Zwrot do Piumo - jak wysłać zamówienie ze zwrotem?

Zakupy online są niezwykle popularne z powodu wygody, jaką zapewniają. Dzięki nim możemy dokonać zakupów bez wychodzenia z domu, bez konieczności stania w długich kolejkach w sklepach czy trudności z dojazdem do galerii handlowych. W sieci znajdziemy bogaty wybór produktów, a strony sklepów online są zaprojektowane w sposób, który ułatwia odnalezienie poszukiwanych artykułów. Warto jednak zastanowić się, co robić w przypadku zwrotu nieodpowiedniego produktu. Jednak nie ma powodu do obaw. W poniższym artykule przedstawimy odpowiedzi na pytania dotyczące zwracania niepasujących rzeczy oraz istotne kwestie związane z nadaniem paczki zwrotnej.

Ile jest dni na zwrot do Piumo?

Rzeczy do Piumo należy zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przesyłki.

Jaki jest adres sklepu Piumo?

Adres sklepu Piumo to:

PIUMO

ul. Wapienicka 20

43-382 Bielsko-Biała

Jak zabezpieczyć przesyłkę zwrotną do Piumo?

Zwrot do Piumo można wysłać w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to konieczne. Ważne jest dokładne zabezpieczenie zamówienia. Zwracane rzeczy należy umieścić w solidnym pudełku z wypełnieniem. Do wnętrza włóż formularz odstąpienia od umowy i paragon potwierdzający zakup. Po spakowaniu niezbędnych elementów zaklej całość szeroką taśmą. Możesz dodatkowo włożyć pudełko do foliopaku, co uchroni przesyłkę przed niespodziewanym deszczem. 

W jaki sposób odesłać zamówienie do Piumo?

Sklep internetowy Piumo na swojej stronie poleca wysyłkę za pomocą platformy Wygodne Zwroty. Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję, dzięki której sprawnie i bez problemów nadamy zamówienie zwrotne.

KROK 1: Spośród naszej stale rosnącej listy sklepów, wybierz ten, do którego chcesz odesłać swoje zamówienie. W tym przypadku do Piumo. Obecnie mamy ponad 10 tysięcy sklepów w naszej bazie, których liczba ciągle rośnie.

KROK 2: Wypełnij formularz, w którym należy podać parametry przesyłki, wybrać firmę kurierską, podać swoje dane, a na samym końcu uregulować koszty przesyłki. Proces ten obejmuje brak konieczności drukowania etykiety i unika adresowania paczki. 

KROK 3: Zanieś paczkę do punktu nadania. Możesz skorzystać z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy takie jak Żabka, Stokrotka, Lidl itd. 

KROK 4: Poczekaj na zwrot środków. Sklepy zazwyczaj zwracają pieniądze w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, aby nigdy nie nadawać przesyłek za pobraniem i bezpośrednio od paczkomatów czy punktów nadania, ponieważ takie paczki nie zostaną odebrane.

Jakie produkty można zwrócić do Piumo?

Do sklepu internetowego Piumo zwrócić można wszystkie produkty nieposiadające śladów użytkowania. Ważne jest, aby zwracane rzeczy posiadały wszystkie przypięte metki i brak jakichkolwiek uszkodzeń. Podczas przymierzania zamówionych produktów należy zachować szczególną ostrożność, by niczego nie naderwać czy zabrudzić. Jeżeli artykuły są w stanie idealnym, mogą zostać odesłane.

Czy możliwa jest wymiana produktów w Piumo?

Nie, w Piumo nie ma możliwości wymiany zamówienia. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i zamówić pożądane artykuły.

Jaki jest czas na złożenie reklamacji w Piumo?

Każdy klient sklepu Piumo ma dwa lata na dokonanie reklamacji. Wada, która może zostać uznana to taka, która zaistniała w momencie dostarczenia paczki. Reklamacje rzeczy z wadami powstałymi po dostarczeniu towaru i jego użytkowaniu będą niezasadne. Reklamację należy przesłać na adres e-mail: sklep@piumo.pl. W mailu należy zapisać: imię i nazwisko, numer zamówienia, numer konta. datę dostarczenia towaru, opis wady i żądanie reklamacji. Towar będzie mógł zostać wymieniony lub naprawiony. Będzie można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub całkowitym zwrocie środków. Sklep ma 14 dni od otrzymania przesyłki jej rozpatrzenie.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto