- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Rossmann - jak nadać paczkę ze zwrotem?
Zwrot do Rossmann - jak nadać paczkę ze zwrotem?
Zakupy online są szybkie i wygodne, umożliwiając nam znalezienie wszystkiego, czego potrzebujemy, bez konieczności wychodzenia z domu. W sieci znajdziemy różnorodne produkty, takie jak odzież, kosmetyki, artykuły spożywcze, elektronika, meble i akcesoria. W sytuacji, gdy zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań, istnieje możliwość ich zwrotu, z uwzględnieniem określonych zasad. Nie wiesz, ile masz dni na zwrot? Może zastanawiasz się, co można zwrócić i jak spakować zamówienie do odesłania? Przeczytaj poniższy artykuł, aby uzyskać wszystkie niezbędne informacje na temat procedury zwrotu niepasujących produktów.
Jakie produkty znajdziemy w drogerii internetowej Rossmann?
Sklep Rossmann istnieje od 1993 roku, a sklep internetowy powstał już w 2015 roku. Dla założycieli marki najważniejsze jest spełnienie wszystkich oczekiwań klientów, również tych najbardziej wymagających. Dzięki stronie internetowej każda osoba jest w stanie odnaleźć pożądane produkty bez konieczności wychodzenia z domu. W tej wirtualnej drogerii kupimy nie tylko produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, różnorodne markowe perfumy, ale także produkty dla dziecka i mamy, rzeczy związane z wyposażeniem domu czy pomagające w dbaniu o czystość na co dzień. Oprócz tego zaopatrzymy się w odzież, obuwie lub dodatki, a sezonowo kupiony także produkty na różnorodne święta, np. Wielkanoc czy Boże Narodzenie.
Jak nadać zamówienie ze zwrotem?
Każdy klient wirtualnej drogerii Rossmann ma prawo zwrócić wybrane produkty w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich dostarczenia. Pamiętaj, aby czytelnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy, który został dołączony do twojej przesyłki. Jego wzór znajdziesz także w zakładce Pomoc na stronie internetowej sklepu. Paczkę zwrotną dokładnie zabezpiecz, by uchronić ja przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Poniżej przedstawiamy instrukcję zwrotu za pomocą firmy kurierskiej DPD:
Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/;
- Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Na jaki adres należy nadać paczkę zwrotną?
Paczkę zwrotną należy kierować na adres Rossmann SDP Sp. z o.o., ul. Dąbrowska 1, 95-100 Dąbrówka Wielka. Pamiętaj, aby zatytułować paczkę napisem “Odstąpienie od umowy”.
W jaki sposób skontaktować się z obsługą klienta?
Z obsługą klienta sklepu można skontaktować się wygodnie za pomocą telefonu pod numerem +48 42 61 39 100 lub pisząc wiadomość e-mail pod adres [email protected].
Czy trzeba zwracać całość zamówienia?
Nie ma konieczności zwracania całości zamówienia. Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot jednego lub kilku produktów możesz to zrobić.
Czego nie można zwrócić?
Zwrócić nie można produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta. Rzeczy zapakowane w specjalnie zapieczętowanym, higienicznym opakowaniu, chroniące zdrowie klienta po otwarciu nie mogą zostać zwrócone. Wszystkie zwracane produkty nie mogą być otwierane i używane.
Kiedy zwrot środków wpłynie na konto?
Wydane pieniądze w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy powinny wpłynąć na konto klienta. Stosuje się do tego taką samą metodę zwrotu, jak w przypadku dokonywania płatności za zakupione rzeczy
Jak zgłosić reklamację w Rossmann?
Jeżeli kupiony towar posiada wady, można zgłosić jego reklamację. Do jej złożenia będzie potrzebny paragon, wyciąg z konta bankowego lub potwierdzenie płatności online. Proponowane formy powiadomienia reklamacji to zgłoszenie tej informacji w najbliższej drogerii Rossmann z reklamowanym produktem razem z odpowiednim dokumentem potwierdzającym zakup. Można też odesłać wadliwą rzecz razem z czytelnie wypełnionym protokołem reklamacyjnym, który do pobrania jest w zakładce Pomoc na stronie internetowej.
Na jaki adres odesłać reklamowany produkt?
W przypadku reklamacji produktu/produktów towar należy odesłać na adres: Sekcja ds. Reklamacji, Rossmann SDP sp. z o.o., ul. św. Teresy 109, 92-222 Łódź.
Czy należy posiadać paragon, gdy chcemy dokonać reklamacji?
Nie ma konieczności posiadania paragonu w przypadku reklamacji, ponieważ paragon nie jest jedynym dowodem zakupu. Reklamacja może zostać przyjęta na podstawie wyciągu z konta lub potwierdzenia płatności online.
Czy jest możliwość zakupu karty podarunkowej?
Tak, jest taka możliwość. Karta podarunkowa Rossmann to wyjątkowy prezent zapewniający nabycie produktów spośród całego asortymentu sklepu. Wartość karty podarunkowej może wnieść od 50 zł do 500 zł. Klient sam decyduje jaką kwotę wybiera. Dla odbiorcy karty można także napisać kilka słów od siebie.