- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do No10 - jak odesłać niedopasowane zamówienie do No10?
Zwrot do No10 - jak odesłać niedopasowane zamówienie do No10?
Zakupy online stają się coraz bardziej popularne, dając nam możliwość dokonywania zakupów bez wychodzenia z domu. To wygodne rozwiązanie pozwala nam znaleźć wszystko, czego potrzebujemy, bez stania w długich kolejkach czy trudności z dojazdem do sklepów. Strony internetowe sklepów są intuicyjne i łatwe w obsłudze, umożliwiając szybkie odnalezienie poszukiwanych produktów. Jednak co zrobić, gdy trafimy na nietrafiony zakup? Nie ma potrzeby martwić się, ponieważ w poniższym artykule znajdziesz informacje dotyczące procedury zwrotu produktów, oraz ważne wskazówki dotyczące nadawania paczki zwrotnej.
Sklep piłkarski No10
Sklep No10 od początku swojej działalności jest związany z rozprowadzaniem artykułów sportowych. Fascynacja piłką nożną sprawiła, że powstał sklep dla prawdziwych pasjonatów tego sportu. Łączy on nie tylko utrzymanie szczupłej sylwetki, ale także sprawności czy spędzania wolnego czasu aktywnie razem z rodziną lub przyjaciółmi. Wszystkie produkty dostępne na No10 wykonywane są w najnowszych trendach tak, by przypadły do gustu najbardziej wymagającym klientom. Asortyment to m.in. buty piłkarskie, odzież dla piłkarzy, akcesoria piłkarskie oraz dla kibiców. Wykwalifikowana kadra pracowników służy pomocą, by klienci nigdy nie czuli się niezrozumiali i by każda prośba została wysłuchana. Dzięki zapisaniu się do newslettera żadna oferta sklepu nie umknie i będzie można szybko cieszyć się promocyjnymi cenami oraz nowościami.
Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem?
Paczka zwrotna do No10 musi zawierać oświadczenie odstąpienia od umowy, które dostępne jest na stronie internetowej sklepu. Formularz zwrotu musi zostać uzupełniony o imię i nazwisko, adres e-mail, numer konta, numer paragonu, dane odsyłanych rzeczy, łączną kwotę zwrotu i datę wraz z podpisem. Na paczce należy zapisać informację: ZWROT NO10.
Jakie produkty można zwrócić?
Do No10 można zwrócić produkty całkowicie kompletne i beż żadnych śladów użytkowania. Wszystkie rzeczy muszą posiadać oryginalne metki i ewentualne dodatkowe zabezpieczenia, jeżeli były. Produkty w miarę możliwości należy odsyłać w opakowaniach, w których dotarły do klienta, a w szczególności obuwie. Na zwrot każdy klient ma 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
Jak nadać przesyłkę zwrotną do sklepu piłkarskiego No10?
Nadawanie przesyłki zwrotnej to nic trudnego. Wystarczy wybrać dowolną firmę kurierską, aby bezpiecznie odesłać nietrafione zamówienie. Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję tego, jak nadać paczkę z niedopasowanym zamówieniem.
Zwrot za pomocą DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/ i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:
- Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Smize.
- Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki.
- Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp.
Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Reklamacja w No10
Reklamację w No10 można złożyć w ciągu 2 lat od momentu dokonania zakupu. Jest to czas, w którym można ubiegać się zwrot wydanych środków lub całkowitą wymianę towaru. W przypadku składania reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny, znajdujący się na stronie sklepu No10. Prodkty należy spakować razem z formularzem i paragonem i przesłać na adres:
Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul.Gdyńska 69A
80-209 Miszewko
Na paczce należy zamieścić informację: REKLAMACJA NO10