- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do MySelfie Butik - jak odesłać nietrafione zamówienie do MySelfie Butik?
Zwrot do MySelfie Butik - jak odesłać nietrafione zamówienie do MySelfie Butik?
Zakupy online są dla nas czymś naturalnym. Każdy z nas niemal codziennie przegląda jakieś sklepy internetowe w poszukiwaniu wymarzonych produktów. Ta forma jest przez nas lubiana, ponieważ przede wszystkim jest wygodna i oszczędza nasz czas. Niestety czasem możemy liczyć się z ewentualnością zwrotu towarów. Nie zawsze uda się nam trafić z rozmiarem czy zwyczajnie produkt nie spełni naszych oczekiwań. Wtedy z pomocą przychodzi zwrot do MySelfie Butik. Jest on bardzo prosty i zapewnia, że szybko odzyskamy wydane pieniądze. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować paczkę i jakie produkty można zwrócić, to sprawdź nasz artykuł, by poznać szczegóły dotyczące zwrotów.
Informacje o sklepie MySelfie Butik
Sklep MySelfie Butik został stworzony z myślą o kobietach, poszukujących dobrych jakościowo produktów w przystępnych cenach. Dzięki dynamicznie rozwijającej się kolekcji trendy znajdujące się na stronie są zawsze w modzie. Marka ta w swojej ofercie ma buty, akcesoria i przede wszystkim odzież. W MySelfie Butik stworzysz swoją wymarzoną garderobę. Nie zastanawiaj się i szukaj modowych inspiracji.
Jak spakować zamówienie zwrotne?
Zamówienie zwrotne należy zapakować w odpowiednie opakowanie. Możesz użyć do tego kartonowego pudełka, foliopaku lub papierowej torby. Oczywiście, jeżeli posiadasz jeszcze opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie również możesz je wykorzystać. Dokonując zwrotu musisz wydrukować i wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie sklepu. Umieść go w paczce razem paragonem potwierdzającym zakup produktów.
O czym pamiętać dokonując zwrotu?
W ciągu 14 dni kalendarzowych każdy klient ma prawo do zwrotu. Jeżeli zdecydowałeś się odesłać swoje produkty musisz pamiętać o tym, aby odsyłany towar posiadał wszystkie niezbędne metki i zabezpieczenia. Produkty nie mogą posiadać zabrudzeń, zniszczeń, zapachów i plam, czyli tego, co może świadczyć o jego użytkowaniu. Przy zwracaniu modelu sukienki GLORIA lub BUTTERFLY, pamiętaj, aby te produkty zostały odesłane w oryginalnym pudełku wewnętrznym. Wszystko w związku ze specyfikacją tych produktów. Całkowity koszt zwrotu jest po stronie zwracającego.
Jaki jest adres, na który trzeba kierować zamówienie?
Adres zwrotu do sklepu MySelfie Butik to: MySelfie Butik, ul. Królowej Jadwigi 22, 32-040 Świątniki Górne. Jeżeli potrzebujesz skontaktować się z obsługą sklepu możesz to zrobić za pomocą adresu e-mail: [email protected] lub od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 15 można zadzwonić na infolinię 575 095 855.
Ile trzeba czekać na zwrot środków?
Zwrot środków powróci do klienta maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.
W jaki sposób nadać paczkę zwrotną?
Paczkę zwrotną można nadać za pomocą Paczkomat InPost:
- Wejdź na aplikację mobilną i kliknij NADAJ;
- Wybierz opcję PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki, kliknij DALEJ;
- Wypełnij krótki formularz i wpisz adres sklepu;
- Następnie opłać zwrot i nadaj paczkę w wybranym przez ciebie paczkomacie.
Pamiętaj, aby umieścić w paczce paragon i formularz zwrotu.
Czy można złożyć reklamację?
Tak, sklep MySelfie Butik udostępnia formę reklamacji produktów. Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz dostępny na stronie sklepu.