- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Veclaim - jak zwrócić niedopasowane artykuły?
Zwrot do Veclaim - jak zwrócić niedopasowane artykuły?
Zakupy przez internet są bardzo popularne, gdyż umożliwiają nam robienie zakupów bez konieczności opuszczania domu. Nie musimy martwić się długimi kolejkami w sklepach ani problemami z dojazdem do centrów handlowych. W sieci jest ogromny wybór produktów, a strony sklepów internetowych są tak skonstruowane, że łatwo znaleźć to, czego potrzebujemy. Pomimo tego, często zastanawiamy się, co zrobić, gdy trzeba zwrócić nieodpowiedni produkt. Niemniej jednak nie ma potrzeby się tym martwić. W tym artykule udzielimy odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotu produktów oraz przekażemy istotne informacje na temat wysyłki paczki zwrotnej.
Veclaim - co znajdziemy na stronie sklepu?
Projektanci marki Veclaim skupiają się na tworzeniu kolekcji uniwersalnych i wygodnych. Wszystkie produkty idealnie wpisują się w aktualne trendy i zachwycają swoim dopracowaniem. Oprócz minimalistycznych krojów znajdziemy także rzeczy z bardziej szalonymi wzorami czy krojami. Tkaniny wykorzystywane w Veclaim są najwyższej jakości, dzięki czemu są bezpieczne dla naszej skóry i mogą być noszone podczas zimy czy lata. Barwy tkanin, ich kroje lub fasony cały czas się zmieniają, więc każdy zdecydowanie znajdzie coś idealnego dla siebie. Produkty z poszczególnych kolekcji tworzone są w sposób, by bez względu na porę zawsze do siebie pasowały i mogły być łączone z innymi elementami.
Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem do Veclaim?
W przesyłce zwrotnej do sklepu internetowego Veclaim musi znaleźć się wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz zwrotu. Jest on podstawa do zaakceptowania zwrotu przez obsługę sklepu. Wszystkie zwracane rzeczy muszą być kompletne z oryginalnymi metkami. Do wysyłki najlepiej użyć opakowania, w którym otrzymaliśmy swoje zamówienie. Wcześniej należy oderwać stare etykiety nadania. Całość trzeba zakleić np. szeroką taśmą klejącą lub włożyć do foliopaku.
Jakie produkty podlegają zwrotowi w Veclaim?
Do Veclaim można zwrócić wyłącznie produkty bez żadnych śladów użytkowania. Rzeczy muszą posiadać wszystkie oryginalne metki razem z plombami sznurkowymi zabezpieczającymi produkty. Podczas przymierzania ubrań należy zachować szczególna ostrożność, aby ich nie zabrudzić ani nie uszkodzić. Każdy ślad użytkowania produktów spowoduje odrzucenie zwrotu przez sklep.
Na jaki adres kierować przesyłki do Veclaim?
Paczkę ze zwrotem, reklamacją lub wymianą należy kierować na:
Green Logistics
ul. Podleśna 30
05-532 Baniocha
Jak odesłać zamówienie do Veclaim?
Zamówienie zwrotne do Veclaim odesłać można za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Każdy klient ma na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. Poniżej przedstawiamy dwie możliwości:
Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:
- Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
- Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
- Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
- Opłać zwrot i nadaj paczkę.
Zwrot za pomocą DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/ i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Należy pamiętać, aby nie nadawać przesyłek zwrotnych za pobraniem oraz bezpośrednio do paczkomatów.
Czy można wymienić ubrania w Veclaim?
W Veclaim jest 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki na wymianę produktów. Do paczki z wymianą należy włożyć wydrukowane i czytelnie wypełniony formularz wymiany lub ręcznie napisane oświadczenie z imieniem i nazwiskiem i numerem zamówienia z prośbą o wymianę na inny kolor albo rozmiar. Po otrzymaniu paczki obsługa sklepu sprawdzi, czy posiada na stanie żądany produkt. W przypadku jego braku klient otrzyma zwrot pieniędzy.
Jak złożyć reklamację w Veclaim?
Reklamacji można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy zgłosić ją obsłudze za pomocą adresu e-mail: [email protected], podając numer zamówienia, wadę i zdjęcia, które ją potwierdzają. Po uzupełnieniu formularza reklamacyjnego należy odesłać przesyłkę na adres sklepu.