Zwrot do Selavi Fashion - o czym pamiętać zwracając produkty?

Zakupy online cieszą się obecnie ogromną popularnością. Dzięki prostym w obsłudze platformom internetowym możemy wygodnie przeglądać asortyment sklepu i dokonywać zakupów produktów, które nas zainteresowały. W przypadku, gdy zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań, istnieje możliwość ich zwrotu. To naprawdę nic trudnego, ponieważ wystarczy poznać kilka podstawowych kwestii na temat odsyłania paczek zwrotnych. Zwróć nietrafione produkty w kilka minut, korzystając z naszej usługi. Zapoznaj się z poniższym artykułem, aby poznać wszystkie szczegóły dotyczące procedury zwrotów zamówień. Już więcej nic cię nie zaskoczy.

Selavi Fashion - historia i produkty

Marka Selavi Fashion rozpoczęła swoją działalność internetową już w 2005 roku. Po latach zdobywanego zaufania marka coraz bardziej rozszerzała swoją ofertę. Projektanci sklepu starają się być zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami, ponieważ chcą tworzyć dla swoich klientek najmodniejsze fasony i kroje wzbogacone pięknymi kolorami i wzorami. . Profesjonalizm to idealne określenie Selavi Fashion, ponieważ satysfakcja klienta jest dla nich najważniejsza. Produkty w sklepie internetowym zawsze pochodzą z najlepszych źródeł, a materiały bronią się swoją wysoką jakością i trwałością. 

Selavi Fasion to nie tylko sukienki, bluzki czy spódnice, ale również okrycia wierzchnie, kamizelki czy różnorodne dodatki.

Jaki jest czas na zwrot zamówienia do Selavi Fasion?

Każdy klient sklepu Selavi Fashion ma 14 dni kalendarzowych na zwrot nietrafionego zamówienia. Nie ma konieczności podawania przyczyny zwrotu, ponieważ to indywidualna decyzja kupującego.

Odsyłanie paczki ze zwrotem krok po kroku

Wygodnie i bezpiecznie nadasz swoją przesyłkę zwrotną za pomocą ogólnodostępnych firm kurierskich. Możesz to zrobić korzystając z usług Paczkomat InPost lub kuriera DPD. To tylko od ciebie zależy, w jaki sposób odeślesz swoją paczkę ze zwrotem.

Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:

  • Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
  • Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
  • Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
  • Opłać zwrot i nadaj paczkę.

Zwrot za pomocą DPD:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot wydanych środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez obsługę sklepu.

Jakie kryteria muszą spełnić zwracane produkty?

Zwracany towar do Selavi Fashion musi być nowy, posiadać przypięte oryginalne metki firmowe. Żadne ze zwracanych produktów nie może wykazywać śladów użytkowania, mieć wyczuwalnego zapachu perfum, śladów po podkładzie czy innych tego typu produktach. Wieszaki, które mogły zostać dołączone do niektórych przesyłek, nie muszą zostać zwrócone razem z rzeczami.

Co musi zawierać paczka zwrotna do Selavi Fashion?

Produkty, które zamierzamy odesłać najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie, wcześniej usuwając stare etykiety. Można wykorzystać również do tego kartonowe opakowanie, które odpowiednio zabezpieczy zawartość przesyłki. 

Przesyłka zwrotna musi zawierać odzież bez śladów użytkowania, wypełniony formularz odstąpienia od umowy, który dostępny jest na stronie internetowej sklepu, dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury, a także rzeczy, który zostały dołączone do zamówienia, jako produkty gratisowe.

Jaki jest adres zwrotu/reklamacji do Selavi Fashion?

Adres, na który należy kierować zamówienie zwrotne do Selavi Fashion to: SELAVI, ul Domownicza 38, 95-080 Tuszyn.

Jak złożyć reklamację w Selavi Fashion?

Do dokonania reklamacji w Selavi Fashion niezbędne będzie wypełnienie formularza reklamacyjnego, który jest gotowy do pobrania na stronie sklepu. Reklamowaną rzecz razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym  trzeba odesłać na adres podany w poprzednim punkcie.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji przez obsługę sklepu. O całym procesie sklep będzie informował klienta.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto