- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Zapatos - jak zwrócić obuwie do Zapatos?
Zwrot do Zapatos - jak zwrócić obuwie do Zapatos?
Często wybieramy zakupy online z uwagi na bogatszy wybór niż w sklepach stacjonarnych. Chociaż korzyści z zakupów zdalnych są liczne, czasem pojawiają się drobne kłopoty, takie jak niemożność przymierzenia ubrań czy butów. W takich sytuacjach możliwy jest zwrot zamówienia do Zapatos. W niniejszym artykule omówimy procedurę zwrotu oraz podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy odsyłaniu produktów. Zazwyczaj nie trzeba podawać przyczyny zwrotu, co ułatwia proces. Zachęcamy do lektury, aby przekonać się, że zwrot zamówienia nie jest skomplikowany.
Jakie produkty oferuje Zapatos swoim klientom?
Sklep internetowy Zapatos zajmuje się sprzedażą butów i akcesoriów dla kobiet, dziewcząt, mężczyzn oraz dzieci. Produkty, które możemy znaleźć, charakteryzują się swoją różnorodnością, niepowtarzalnym stylem i dbałością o każdy szczegół. Dla marki najważniejsza jest wysoka jakość oferowanych artykułów, ciągły rozwój, by cały czas spełniać oczekiwania najbardziej wymagających klientów. W Zapatos każdy znajdzie coś dla siebie. Obuwie w butiku jest a każdą okazję, co bardzo go wyróżnia. Wszystkie modele mieszczą się w aktualnie panujących trendach i fasonach. Dzięki dobrze dobranym butom nasza stylizacja będzie jeszcze bardziej poprawiała nasz wygląd. Sprawdź i przekonaj się sam!
Jakie produkty można zwrócić do butiku Zapatos?
Do butiku internetowego Zapatos zwrócić można produkty w pełni kompletne. Rzeczy nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania, zniszczeń czy zabrudzeń. Konieczne jest, aby produkty miały przypięte oryginalne metki wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami, jeżeli takie były. Obuwie należy przymierzać na czystej i suchej powierzchni, najlepiej na dywanie lub wykładzinie, co zmniejszy ryzyko zabrudzenia lub zarysowania butów.
Jak spakować zamówienie zwrotne do Zapatos?
Zamówienie przeznaczone do zwrotu musi zawierać produkty w stanie idealnym, które zwrócone muszą zostać w oryginalnych opakowaniach wraz z metkami potwierdzającymi ich nowość. Do wnętrza paczki należy włożyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy, znajdujący się na stronie sklepu. Po zapakowaniu wszystkich niezbędnych rzeczy przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć. Użyć do tego można taśmy klejącej lub foliopaku. Ważne jest, aby paczka nie została uszkodzona podczas transportu podczas jej drogi do siedziby sklepu. Czas na zwrot zamówienia to 14 dni kalendarzowych
Czy jest możliwość reklamacji w Zapatos?
Tak, w sklepie internetowym Zapatos istnieje możliwość dokonania reklamacji. Termin złożenia reklamacji to 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Wszystkie reklamacje należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, najlepiej jak najszybciej. Zdarzenie to należy udokumentować poprzez opis wady i dostarczenie odpowiednich zdjęć, powodu, przyczyny reklamacji, numeru zamówienia lub faktury i dokumentu transportu (AWB). Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem do Zapatos?
Sklep internetowy Zapatos oferuje formę zwrotu za pomocą Paczkomat InPost poprzez platformę szybkiezwroty.pl.
- Spakuj produkty przeznaczone do zwrotu i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy na stronie Zapatos;
- Wejdź na www.szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz zwrotny;
- Na wskazany numer telefonu klient otrzyma SMS z kodem;
- Na przygotowanym pudelku ze zwrotem należy zapisać otrzymany kod nadania i adres firmy Zapatos;
- W dowolnym Paczkomat InPost można nadać przesyłkę (Pamiętaj, że wymiary paczki nie mogą przekroczyć 41 X 38 X 64 cm, a waga nie może przekraczać 25 kg).
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki przez obsługę sklepu. W ciągu 14 dni kalendarzowych klient powinien otrzymać zwrot środków na konto.
Kontakt do Biura Obsługi Klienta
Kontakt do obsługi klienta istnieje za pomocą adresu e-mail: [email protected] lub pod numerem telefonu +48 57 358 11 00.