- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Ubrane Sklep - jak nadać przesyłkę zwrotną do Ubrane?
Zwrot do Ubrane Sklep - jak nadać przesyłkę zwrotną do Ubrane?
Zwracanie produktów jest prostsze, niż myślisz! Codziennie spędzamy wiele minut, przeglądając najróżniejsze strony internetowe, a w tym sklepy online. Możemy często zastanawiać się, co w przypadku kiedy nasze zamówienie nie przypadnie nam do gustu lub zwyczajnie rozmiar okaże się, nie taki jak powinien? Z pomocą przychodzą łatwe zwroty zamówień. Jeżeli jeszcze nie dokonywałeś zwrotu lub robiłeś, to bardzo rzadko to nie masz się czym przejmować, ponieważ przygotowaliśmy dla ciebie krótki poradnik, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat odsyłania zamówień. Sprawdź sam, że wysyłanie paczek zwrotnych to nic strasznego!
Historia Ubrane Sklep
Działalność sklepu Ubrane rozpoczęła się w 2018 roku. Marka koncentruje się na tworzeniu stylizacji dla kobiet poszukujących unikatowego stylu. Ubrane dąży do prezentowania nowoczesnych propozycji każdego dnia, aby każda klientka mogła poczuć się wyjątkowo. Obsługa sklepu oferuje wsparcie zarówno w codziennych, jak i eleganckich stylizacjach. Na profilach w social mediach można znaleźć wiele modowych inspiracji. Sklep Ubrane posiada butik stacjonarny w Wodzisławiu Śląskim, przy ulicy Zamkowej 7, gdzie każdy klient otrzyma pomoc w udoskonalaniu swojego stylu.
W jaki sposób można zwrócić zakupy?
Sklep Ubrane nie określa konkretnej formy zwrotu, więc paczkę można nadać w sposób dowolny. Poniżej przedstawiamy jak krok po kroku nadać zwrot za pomocą firmy kurierskiej DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/;
- Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych rozpatrzy zwrot.
Jak nie zwracać zamówienia?
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych do paczkomatów czy punktów odbioru. Należy pamiętać, aby nie nadawać paczek za pobraniem. Rzeczy zakupione w sklepie internetowym nie podlegają zwrotowi w salonie stacjonarnym.
Co musi zawierać paczka ze zwrotem?
Zwracane produkty powinny być w stanie nienaruszonym. Rzeczy muszą posiadać wszystkie oryginalne metki, brak jakichkolwiek uszkodzeń i zabrudzeń. Ubrań nie można prać ani nosić, ponieważ wyczuwalny zapach perfum może być powodem odrzucenia zwrotu. Pamiętaj, aby wydrukować i wypełnić formularz zwrotu. Przesyłka zwrotna koniecznie musi zawierać paragon, który jest podstawą do rozpatrzenia zwrotu, jego brak spowoduje natychmiastowe nieprzyjęcie zwrotu.
Ile jest dni na zwrot zamówienia?
Każdy klient ma prawo do zwrotu produktów. W ciągu 14 dni kalendarzowych można odesłać nietrafione zamówienie.
Jaki jest adres zwrotu produktów?
Adres na, który należy zaadresować zamówienie ze zwrotem to: Ubrane, ul. Pszowska 1A, 44-300 Wodzisław Śląski.
Czy wymiana produktu jest możliwa?
Ubrane Sklep nie prowadzi wymiany swoich produktów. Jeżeli rozmiar okazał się niedopasowany lub fason został źle dobrany, należy zwrócić produkty i złożyć zamówienie ponownie.
Jak spakować zwrot do Ubrane Sklep?
Zwrot do Ubrane Sklep należy spakować w oryginalne opakowanie. Do wnętrza paczki należy włożyć wypełniony czytelnie formularz zwrotu wraz z paragonem. Paragon jest ważną częścią przesyłki, ponieważ jest potwierdzeniem dokonanych zakupów. Jest to podstawą przyjęcia zwrotu. W przesyłce należy umieścić wszystkie kompletne i niezniszczone produkty. Na koniec paczkę trzeba odpowiednio zabezpieczyć. Można do tego użyć szeroką taśmę lub stretch.