- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Super3D - jak nadać zwrot do Super3D?
Zwrot do Super3D - jak nadać zwrot do Super3D?
Zakupy przez internet są bardzo popularne obecnie. Dzięki prostym w obsłudze platformom możemy łatwo przeglądać oferty sklepów i dokonywać zakupów bez wychodzenia z domu. Jeśli okazuje się, że zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, istnieje możliwość ich zwrotu. Obecnie wiele firm kurierskich zapewnia bezpieczny zwrot rejestrowanej paczki, dzięki czemu sprawnie odzyskasz wydaną gotówkę. Przekonaj się, że zwrot produktów do Super3D jest prosty i szybki. Przygotowaliśmy dla ciebie artykuł, w którym poznasz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące zwrotów produktów do sklepu Super3D. Przeczytaj i sprawdź jakie to proste!
Co oferuje sklep Super3D?
Sklep internetowy Super3D specjalizuje się w sprzedaży online koszulek i bluz z różnorodnymi nadrukami 3D dla kobiet, mężczyzn, a także dla dzieci. Koszulki i bluzy wykonane są z wysokiej jakości bawełny, która zapewnia duży komfort podczas codziennego użytkowania. Ubrania dobrze dopasowują się do sylwetki, a materiał zapewnia idealną cyrkulację powietrza. Sprawia to, że ubrania Super3D mogą być noszone przez cały rok. W zimie zapewnią ciepło, a latem będą oddychające. Sprawdź ofertę i przekonaj się sam!
Jakie produkty można zwrócić?
Do sklepu internetowego Super3D można zwrócić produkty kompletne i beż żadnych śladów nieprawidłowego użytkowania. Zwracane rzeczy muszą mieć przypięte oryginalne metki razem z ewentualnymi dodatkowymi zabezpieczeniami. Podczas przymierzania koszulek czy bluz należy zachować pełną ostrożność, by ich nie pobrudzić lub w żaden sposób naruszyć. Jeżeli okaże się, że produkt był użytkowany, sklep może zagwarantować częściowy zwrot lub jego całkowite odrzucenie.
Jak krok po kroku nadać paczkę zwrotną do Super3D?
Zwrot do Super3D możesz nadać poprzez usługi dowolnej firmy kurierskiej. Najlepiej korzystać z form rejestrowanych paczek, ponieważ masz wtedy pewność, że paczka bezpiecznie dotrze do magazynu sklepu. Poniżej przedstawiamy możliwość zwrotu za pomocą firmy kurierskiej DPD. Wykonaj poniższe kroki i nadaj swój zwrot do SUper3D:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/;
- Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
O czym należy pamiętać, chcąc dokonać zwrotu?
Jeżeli podjąłeś decyzję, że chcesz dokonać zwrotu, to musisz pamiętać o kilku kwestiach. Sklep Super3D daje każdemu klientowi 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia na jego zwrot. Jeśli klient przegapi ten termin, zwrot lub wymiana nie będą możliwe. Do zwracanych, kompletnych produktów należy dołączyć dowód zakupu - faktura, rachunek i numer zamówienia. W przypadku, gdy nie posiadasz tych dokumentów, wystarczy, że wydrukujesz mail z dowodem zakupu i dołączysz do zwracanej paczki.
Czy można dokonać wymiany w sklepie Super3D?
Tak, wymiana w sklepie online Super3D jest możliwa. Sklep wymienia wyłącznie produkty wadliwe lub uszkodzone. Jeżeli napotkał cię taki problem, niezwłocznie poinformuj o tym sklep na adres e-mail: [email protected] i następnie odeślij produkty na adres, który widoczny jest na przesyłce. Drogą mailową prześlij również zdjęcia wadliwego przedmiotu, aby wszystko zostało udokumentowane.
Jak wygląda procedura reklamacyjna?
W przypadku, gdy przysłane produkty jest uszkodzony, to niezwłocznie sklep musi zostać o tym poinformowany. Procedurę reklamacyjną należy rozpocząć, wysyłając wiadomość e-mail z całym opisem wady i powodem reklamacji. Wszystko należy kierować na [email protected].
Na jaki adres odesłać nietrafione zamówienie?
Adres, na który należy kierować nietrafione zamówienie to: super3d.pl, ul. Grunwaldzka 14, 82-500 Kwidzyn. Pamiętaj, że na zwrot lub wymianę wadliwej rzeczy ma 14 dni kalendarzowych.