- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Sleepdo - jak nadać przesyłkę zwrotną do Sleepdo?
Zwrot do Sleepdo - jak nadać przesyłkę zwrotną do Sleepdo?
Z powodu bogatego asortymentu oferowanego w sklepach internetowych, coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Ten sposób zakupów jest bardziej wygodny i oszczędza czas, eliminując konieczność stania w długich kolejkach w centrach handlowych. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji zarówno dla młodszych, jak i starszych użytkowników. W przypadku gdy zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, nie ma potrzeby się martwić. Bezpieczna polityka zwrotów umożliwia szybki zwrot nieodpowiednich przedmiotów. Zapewniamy, że proces zwrotu do Sleepdo jest całkowicie bezpieczny i prosty. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby uzyskać więcej informacji na temat procedury zwrotów.
Sleepdo - w jakie produkty zaopatrzymy się na stronie sklepu?
Sleepdo to strona zaprojektowana specjalnie dla osób kochających kobiece piękno, zdrowy styl życia, komfort i oczywiście najwyższą jakość materiałów. Dostępna na stronie internetowej bielizna nocna wykańczana jest własnoręcznie, więc to dodaje jej jeszcze więcej uroku. Sleepdo to w pełni polska marka, wspierająca polską gospodarkę oraz jej rozwój. Projektanci korzystają wyłącznie z najlepszych i naturalnych materiałów, a niepowtarzalne kroje przypadną do gustu każdej kobiecie. Sprawdź i przekonaj się sam, że ta polska marka nie idzie na kompromisy i daje z siebie wszystko.
Informacje dotyczące zwrotów w Sleepdo
Każdy klient sklepu Sleepdo może odesłać nietrafione zamówienie do sklepu. Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wcześnie jednak należy powiadomić o zaistniałej sytuacji obsługę sklepu i przesłać pocztą elektroniczną formularz odstąpienia od umowy.
Kontakt do Sleepdo
Jeżeli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta sklepu Sleepdo za pomocą adresu e-mail: [email protected] albo zadzwoń na numer: +48 883 990 330.
Jaki jest adres sklepu Sleepdo?
Adres sklepu internetowego Sleepdo to: Sleepdo, ul. Wesoła 30, 42-200 Częstochowa.
Czego nie można zwrócić do Sleepdo?
Do sklepu internetowego Sleepdo nie można zwrócić produktów z widocznymi śladami nieprawidłowego użytkowania, zabrudzonych i zniszczonych. W przypadku, gdy rzeczy mają oderwane metki i dodatkowe higieniczne zabezpieczenia również nie podlegają pod zwrot. Produkty wykonywane według indywidualnych życzeń klienta również nie podlegają formule zwrotu. Należy o tym pamiętać, jeżeli postanowimy odesłać swoje zamówienie do Sleepdo.
Jak nadać przesyłkę zwrotną do Sleepdo?
Przesyłkę z niedopasowanym zamówieniem do Sleepdo można odesłać za pomocą wybranej indywidualnie firmy kurierskiej:
Zwrot za pomocą DPD:
Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/;
- Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:
- Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Sleepdo.
- Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki.
- Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp.
- Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni.