Zwrot do Pull&Bear - jak odesłać zamówienie ze zwrotem do Pull&Bear?

W biegu życia coraz częściej sięgamy po zakupy online, aby zaoszczędzić cenny czas. Dzięki różnorodnej ofercie sklepów możemy swobodnie zamówić wszystko, czego potrzebujemy. Niestety, brak możliwości fizycznego sprawdzenia produktu może prowadzić do potrzeby zwrotu. W takich sytuacjach pomocą służy zwrot do Pull&Bear, który jest niezwykle prosty i bezpieczny. Aby dowiedzieć się więcej na temat procedury zwrotów do  Pull&Bear, zapraszamy do lektury naszego artykułu.

Karta Podarunkowa w Pull&Bear

W sklepie Pull&Bear możliwy jest zakup Karty Podarunkowej. Nie zawsze wiemy jak określić rozmiar, kolor czy fason danej rzecz, ale dzięki Karcie Podarunkowej w Pull&Bear nie musimy się już tym przejmować. Zakupić można fizyczną Kartę Podarunkową, która wysłana zostanie w eleganckim opakowaniu lub wirtualną Kartę Podarunkową, która zostanie wysłana na podany adres e-mail klienta. Minimalna kwota karty podarunkowej to 80 zł, a maksymalna aż 2000 zł. Ważność Karty Podarunkowej to 10 lat od daty jej otrzymania. 

Jakie produkty można zwrócić?

Zwrot do Pull&Bear obejmuje produkty w pełni kompletne. Rzeczy nie mogą wykazywać żadnych oznak używania, noszenia czy zniszczeń. Ubrania, akcesoria, buty itp. muszą mieć przypięte wszystkie oryginalne metki i dodatkowe ewentualne zabezpieczenia, świadczące o nowości produktów. Towarów nie można prać i należy przymierzać, zachowując szczególną ostrożność.

Jak spakować zamówienie ze zwrotem do Pull&Bear?

W przypadku gdy zdecydujesz się na zwrot zamówienia do Pull&Bear, pamiętaj, aby je odpowiednio zapakować. Możesz poprawnie wykorzystać karton z innego zamówienia, usuwając wcześniej stare etykiety. Umieść w paczce kompletne produkty i dokładnie zaklej, najlepiej używając szerokiej taśmy. Dobre zabezpieczenie paczki uchroni ja przed możliwym zniszczeniem podczas transportu do magazynu sklepu.

Jakie są sposoby płatności w Pull&Bear?

W Pull&Bear klienci mogą skorzystać z kilku rodzajów płatności. Są to: VIsa, Karta Podarunkowa, Przelewy24, Google Pay, Mastercard, Amex, PayPal i Apple Pay.

Ile jest dni na zwrot/wymianę zamówienia?

Każdy klient sklepu Pull&Bear ma 30 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu lub wymiany nietrafionego zamówienia.

Zwrot do Pull&Bear - jak nadać przesyłkę ze zwrotem?

Do Pull&Bear przesyłkę zwrotną można zwrócić bezpośrednio w wybranym salonie stacjonarnym Pull&Bear, można również zamówić kuriera lub nadać przesyłkę w wybranym paczkomacie. Poniżej przedstawiamy instrukcję nadania przesyłki w punkcie odbioru:

  1. Jeżeli jesteś w załogowym klientem wejdź do zakładki “Moje konto” - “Moje zakupy” i wybierz konkretne zamówienie, w którym znajduje się artykuł, który chcesz odesłać i zawnioskuj o zwrot;
  2. Wybierz punkt odbioru, który odpowiada twojej lokalizacji i zaznacz rzeczy do odesłania, przyczynę zwrotu oraz liczbę potrzebnych opakowań;
  3. Po zakończeniu tego procesu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i etykietą.

Ta opcja zwrotu jest darmowa przez pierwsze 15 dni od dnia dostarczenia do ciebie zamówienia. Jeżeli dokonasz go później, naliczona zostanie opłata.

Zwrot wydanych środków nastąpi maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia zwrotu.

Historia marki Pull&Bear

Sklep Pull&Bear rozpoczął swoją działalność już w 1991 roku. Jego misją jest jak najlepsze ubieranie młodych ludzi, którzy na co dzień są zaangażowani społecznie i wolni od stereotypów. Chcą oni czuć się swobodnie w tym, co noszą, więc marka sięga po najnowocześniejsze kroje, tworząc niepowtarzalne stylizacje w atrakcyjnych cenach dla młodego człowieka. Pull&Bear nieustannie się rozwija i śledzi nowe technologie, nurty w sztuce czy muzyce.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto