- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Reserved - jak bezpiecznie nadać paczkę ze zwrotem?
Zwrot do Reserved - jak bezpiecznie nadać paczkę ze zwrotem?
Sklep Reserved jest popularną polską sieciówką, w której zakupy lubią robić młodsi, jak i starsi. Mimo że ma on wiele sklepów stacjonarnych w całej Polsce to i jak lubimy przeglądać jego ofertę za pomocą stron internetowych. Daje nam to wiele korzyści, np. na spokojne możemy przejrzeć ofertę sklepu, która zazwyczaj jest większa niż w sklepie stacjonarnym. Dzięki możliwości użycia płatności odroczonych możemy zakupić produkty bez konieczności płacenia od razu, ale w ciągu 30 dni. Taka forma zachęca klientów do zamawiania rzeczy na próbę. Jeżeli okaże się, że zamówione rzeczy są niestety nietrafione, to zwrot do Reserved jest całkowicie bezpieczny i naprawdę szybki. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj tajniki zwrotów.
Co oferuje nam sklep Reserved?
Sklep stacjonarny, jak i internetowy Reserved swoim klientom oferuję naprawdę bogaty asortyment. Kobiety, mężczyźni oraz dzieci znajdą tam ubrania na każdą okazję, a także sezon. Znajdziemy tam koszule, spodnie, topy, kurtki, spodnie, akcesoria czy buty. Wszystkie te produkty dostosowane są do aktualnie panującej pory roku, a dzięki częstym wyprzedażom możemy zakupić dane produkty w okazyjnych cenach. Takie promocje często zachęcają do dokonywania zakupów w sklepie Reserved.
Jakie produkty można zwrócić do Reserved?
Do sklepu Reserved można zwrócić wszystkie produkty, pod warunkiem że są one kompletne i nie wykazują, żadnych śladów użytkowania. Rzeczy muszą posiadać wszystkie oryginalne zabezpieczenia i brak jakichkolwiek uszkodzeń, a także wyczuwalnych zapachów.
Czy zwrot do Reserved jest darmowy?
Tak, sklep Reserved oferuje klientom darmowy zwrot. Aby skorzystać z takiej formy, należy wejść w panel klienta w swoim koncie i kliknąć przycisk ZWROT, a następnie ZWROT PRZEZ PACZKOMAT. Gdy formularz zostanie wypełniony, wygeneruje się kod zwrotu, który będzie ważny 14 dni. Należy umieścić go w widocznym miejscu na przesyłce i nadać zwrot w dowolnym paczkomacie.
Jakie są opcje zwrotu do sklepu Reserved?
W Reserved każdy klient może dokonać zwrotu na trzy różne sposoby:
- Pierwszym z nich jest zwrot produktów w sklepie stacjonarnym. W tym przypadku nie trzeba pakować zamówienie, przy sobie należy mieć tylko fakturę, która jest dostępna na naszym koncie w sklepie internetowym (pamiętaj, że produktów z działu HOME nie można zwrócić w sklepie stacjonarnym);
- Kolejnym sposobem jest nadanie paczki za pomocą Paczkomat InPost jest to darmowa forma zwrotu oferowana przez sklep Reserved.
- Ostatnim sposobem odesłania zwrotu jest wysłanie go sposobem tradycyjnym, adresując paczkę pod wskazany adres: LPP S.A. RESERVED Panattoni Park Tricity South II, Będzieszyn 103, 83-000 Będzieszyn.
Jak spakować paczkę ze zwrotem?
Paczkę ze zwrotem możesz zapakować w opakowanie, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Pamiętaj, aby zerwać wszystkie stare etykiety. Jeżeli korzystasz z darmowej formy zwrotu, to zapisz wygenerowany kod nadania w widocznym miejscu na paczce. W środku umieść fakturę lub zapisz numer zamówienia. Klienci sklepu Reserved mają 30 dni na zwrot zamówienia.