Zwrot do Shooos - jak nadać paczkę ze zwrotem do Shooos?

Zakupy online stały się powszechnym elementem naszego życia. Wiele korzyści płynie z tego sposobu nabywania produktów. Jest to nie tylko szybkie i wygodne, ale także ekonomiczne, gdyż online często natrafimy na atrakcyjne promocje dotyczące ulubionych artykułów. Choć czasami zastanawiamy się, czy proces zwrotu niechcianego produktu będzie równie łatwy co jego zakup, w przypadku Shooos nie ma potrzeby się tym martwić. Procedura zwrotu jest bezproblemowa i całkowicie bezpieczna. W niniejszym artykule przedstawiamy kilka istotnych kwestii, które każdy klient powinien mieć na uwadze podczas dokonywania zwrotu. Zatem przeczytaj i odkryj tajniki związane z odsyłaniem zamówień.

W jaki sposób odesłać paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem do Shooos możesz odesłać formą tradycyjną, korzystając z usług Poczty Polskiej lub wybranej firmy kurierskiej. Możesz również skorzystać naszej platformy wygodne zwroty, która oferuje bezpieczny zwrot zamówionych produktów. W swojej bazie posiada już 10 tysięcy sklepów i w tym sklep Shooos. Szeroka oferta firm dostawczych zapewnia dużą elastyczność wyborze i możliwości dostosowania wysyłki do naszych potrzeb. Sprawdź już teraz jak szybko i bezpiecznie nadać zwrot w kilka minut!

Jakich produktów nie można zwrócić?

Do sklepu Shooos nie można zwrócić butów, posiadających widoczne ślady nieprawidłowego użytkowania. Wszystkie zwracane produkty muszą posiadać oryginalne metki wraz z możliwymi dodatkowymi zabezpieczeniami. Towar musi być w stanie idealnym bez żadnych uszkodzeń. 

Jak poprawnie zapakować paczkę ze zwrotem do Shooos?

Paczka ze zwrotem zamówienia do sklepu internetowego Shooos musi być zapakowana w oryginalne opakowanie. Wszystkie produkty muszą posiadać oryginalne metki i brak uszkodzeń. Do wnętrza paczki należy włożyć formularz zwrotu towarów, który można znaleźć na stronie sklepu w zakładce Wymiana/Zwrot. Oprócz formularza zwrotu trzeb pamiętać o dowodzie zakupu. Po dokładnym spakowaniu zwracanych produktów trzeba dobrze zabezpieczyć opakowanie szeroką taśmą lub stretchem, by paczka bez zniszczeń dotarła do siedziby sklepu.

Jaki jest adres sklepu i dane kontaktowe?

Adres, na który klient może odesłać paczkę ze zwrotem to: EXPANDECO - SHOOOS, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn. Jeżeli chcesz skontaktować się ze sklepem możesz napisać wiadomość e-mail na adres: shooos@shooos.pl lub skontaktować się telefonicznie z obsługą klienta: +421 910 479 500.

Zobacz także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto