- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Vanilla - jak odesłać nietrafione zamówienie?
Zwrot do Vanilla - jak odesłać nietrafione zamówienie?
Zakupy online zazwyczaj wybieramy ze względu na większy asortyment produktów w porównaniu do tradycyjnych sklepów. Mimo wielu zalet zakupów online czasem mogą pojawić się drobne problemy, szczególnie w przypadku nieprawidłowości w zamówionych produktach. Jednym z potencjalnych problemów może być konieczność zwrotu zamówienia z powodu braku możliwości przymierzenia ubrań, butów lub akcesoriów. Niniejszy artykuł omówi, czy i jak można dokonać zwrotu lub reklamacji, oraz co warto wiedzieć na ten temat. Zazwyczaj nie jest konieczne podawanie przyczyny zwrotu, co stanowi dodatkową zaletę. Zachęcamy do przeczytania niniejszego tekstu, aby przekonać się, że proces zwrotu zamówienia online nie jest skomplikowany.
Butik Vanilla - co oferuje?
Butik Vanilla swoim klientom oferuje odzież, obuwie, torebki oraz akcesoria. Na stronie znajdziemy m.in. bluzki, body, dresy, kurtki, sukienki, swetry czy koszulki. Wszystkie rzeczy wykonane są z niezwykłą starannością tak, by sprostać oczekiwaniom każdego klienta. Dla osób lubiących być cały czas na topie przeznaczona jest zakładka Nowości, w której możemy znaleźć artykuły dopiero co wypuszczone do sklepu, ale jest coś również dla lubiących specjalne okazje. Kategoria Promocje zachęca do szukania prawdziwych perełek w atrakcyjnych cenach.
Jaki jest czas zwrotu zamówienia do Vanilla?
Klienci sklepu Vanilla mają szansę na zwrot produktu, który nie do końca spełnił ich oczekiwania. Przesyłkę należy odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia paczki.
Co musi zawierać paczka ze zwrotem do Vanilla?
Paczka zwrotna do butiku Vanilla zawierać musi papierowy formularz zwrotu, który wcześniej został czytelnie wypełniony przez klienta oraz dowód zakupu. Odsyłane rzeczy muszą być kompletne. Najlepiej zapakować je w opakowanie, w którym otrzymaliśmy zamówienie. Po włożeniu wszystkich niezbędnych artykułów całość trzeba dokładnie zabezpieczyć szeroką taśmą klejącą lub umieścić w foliopaku. Takie zabezpieczenie przesyłki uchroni ja przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu.
Jakie produkty można zwrócić do Vanilla i o czym pamiętać?
Do butiku internetowego Vanilla zwrócić można wszystkie produkty bez zabrudzeń, wad i innych zniszczeń. Rzeczy koniecznie muszą posiadać wszystkie niezbędne metki. Podczas przymierzania należy zachować ostrożność, by niczego nie uszkodzić. Obuwie najlepiej zakładać na suchej i miękkiej powierzchni, która zminimalizuje możliwość zarysowania. Jakiekolwiek wady mogą skutkować odrzuceniem zwrotu przez obsługę sklepu.
Jak nadać przesyłkę ze zwrotem do butiku Vanilla?
Zwrot do Vanilla można nadać za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Należy pamiętać, by zawsze korzystać z rejestrowanych form wysyłki, ponieważ są one o wiele bezpieczniejsze. Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję odesłania nietrafionej rzeczy za pomocą firmy kurierskiej DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/ i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem oraz nadawanych bezpośrednio do paczkomatów.
Jak złożyć reklamację w sklepie Vanilla?
Aby złożyć reklamację w sklepie Vanilla, trzeba wykonać następujące kroki. Po zauważeniu wady należy skontaktować się z obsługą sklepu drogą mailową i zgłosić reklamację, a następnie odesłać rzecz razem z formularzem reklamacyjnym na adres: Vanilla, Mały Łączyn 2b, 28-300 Jędrzejów. Reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od czasu otrzymania przesyłki przez sklep.