Zwrot do Outletka - zwrot niedopasowanych rzeczy do Outletka

Zakupy online stają się coraz bardziej powszechne, oferując wygodę i możliwość dokonywania zakupów bez konieczności opuszczania domu. Dzięki temu rozwiązaniu możemy znaleźć wszystko, czego potrzebujemy, unikając długich kolejek i trudności z dojazdem do sklepów. Strony internetowe sklepów są łatwe w nawigacji i intuicyjne, umożliwiając szybkie znalezienie poszukiwanych produktów. Niemniej, gdy dokonamy nietrafionego zakupu, nie ma potrzeby martwić się, ponieważ w poniższym artykule znajdziesz informacje na temat procedury zwrotu produktów oraz przydatne wskazówki dotyczące nadawania paczki zwrotnej.

Outletka - sklep odzieżowy z dużymi okazjami

Internetowy sklep Outletka oferuje swoim klientom znane marki odzieżowe. Sklep wyznaje zasadę, że podstawą oferty są dobre jakościowo produkty oraz znane firmy odzieżowe. Osoby lubiące dobry styl, niecodzienne stylizacje i podążanie za trendami z pewnością znajdą tutaj coś dla siebie. Outletka pozyskała zaufanie klientów dzięki profesjonalnej obsłudze, dbałością o każdy detal swoich produktów oraz czas realizacji zamówień. W sklepie internetowym znajdziemy wiele znanych marek w naprawdę atrakcyjnych cenach. Towar dostępny na stronie jest nadmiarem produkcyjnym lub końcówką danej serii dlatego stąd jego okazyjna cena. Niektóre rzeczy można nabyć z nawet 90% zniżką. 

Kontakt do sklepu Outletka

W razie ewentualnych pytań klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą adresu e-mail:[email protected] lub od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub w sobotę od 10:00 do 14:00 korzystając z numeru telefonu 697 718 021.

Jak spakować zamówienie zwrotne do Outletka?

Zamówienie zwrotne do sklepu odzieżowego Outletka zwrócić można w opakowaniu, w którym otrzymaliśmy zamówienie. Wcześniej należy odkleić wszystkie stare etykiety. Do wnętrza paczki należy włożyć czytelnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Kompletne rzeczy należy dokładnie złożyć i umieścić w przesyłce. Całość trzeba dobrze zakleić szeroką taśmą klejącą lub umieścić w foliopaku, co zmniejszy ryzyko możliwego zniszczenia podczas transportu.

Jaki jest adres zwrotu do Outletka?

Adres zwrotu do sklepu internetowego Outletka to:

Sklep Outletka.com,

ul. Bankowa 25,

14-400 Pasłęk

Jak nadać paczkę zwrotną do Outletka?

Swoją przesyłkę zwrotną nadasz szybko i bezpiecznie. Skorzystać możesz bezpośrednio z usług Paczkomat InPost lub platformy Wygodne Zwroty. Poniżej przedstawiamy instrukcje, dzięki którym szybko odeślesz swoje zamówienie!

Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:

  • Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
  • Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
  • Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
  • Opłać zwrot i nadaj paczkę.

Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Outletka. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 

Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem i bezpośrednio do punktów odbioru. Zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki przez sklep.

Jaki jest czas zwrotu zamówienia do Outletka?

Do sklepu Outletka zwrócić można niedopasowane produkty w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Czy można złożyć reklamację w Outletka?

Tak, istnieje możliwość reklamacji. Okres gwarancji produktów zakupionych w sklepie internetowym Outletka wynosi 6 miesięcy. Jeżeli klient otrzymał produkty z wadami fizycznymi, powinien niezwłocznie poinformować sklep telefonicznie lub mailowo. Do odsyłanych rzeczy należy umieścić dokładny opis reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Rzecz uszkodzona zostanie wymieniona na nową, a w przypadku wyczerpania zapasów danego produktu sklep zwróci klientowi wydane środki.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto