• AlleKurier
  • Poradniki
  • Zwrot do MySelfie Butik - jak odesłać nietrafione zamówienie do MySelfie Butik?

Zwrot do MySelfie Butik - jak odesłać nietrafione zamówienie do MySelfie Butik?

Zakupy online są dla nas czymś naturalnym. Każdy z nas niemal codziennie przegląda jakieś sklepy internetowe w poszukiwaniu wymarzonych produktów. Ta forma jest przez nas lubiana, ponieważ przede wszystkim jest wygodna i oszczędza nasz czas. Niestety czasem możemy liczyć się z ewentualnością zwrotu towarów. Nie zawsze uda się nam trafić z rozmiarem czy zwyczajnie produkt nie spełni naszych oczekiwań. Wtedy z pomocą przychodzi zwrot do MySelfie Butik. Jest on bardzo prosty i zapewnia, że szybko odzyskamy wydane pieniądze. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować paczkę i jakie produkty można zwrócić, to sprawdź nasz artykuł, by poznać szczegóły dotyczące zwrotów.

Informacje o sklepie MySelfie Butik

Sklep MySelfie Butik został stworzony z myślą o kobietach, poszukujących dobrych jakościowo produktów w przystępnych cenach. Dzięki dynamicznie rozwijającej się kolekcji trendy znajdujące się na stronie są zawsze w modzie. Marka ta w swojej ofercie ma buty, akcesoria i przede wszystkim odzież. W MySelfie Butik stworzysz swoją wymarzoną garderobę. Nie zastanawiaj się i szukaj modowych inspiracji.

Jak spakować zamówienie zwrotne?

Zamówienie zwrotne należy zapakować w odpowiednie opakowanie. Możesz użyć do tego kartonowego pudełka, foliopaku lub papierowej torby. Oczywiście, jeżeli posiadasz jeszcze opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie również możesz je wykorzystać. Dokonując zwrotu musisz wydrukować i wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie sklepu. Umieść go w paczce razem paragonem potwierdzającym zakup produktów.

O czym pamiętać dokonując zwrotu?

W ciągu 14 dni kalendarzowych każdy klient ma prawo do zwrotu. Jeżeli zdecydowałeś się odesłać swoje produkty musisz pamiętać o tym, aby odsyłany towar posiadał wszystkie niezbędne metki i zabezpieczenia. Produkty nie mogą posiadać zabrudzeń, zniszczeń, zapachów i plam, czyli tego, co może świadczyć o jego użytkowaniu. Przy zwracaniu modelu sukienki GLORIA lub BUTTERFLY, pamiętaj, aby te produkty zostały odesłane w oryginalnym pudełku wewnętrznym. Wszystko w związku ze specyfikacją tych produktów. Całkowity koszt zwrotu jest po stronie zwracającego.

Jaki jest adres, na który trzeba kierować zamówienie?

Adres zwrotu do sklepu MySelfie Butik to: MySelfie Butik, ul. Królowej Jadwigi 22, 32-040 Świątniki Górne. Jeżeli potrzebujesz skontaktować się z obsługą sklepu możesz to zrobić za pomocą adresu e-mail: kontakt@myselfie.pl lub od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 15 można zadzwonić na infolinię 575 095 855.

Ile trzeba czekać na zwrot środków?

Zwrot środków powróci do klienta maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.

W jaki sposób nadać paczkę zwrotną?

Paczkę zwrotną można nadać za pomocą Paczkomat InPost:

  1. Wejdź na aplikację mobilną i kliknij NADAJ;
  2. Wybierz opcję PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki, kliknij DALEJ;
  3. Wypełnij krótki formularz i wpisz adres sklepu;
  4. Następnie opłać zwrot i nadaj paczkę w wybranym przez ciebie paczkomacie.

Pamiętaj, aby umieścić w paczce paragon i formularz zwrotu.

Czy można złożyć reklamację?

Tak, sklep MySelfie Butik udostępnia formę reklamacji produktów. Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz dostępny na stronie sklepu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto