Zwrot do (No)Sens - jak nadać paczkę zwrotną do Nosens?

Obecna polityka zwrotów w sklepach internetowych przekonuje nas do wyboru tej metody zakupów. Strony internetowe prezentują szeroki wybór produktów, co umożliwia nam dokładne przeglądanie oferty. Jeśli zdarzy się, że zakupione rzeczy są zbyt małe lub zbyt duże, możemy je łatwo i szybko zwrócić. Cały proces jest absolutnie bezpieczny, a kluczowe jest to, że to klient decyduje, w jaki sposób dokona zwrotu nietrafionego zamówienia. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się więcej o szczegółach dotyczących procedury zwrotów. Zapewniamy, że wysłanie paczki zwrotnej zajmie zaledwie kilka minut. Przekonaj się sam!

Na czym skupia się marka (No)Sens?

Butik (No)Sens został stworzony z myślą o kobietach i ich potrzebach. Marka ta skupia się na wysokiej jakości materiałów - lnie i wiskozie, które idealnie sprawdzają się zarówno w zimie jak i w lecie. Oddychające materiały pozbawione plastiku są idealne dla wygodny naszej skóry. Wszystkie rzeczy szyte są z pasją, co widać podczas dokonywania zakupów. Niecodzienne i zwykłe klasyczne kroje zachwycają każdego. Wzory dostępne na stronie są dostosowane do potrzeb każdej z nas. Znajdziemy tam gładkie materiały, ale także bardziej widoczne kolory. Wygodne zakładki umożliwiają szybkie poruszanie się na stronie i w konsekwencji łatwe dokonywanie zakupów.

Jak nadać zwrot do (No)Sens?

Gdy zdecydowałeś się na zwrot, niezwłocznie napisz na adres e-mail sklepu (sklep@nosens.pl) w celu powiadomienia o chęci odesłania produktów, a następnie nadaj paczkę. Zwrot zamówienia możesz nadać za pomocą usług Paczkomat InPost. Poniżej przedstawiamy jak odesłać paczkę w kilku krokach:

  1. Wejdź na stronę internetową https://szybkiezwroty.pl/;
  2. Wyszukaj sklep (No)Sens i uzupełnij formularz widoczny na stronie o niezbędne dane;
  3. Na podany adres e-mail lub numer telefonu otrzymasz kod nadania, dzięki któremu nie będzie trzeba drukować etykiety zwrotnej.

Koszt wysyłki paczki zostanie odjęty od zwrotu za zamówienie. Zwrot wydanych środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia rzeczy do sklepu. Zwrotów nie można nadawać bezpośrednio do paczkomatów oraz za pobraniem.

Jak poprawnie spakować zamówienie?

Zamówienie zwrotne należy spakować do kartonowego opakowania lub papierowej torby. Do jego wnętrza włóż wypełniony formularz zwrotu razem z dowodem zakupu - paragonem lub fakturą. Całość należy dokładnie zabezpieczyć przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Użyj do tego taśmy lub foliopaku.

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Zwrotowi nie podlegają rzeczy z uszkodzeniami, plamami świadczącymi o nieprawidłowym używaniu towaru. Wszystkie produkty muszą posiadać przypięte oryginalne metki wraz z ewentualnymi dodatkowymi zabezpieczeniami, chroniącymi ubrania czy akcesoria pod względem higienicznym. Jakiekolwiek ślady użytkowania sprawią, że obsługa sklepu może odrzucić chęć przyjęcia zwrotu zamówienia. Zwrócić nie można także rzeczy wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta.

Jaki jest adres zwrotu zamówienia?

Klienci zdecydowani na odesłanie produktów musi kierować je na adres: Butik (No)Sens Al. KEN 36a lok U-6 02-797 Warszawa.

Ile jest dni na zwrot zamówienia?

Klienci sklepu (No)Sens mają możliwość zwrotu nietrafionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.

Co w przypadku, gdy przegapisz termin zwrotu?

Jeżeli przegapiłeś 14-dniowy termon zwrotu to nic straconego! Jeżeli twoje rzeczy są w idealnym stanie i posiadają wszystkie oryginalne metki, możesz je odesłać, a sklep zwróci wydane środki na kartę podarunkową.

Czy można dokonać wymiany?

Tak, jest możliwość wymiany produktu. W tym celu należy poinformować sklep mailowo i wydrukować i wypełnić formularz wymiany, a następnie odesłać je na podany adres.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto