- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Snipes - jak zwrócić nietrafione produkty do Snipes?
Zwrot do Snipes - jak zwrócić nietrafione produkty do Snipes?
Zwrot produktów jest prostszy, niż się wydaje! Codziennie poświęcamy wiele czasu na przeglądanie różnorodnych stron internetowych, w tym sklepów online. Zdarza się nam często zastanawiać, co zrobić, gdy nasze zamówienie nie spełnia naszych oczekiwań, lub gdy rozmiar okazuje się nieodpowiedni. Na szczęście istnieją łatwe sposoby na zwroty zamówień. Jeśli jeszcze nie miałeś do czynienia ze zwrotami, albo robiłeś to rzadko, nie ma potrzeby martwić się, ponieważ przygotowaliśmy krótki poradnik, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące odsyłania zamówień do Snipes. Przekonaj się sam, że wysyłanie paczek zwrotnych nie jest takie straszne!
Snipes - co oferuje klientom?
Sklep internetowy Snipes oferuje swoim klientom szeroki wybór obuwia, odzieży oraz różnorodnych akcesoriów. Wśród marek dostępnych na stronie Snipes znajdują się takie jak Adidas Originals, Performance i Sportswear, Alpha Industries, ASICS SportStyle, Birkenstock, Calvin Klein Underwear, Champion, Converse, Fila i wiele innych. Bogactwo dostępnych marek potwierdza zaangażowanie sklepu Snipes w zapewnienie swoim klientom jak największego wyboru. Dzięki temu firma zyskuje coraz większe grono zadowolonych klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość oferowanych produktów. Osoby poszukujące nowych fasonów, nowatorskich krojów odzieży lub chcące być na bieżąco z najnowszymi trendami mają możliwość sprawdzenia działu Nowości. Natomiast miłośnicy okazji mogą odnaleźć się w sekcji Wyprzedaże, gdzie czekają na nich atrakcyjne promocje. Zarówno kobiety, mężczyźni, jak i dzieci znajdą tutaj wiele interesujących propozycji, dlatego warto zajrzeć i przekonać się, że oferta jest naprawdę bogata.
Czy istnieje możliwość wymiany rzeczy w Snipes?
Nie, sklep Snipes nie oferuje możliwości wymiany produktów online. Jeśli klient chce otrzymać inny rozmiar lub model, musi zwrócić otrzymaną rzecz i dokonać osobnego zamówienia na nowy produkt.
Co można odesłać do sklepu internetowego Snipes?
Aby zwrócić produkty, muszą one być w idealnym stanie, bez wyczuwalnych zapachów i śladów nieprawidłowego użytkowania. Wszystkie produkty powinny posiadać oryginalne metki i dodatkowe zabezpieczenia, jeśli takie były. Podczas przymierzania butów czy ubrań należy zachować ostrożność, aby ich nie zabrudzić. Najlepiej przymierzać obuwie na suchej i miękkiej powierzchni, na przykład na dywanie lub wykładzinie, aby zminimalizować ryzyko zarysowań.
Jaki jest czas na zwrot do Snipes?
Produkty zakupione w sklepie internetowym Snipes można zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki przez kuriera, w przypadku gdy zamówienie nie spełnia oczekiwań klienta.
Jak nadać paczkę ze zwrotem do sklepu Snipes?
Swoją przesyłkę z nietrafionym zamówieniem szybko i wygodnie nadasz za pomocą usług firmy kurierskiej DPD. Wystarczy, że wykonasz poniższe kroki, aby odesłać niechciane zamówienie.
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/ i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Snipes?
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zamówień, zwrotów lub asortymentu sklepu Snipes, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 800 696 009. Obsługa jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Kiedy zwrot środków wypłynie na konto?
Zwrot wydanych środków na konto klienta wpłynie maksymalnie w 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki przez sklep.