- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do MyButik - jak nadać przesyłkę zwrotną do MyButik?
Zwrot do MyButik - jak nadać przesyłkę zwrotną do MyButik?
Zastanawiasz się czasem, ile masz dni na zwrot nietrafionego zamówienia? Jak długo trzeba czekać na zwrot środków lub czy konieczne jest wypełnianie formularza zwrotu? Jeżeli odpowiedziałeś tak, to zajrzyj do naszego artykułu, w którym odpowiadamy na najbardziej nurtujące pytania dotyczące zwrotów produktów. Wiemy, że zakupy online są niezwykle wygodne, ale w przypadku zwrotów jest podobnie. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków, by bez problemu i bezpiecznie odesłać zamówienie do MyButik. Zapraszamy do lektury!
Kto ma prawo odstąpić od umowy?
Prawo odstąpienia od umowy posiada każdy klient sklepu internetowego MyButik. Klienci mają 14 dni kalendarzowych na odesłanie swojego zamówienia. Koszt odesłania paczki ponosi kupujący. We wnętrzu paczki należy umieścić formularz zwrotu, który został wysłany na adres e-mail klienta podczas składania zamówienia.
Jaki jest adres zwrotu?
Adres, na który należy odesłać z nietrafionym zamówieniem to: MyButik.pl, OMNI PACK - ZWROT, Aleja Katowicka 66 (bud. DC04 rampa 40), 05-830 Nadarzyn. Należy pamiętać, aby nie nadawać paczek zwrotnych za pobraniem lub bezpośrednio do paczkomatu.
Czy wymiana towaru jest możliwa?
Jeżeli twoja zamówiona rzecz okazała się zbyt mała lub za duża albo chcesz zmienić kolor, lub wzór danego produktu, to możesz ją wymienić w następujący sposób. Dokonaj zwrotu zamówienia, które masz u siebie i ponownie zamów rzeczy, które będą ci odpowiadać.
Jak przebiega reklamacja produktów?
Klienci mają szansę na złożenie reklamacji, w przypadku, gdy produkt okaże się, że posiada uszkodzenie niezależne od niego, np. przez złe wyprodukowanie. W sytuacji uzasadnionej reklamacji wadliwy produkt zostanie poddany naprawie lub zastąpiony innym o równorzędnej wartości. W przypadku niemożności wykonania tych działań klient otrzyma zwrot kosztów zakupu. Każda reklamacja zostanie niezwłocznie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Jakie produkty można zwrócić?
Do sklepu internetowego MyButik można zwrócić wszystkie produkty nieposiadające śladów użytkowania. Produkty muszą mieć przyczepione wszystkie oryginalne metki. Ubrania nie mogą być prane czy posiadać wyczuwalnego zapachu perfum. Wszelakie zabrudzenia, uszkodzenia czy inne niedogodności stanowiące o noszeniu produktów są podstawą do odrzucenia zwrotu klienta.
Jak odesłać zamówienie?
Zamówienie można odesłać dowolną firmą kurierską. Sklep nie zaznacza konkretnej formy zwrotu. Należy jedynie pamiętać, aby nie odsyłać zwrotu do paczkomatu, tylko bezpośrednio na adres siedziby sklepu.
Zwrot można nadać za pomocą usług Poczty Polskiej korzystając z paczki pocztowej. W tym przypadku należy skorzystać z rejestrowanej formy zwrotu. Zabezpiecza to paczkę przed ewentualnym zagubieniem, a my otrzymujemy potwierdzenie nadania.
- Spakuj zwracane produkty, najlepiej do oryginalnego opakowania lub odpowiedniego kartonowego pudełka;
- Zaadresuj czytelnie zwrot;
- Nadaj paczkę w placówce Poczty Polskiej.
Zwrot wydanych środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Jakie produkty znajdziemy w MyButik?
Sklep internetowy MyButik w swojej ofercie posiada elegancką odzież dla kobiet. Znajdziemy tam wiele fasonów sukienek na każdą okazję. Oprócz bardziej formalnych strojów panie mogą zaopatrzyć się także w stroje na co dzień. Bluzy, koszule czy spódnice przypadną do gustu każdemu, a bogaty wybór sprawi, że każdy będzie w stanie znaleźć coś dla siebie lub na prezent dla bliskiej osoby. Do dopełnienia stylizacji dobrze sprawdzą się kurtki, które również znajdują się w ofercie sklepu MyButik. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą, by odnaleźć długo wyczekiwane przez nas produkty.
Kontakt do MyButik
W razie ewentualnych pytań istnieje możliwość skontaktowania się z obsługą sklepu na adres e-mail: [email protected] lub pod numer telefonu: 614151501.