- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Tova - jak odesłać paczkę ze zwrotem do Tova?
Zwrot do Tova - jak odesłać paczkę ze zwrotem do Tova?
Zwroty zakupów w sklepach internetowych to dla nas już bardzo znajomy temat. Przy dokonywaniu zakupów online zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze otrzymane produkty w pełni spełnią nasze oczekiwania. Jeśli jednak wciąż zastanawiasz się, jak prawidłowo wysłać paczkę zwrotną, aby cały proces zwrotu bezpiecznie dobiegł końca, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem. Przekonasz się, że możliwe jest szybkie, a przede wszystkim bezproblemowe odesłanie nietrafionego zamówienia!
Czy sklep Tova ma butki stacjonarne?
Tak, sklep Tova ma butik stacjonarny, który można znaleźć w Warszawie przy Brackiej 3. Butik jest otwarty w godzinach: Pon – Pt: 11:00 – 19:00 Sob: 10:00 – 16:00.
W jakim stanie można zwrócić zamówione rzeczy?
Zamówione produkty muszą być w stanie idealnym. Rzeczy muszą posiadać oryginalne metki, brak uszkodzeń, wyczuwalnych zapachów i innych śladów nieprawidłowego użytkowania. Sklep nie przyjmie zwrotu, którego zawartość będzie wykazywać brak przestrzeganych zasad. Kiedy zamówienie do nas dotrze, należy uważać na metki przyczepione do poszczególnych produktów podczas przymierzania. Najmniejsze naderwanie może uniemożliwić zwrot, ponieważ produkt nie będzie kompletny.
Jakie są metody zwrotów produktów?
Sklep Tova nie narzuca klientowi żadnej formy zwrotu produktów, zatem można wybrać dowolną. Warto skorzystać z usług Paczkomat InPost. Z poziomu aplikacji w zaledwie kilku intuicyjnych krokach nadamy zwrot:
- Wejdź na swoją aplikację i kliknij NADAJ:
- Wybierz opcję PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
- Kliknij DALEJ i wypełnij formularz;
- Opłać zwrot i nadaj przesyłkę ze zwrotem.
Możesz również skorzystać z usług Poczty Polskiej i nadać zamówienie zwrotne rejestrowaną paczką pocztową.
Czy można złożyć reklamację?
Tak, sklep Tova przyjmuje reklamację produktów. Jeżeli rzeczy będą posiadały wady niespowodowane przez klienta, ale wady fabryczne można je zareklamować.
Jak spakować przesyłkę zwrotną?
Paczkę zwrotną zapakuj w oryginalne opakowanie. Jeżeli go już nie posiadasz, użyj odpowiedniej koperty, foliopaku lub kartonowego opakowania. Do wnętrza paczki włóż także wypełniony formularz zwrotu razem z dowodem zakupu. Sprawdź, czy zwracane produkty są kompletne, posiadają oryginalne metki i nie zawierają uszkodzeń. Jeżeli wszystko jest w najlepszym porządku, zapakuj schludnie zwrot i dokładnie zaklej, np. przy użyciu szerokiej taśmy lub stretchu.