Zwrot do Reserved - jak bezpiecznie nadać paczkę ze zwrotem?

Sklep Reserved jest popularną polską sieciówką, w której zakupy lubią robić młodsi, jak i starsi. Mimo że ma on wiele sklepów stacjonarnych w całej Polsce to i jak lubimy przeglądać jego ofertę za pomocą stron internetowych. Daje nam to wiele korzyści, np. na spokojne możemy przejrzeć ofertę sklepu, która zazwyczaj jest większa niż w sklepie stacjonarnym. Dzięki możliwości użycia płatności odroczonych możemy zakupić produkty bez konieczności płacenia od razu, ale w ciągu 30 dni. Taka forma zachęca klientów do zamawiania rzeczy na próbę. Jeżeli okaże się, że zamówione rzeczy są niestety nietrafione, to zwrot do Reserved jest całkowicie bezpieczny i naprawdę szybki. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj tajniki zwrotów.

Co oferuje nam sklep Reserved?

Sklep stacjonarny, jak i internetowy Reserved swoim klientom oferuję naprawdę bogaty asortyment. Kobiety, mężczyźni oraz dzieci znajdą tam ubrania na każdą okazję, a także sezon. Znajdziemy tam koszule, spodnie, topy, kurtki, spodnie, akcesoria czy buty. Wszystkie te produkty dostosowane są do aktualnie panującej pory roku, a dzięki częstym wyprzedażom możemy zakupić dane produkty w okazyjnych cenach. Takie promocje często zachęcają do dokonywania zakupów w sklepie Reserved.

Jakie produkty można zwrócić do Reserved?

Do sklepu Reserved można zwrócić wszystkie produkty, pod warunkiem że są one kompletne i nie wykazują, żadnych śladów użytkowania. Rzeczy muszą posiadać wszystkie oryginalne zabezpieczenia i brak jakichkolwiek uszkodzeń, a także wyczuwalnych zapachów.

Czy zwrot do Reserved jest darmowy?

Tak, sklep Reserved oferuje klientom darmowy zwrot. Aby skorzystać z takiej formy, należy wejść w panel klienta w swoim koncie i kliknąć przycisk ZWROT, a następnie ZWROT PRZEZ PACZKOMAT. Gdy formularz zostanie wypełniony, wygeneruje się kod zwrotu, który będzie ważny 14 dni. Należy umieścić go w widocznym miejscu na przesyłce i nadać zwrot w dowolnym paczkomacie.

Jakie są opcje zwrotu do sklepu Reserved?

W Reserved każdy klient może dokonać zwrotu na trzy różne sposoby:

  1. Pierwszym z nich jest zwrot produktów w sklepie stacjonarnym. W tym przypadku nie trzeba pakować zamówienie, przy sobie należy mieć tylko fakturę, która jest dostępna na naszym koncie w sklepie internetowym (pamiętaj, że produktów z działu HOME nie można zwrócić w sklepie stacjonarnym);
  2. Kolejnym sposobem jest nadanie paczki za pomocą Paczkomat InPost jest to darmowa forma zwrotu oferowana przez sklep Reserved.
  3. Ostatnim sposobem odesłania zwrotu jest wysłanie go sposobem tradycyjnym, adresując paczkę pod wskazany adres: LPP S.A. RESERVED Panattoni Park Tricity South II, Będzieszyn 103, 83-000 Będzieszyn.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem możesz zapakować w opakowanie, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Pamiętaj, aby zerwać wszystkie stare etykiety. Jeżeli korzystasz z darmowej formy zwrotu, to zapisz wygenerowany kod nadania w widocznym miejscu na paczce. W środku umieść fakturę lub zapisz numer zamówienia. Klienci sklepu Reserved mają 30 dni na zwrot zamówienia.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto