Zwrot do Skechers - jak nadać paczkę ze zwrotem do Skechers?

Dzięki bogatej ofercie sklepów online coraz częściej wolimy wybierać niestacjonarną formę zakupów. Jest to w dużej mierze wygodniejsze i przede wszystkim oszczędza nasz czas. Nie musimy stać w długich kolejkach do przymierzalni, a następnie do kasy. Zakupów możemy dokonać z poziomu telefonu czy tabletu. Intuicyjne strony internetowe są proste w obsłudze nie tylko dla młodszych osób, ale także dla starszych. Jeżeli zamówione produkty okażą się niedopasowane, to nie ma się czym przejmować. Bezpieczna polityka zwrotów zapewnia szybki zwrot nietrafionych rzeczy. Zapewniamy, że zwrot do Skechers jest całkowicie bezpieczny i łatwy. Sprawdź nasz artykuł, by poznać szczegóły dotyczące zwrotów.

Co oferuje sklep Skechers?

Sklep internetowy Skechers oferuje swoim klientom bogaty wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Oprócz wygodnego obuwia codziennego sklep oferuje nam podział butów na konkretne sporty. Osoby lubiące uprawiać różne aktywności z pewnością znajdą coś dla siebie. Skechers oferuje nie tylko buty, ale także ubrania oraz akcesoria. Odzież została specjalnie przygotowana, by odpowiednio pasowała do wybranego obuwia. Akcesoria pomogą dopełnić całość stroju i zapewnić komfort podczas wykonywanych ćwiczeń lub innych aktywności.

Jakie produkty można zwrócić?

W ciągu 45 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówieniem każdy klient ma prawo do jej zwrotu. Należy pamiętać o kilku kwestiach. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, uszkodzeń, zapachów świadczących o noszeniu, a także śladów prania. Rzeczy koniecznie muszą mieć wszystkie oryginalne metki i ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Wszystkie zwracane produkty powinny być kompletne i w stanie idealnym. Nieprzestrzeganie wytycznych spowoduje odrzucenie zwrotu klienta.

Jak spakować paczkę zwrotną?

Paczkę ze zwrotem należy zapakować w oryginalne opakowanie, w którym otrzymaliśmy nasze zamówienie. Wcześniej jednak należy usunąć wszystkie stare etykiety, aby móc bezpiecznie przykleić nową etykietę, wygenerowaną przez system sklepu. Do środka paczki włóż produkty, które chcesz zwrócić. Na koniec odpowiednio zaklej przesyłkę taśmą lub specjalnym klejem.

Jak nadać paczkę ze zwrotem?

Jeżeli zdecydowałeś się odesłać swoje nietrafione zamówienie, to skorzystaj z naszej instrukcji zwrotu:

  1. Wejdź na swoje konto i kliknij zakładkę ZAMÓWIENIA I ZWROTY, wpisz numer zamówienia i adres e-mail, przez który dokonałeś zakupu;
  2. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić, a następnie naciśnij przycisk ETYKIETA ZWROTNA; na koniec wydrukuj dokument zwrotu;
  3. Spakuj produkty w oryginalne pudełko;
  4. Aby nadać paczkę, skorzystaj z usług punktu UPS Access Point lub umów się na odbiór paczki z domu, dzwoniąc pod numer 224894877 lub odwiedzając stronę www.ups.com;
  5. Po zakończeniu procesu zwrotu otrzymasz potwierdzenie drogą mailową;

Zwrot wydanych środków powinien wpłynąć na twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Darmowa przesyłka zwrotna obejmuje zamówienia złożone w ciągu określonego terminu od daty wysyłki. Jeśli produkt zostanie zwrócony po upływie 45 dni od daty zwrotu, będzie zużyty, uszkodzony lub nie będzie w oryginalnym opakowaniu sklep Skechers nie będzie w stanie zwrócić pieniędzy za ten produkt.

Pamiętaj, że zakupów dokonanych drogą internetową nie możesz zwrócić w salonach stacjonarnych.

Jak skontaktować się z obsługą sklep Skechers?

Jeżeli masz pytania dotyczące produktów, swojego zamówienia lub zwrotu to śmiało możesz skontaktować się z biurem obsługi klienta. Na stronie internetowej sklepu znajdziesz formularz kontaktowy, który umożliwi ci skontaktowanie się w ważnej dla ciebie sprawie.

Jaki jest adres sklepu Skechers?

Adres sklepu to: Skechers Poland sp. z o.o. Wybrzeże Gdyńskie 6A, 01-531 Warszawa.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto