Zwrot do Wadima - jak nadać zwrot do Wadima?

Sklep internetowy Wadima oferuje swoim klientom bogaty wybór bielizny osobistej i dodatków. Znajdziemy tam produkty przeznaczone dla kobiet, mężczyzn, młodzieży oraz dzieci. W zakładce wyprzedaż lub outlet można znaleźć rzeczy w okazyjnych cenach. Zamawiając prodykty online, może towarzyszyć nam myśl o niedopasowaniu rozmiaru lub niespełnieniu oczekiwań.  W tym artykule pokażemy ci, że to żaden problem i że zwrot do Wadima jest bardzo łatwy i bezproblemowy.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem do sklepu Wadima spakuj najlepiej w oryginalne opakowanie. Możesz użyć do tego również opakowania kartonowego lub foliopaku. Do przesyłki dołącz napisane odręcznie oświadczenie odstąpienia od umowy. Dokładnie zaklej paczkę, najlepiej szeroką taśmą, tak, by zwrot bez uszkodzeń dotarł do sklepu. Sklep w ciągu 3 dni od otrzymania paczki sprawdzi jej kompletność i stan, jeżeli wszystko będzie się zgadzać zwrot środków na konto bankowe otrzymasz w ciągu 7 dni.

Jakie produkty można zwrócić do Wadima?

Do sklepu Wadima można zwrócić produkty, które nie noszą śladów użytkowania. Odsyłane rzeczy muszą być kompletne, bez uszkodzeń, zniszczeń, plam i innych usterek. Istotne jest, by produkty posiadały komplet metek i innych odpowiednich zabezpieczeń. Każdy klient na zwrot produktu ma 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym terminie należy nadać zwrot. Po upływie czasu nie będzie możliwości odesłania żadnej rzeczy.  

Jakie są sposoby nadania paczki do sklepu Wadima?

Zwrot do Wadima można nadać dowolną formą. Wszystko jest zależne od ciebie. Możesz wybrać tradycyjną opcję zwrotu dzięki Poczcie Polskiej lub skorzystać z platformy Wygodne Zwroty. Strona ta oferuje wiele opcji firm kurierskich, które umożliwią ci szybki zwrot zamówienia. Sam wybierasz, co jest dla ciebie najdogodniejsze i w jaki sposób chcesz odesłać twoje nietrafione produkty. Wygodne Zwroty w swojej bazie mają już ponad 10 tysięcy sklepów, a w tym sklep Wadima. Nie zastanawiaj się i skorzystaj z Wygodnych Zwrotów.

Czy można złożyć reklamację?

Sklep Wadima udostępnia możliwość składania reklamacji. Gdy produkt towar posiada wady fabryczne lub jego opis odbiega od rzeczywistości może zostać zareklamowany. Wyślij produkt do siedziby sklepu przesyłką poleconą, ale wcześniej pamiętaj o wypełnieniu szablonu reklamacji, który jest dostępny na stronie sklepu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a informacja zwrotna zostanie wysłana na adres e-mail lub telefonicznie.

Czy jest możliwość wymiany produktu w Wadima na inny?

Aby wymienić produkt w Wadima, należy zwyczajnie dokonać zwrotu niechcianej przeczy i ponownie zamówić odpowiedni dla nas produkt.

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto