Zwrot do Rare Everywhere - jak nadać przesyłkę ze zwrotem?

W poszukiwaniu unikalnych produktów lub ze względu na niepewność co do dostępności towarów w sklepach stacjonarnych coraz częściej wybieramy zakupy online. W zaledwie kilka minut możemy znaleźć interesujące nas produkty i natychmiast je zamówić. Dzięki profesjonalnym firmom kurierskim często mamy możliwość ustalenia terminu dostawy paczki. Podobnie jest z procesem zwrotu, ponieważ to my sami decydujemy, kiedy i gdzie oddamy nasz zwrot. W niniejszym artykule omówimy podstawowe kwestie dotyczące zwrotu niepasujących zamówień oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości z tym związane. Zapoznaj się z naszym tekstem, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo nadać zwrot do Rare Everywhere.

Jak nadać przesyłkę zwrotną do Rare Everywhere?

Przesyłkę ze zwrotem możesz nadać za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Poniżej przestawiamy wygodny sposób nadania zwrotu poprzez firmę InPost:

  1. Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
  2. Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
  3. Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
  4. Opłać zwrot i nadaj paczkę.

Kiedy zwrot gotówki wpłynie na konto?

Zwroty wydanych środków na zamówienie realizowane są w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania paczki przez sklep. Przetworzenie zwrotu przez konkretny bank może trochę potrwać. Jeżeli po 10 dniach nadal nie masz zwrotu na swoim koncie, to skontaktuj się z obsługą sklepu na adres contact@rareeverywhere.com. Maksymalnie powinno to się odbyć w ciągu 14 dni kalendarzowych. 

O czym pamiętać pakując produkty przeznaczone do zwrotu?

Każdy klient ma aż 30 dni kalendarzowych od dostarczenia przesyłki na jej zwrot. Należy pamiętać, że zwracane towary muszą być kompletne, bez żadnych uszkodzeń i zniszczeń. Konieczne jest, aby posiadały wszystkie oryginalne metki i ewentualne dodatkowe zabezpieczenia higieniczne itp. W paczce musi znaleźć się także formularz odstąpienia od umowy, który należy wydrukować i czytelnie wypełnić. Oprócz tego w paczce musi być także paragon, faktura lub inne potwierdzenie płatności.

Czy można dokonać wymiany produktów?

Tak, wymiana jest możliwa w ciągu 30 dni kalendarzowych. Wszystkie produkty przeznaczone do wymiany nie mogą nosić śladów użytkowania, zniszczeń i braku jakichkolwiek metek. Decydując się na wymianę, konieczne jest wypełnienie formularza wymiany i zaznaczenie w nim wszystkich niezbędnych informacji - imię i nazwisko, numer zamówienia, rodzaj wymiany i numer konta bankowego.

Jak skontaktować się z obsługą sklepu?

Na stronie internetowej sklepu Rare Everywhere w lewym dolnym roku znajduje się zakładka Kontakt, dzięki której można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w calu skonsultowania ewentualnych pytań, dotyczących konkretnego zamówienia.

Jaki jest adres zwrotu do Rare Everywhere?

Adres zwrotu do Rare Everywhere to: Rare Everywhere - magazyn, Rysia 6, 87-816 Wloclawek. Numer kontaktowy +48 517 678 587.

Jakie produkty znajdziemy na stronie Rare Everywhere?

Sklep internetowy Rare Everywhere specjalizuje się sprzedaży bluz, koszulek oraz akcesoriów. Na stronie Rare Everywhere dostępne są bluzy z kapturem, koszuli i czapki w ciemnych kolorach. Jest to charakterystyczną cechą sklepu, ponieważ cała kolekcja ubrań utrzymana jest w barwach czerni i szarości przełamana delikatnymi nadrukami.

Sprawdź także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto