Zwrot do Sleepdo - jak nadać przesyłkę zwrotną do Sleepdo?

Z powodu bogatego asortymentu oferowanego w sklepach internetowych, coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Ten sposób zakupów jest bardziej wygodny i oszczędza czas, eliminując konieczność stania w długich kolejkach w centrach handlowych. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji zarówno dla młodszych, jak i starszych użytkowników. W przypadku gdy zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, nie ma potrzeby się martwić. Bezpieczna polityka zwrotów umożliwia szybki zwrot nieodpowiednich przedmiotów. Zapewniamy, że proces zwrotu do Sleepdo jest całkowicie bezpieczny i prosty. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby uzyskać więcej informacji na temat procedury zwrotów.

Sleepdo - w jakie produkty zaopatrzymy się na stronie sklepu?

Sleepdo to strona zaprojektowana specjalnie dla osób kochających kobiece piękno, zdrowy styl życia, komfort i oczywiście najwyższą jakość materiałów. Dostępna na stronie internetowej bielizna nocna wykańczana jest własnoręcznie, więc to dodaje jej jeszcze więcej uroku. Sleepdo to w pełni polska marka, wspierająca polską gospodarkę oraz jej rozwój. Projektanci korzystają wyłącznie z najlepszych i naturalnych materiałów, a niepowtarzalne kroje przypadną do gustu każdej kobiecie. Sprawdź i przekonaj się sam, że ta polska marka nie idzie na kompromisy i daje z siebie wszystko. 

Informacje dotyczące zwrotów w Sleepdo

Każdy klient sklepu Sleepdo może odesłać nietrafione zamówienie do sklepu. Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wcześnie jednak należy powiadomić o zaistniałej sytuacji obsługę sklepu i przesłać pocztą elektroniczną formularz odstąpienia od umowy. 

Kontakt do Sleepdo

Jeżeli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Sleepdo za pomocą adresu e-mail: store@sleepdo.eu albo zadzwoń na numer: +48 883 990 330.

Jaki jest adres sklepu Sleepdo?

Adres sklepu internetowego Sleepdo to: Sleepdo, ul. Wesoła 30, 42-200 Częstochowa.

Czego nie można zwrócić do Sleepdo?

Do sklepu internetowego Sleepdo nie można zwrócić produktów z widocznymi śladami nieprawidłowego użytkowania, zabrudzonych i zniszczonych. W przypadku, gdy rzeczy mają oderwane metki i dodatkowe higieniczne zabezpieczenia również nie podlegają pod zwrot. Produkty wykonywane według indywidualnych życzeń klienta również nie podlegają formule zwrotu. Należy o tym pamiętać, jeżeli postanowimy odesłać swoje zamówienie do Sleepdo.

Jak nadać przesyłkę zwrotną do Sleepdo?

Przesyłkę z niedopasowanym zamówieniem do Sleepdo można odesłać za pomocą wybranej indywidualnie firmy kurierskiej:

Zwrot za pomocą DPD:

Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/; 

  1. Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  2. W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  3. Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  4. Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Sleepdo. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 
  • Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto