu Mr.Gugu & Miss Go można zwrócić produkty kompletne zawierające wszystkie niezbędne metki i brak jakichkolwiek widocznych śladów użytkowania. Rzeczy nie mogą być zniszczone, a także zabrudzone. Klienci mają aż 100 dni na zwrot zamówionych produktów.
Czy bonusy dodane do zamówienia należy zwrócić razem z oddawanym towarem?
Dokonując zwrotu, należy odesłać całość zamówienia. Produkty biorące udział w promocjach lub dodawane do paczki jako bonus również podlegają zwrotowi. Dlatego należy o tym pamiętać, decydując się na zwrot przesyłki.
Jak nadać paczkę krok po kroku do sklepu Mr.Gugu & Miss Go?
Wykonaj poniższe kroki, a by nadać swoją paczkę zwrotną:
- zapakuj zwracane produkty w oryginalny karton lub foliopak i odpowiednio zabezpiecz paczkę;
- zaadresuj swoją przesyłkę na adres podany na stronie: Mr.Gugu & Miss Go, ul. Czajkowskiego 15, 43-300 Bielsko-Biała;
- wyślij paczkę za pomocą wybranej przez ciebie formy zwrotu.
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy zwróci koszta klientowi.
Jak poprawnie zapakować zwrot do Mr.Gugu & Miss Go?
Zwrot do Mr.Gugu & Miss Go najlepiej zapakuj w oryginalne opakowanie lub foliopak. Możesz do tego również wykorzystać inny karton, ale najważniejsze jest, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone. Do tego użyj taśmy, która da gwarancję, że twoja paczka w całości i bez uszkodzeń dotrze do sklepu. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania oraz muszą posiadać komplet metek.
Czy można wymienić towar w Mr.Gugu & Miss Go?
Tak, w Mr.Gugu & Miss Go można wymienić towar na inny egzemplarz towaru lub całkiem inny produkt dostępny w sklepie. W takiej sytuacji to klient dopłaca lub otrzymuje zwrot różnicy wartości towary. Jeżeli wymiana zostanie zaakceptowana to klient pokrywa wszystkie koszty przesyłki produktu.