Zwrot do Pako Lorente - jak nadać paczkę ze zwrotem?

Sklepy internetowe, aby ułatwić dokonywanie zakupów, oferują swoim klientom nie tylko przejrzyste strony, dzięki którym możemy zamawiać różnorodne produkty, ale także przystępne ceny. Innym pozytywnym aspektem sklepów online jest procedura zwrotów, która daje duży komfort podczas nietrafionego zakupu. Nie musimy przejmować się, co gdy dana rzecz okaże się niezgodna z naszym rozmiarem lub nie spełni naszych oczekiwań, ponieważ procedura zwrotów jest bardzo łatwa i przede wszystkim szybka. Sprawdź nasz artykuł, by poznać szczegóły.

Dla jakich klientów jest przeznaczony sklep Pako Lorente?

Pako Lorente jest sklepem przeznaczonym dla płci męskiej. Znajdziemy tam szeroki wybór odzieży codziennej, ale przede wszystkim odzieży na specjalne okazje, takie jak ślub czy studniówka. Oprócz tego sklep posiada bogaty wybór akcesoriów, kolekcji sezonowych oraz kolekcji premium. Dla osób szukających prawdziwych okazji została przygotowana zakładka Wyprzedaż, w której można znaleźć produkty taniej nawet do 70% od ceny odstawowej.

Jakie są sposoby nadania paczki do sklepu Pako Lorente?

Paczkę ze zwrotem klient odsyła na koszt własny. Do sklepu Pako Lorente można nadać zwrot za pomocą kilku sposobów:

  • możesz skorzystać z usług Poczty Polskiej i za pomocą paczki pocztowej odesłać przesyłkę ze zwrotem na podany adres: Pako Lorente Sklep Internetowy - zwrot, Gospodarz 59a, 95-030 Rzgów;
  • kolejnym sposobem jest skorzystanie z firm kurierskich takich jak DHL czy InPost. Sam wybierasz czy to kurier odbiera zwrot spod twoich drzwi, czy nadajesz ją w specjalnym miejscu;
  • trzecią formą odesłania paczki jest skorzystanie z platformy Wygodne Zwroty, która to umożliwia szybkie i bezpieczne odesłanie zamówienia bez konieczności drukowania etykiety zwrotnej.
  • czwartą, ewentualną, formą zwrotu jest samodzielne zwrócenie paczki w salonie stacjonarnym. Plusem tego zwrotu jest to, iż jest on całkowicie darmowy.

Czym są płatności odroczone?

Płatności odroczone to forma zakupów produktów z możliwością płatności w ciągu 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Platforma PayPo umożliwia taki zakup, dzięki czemu od razu nie musimy płacić za nasze zamówienie, a klient ma aż 30 na dokonanie opłaty za produkty. W niektórych przypadkach jest także możliwość rozłożenia płatności na raty. 

Jakie produkty można zwrócić?

Do sklepu Pako Lorente można zwrócić wszystkie produkty bez widocznych śladów niewłaściwego użytkowania. Towar musi być w pełni kompletny, bez uszkodzeń czy zniszczeń. Konieczne jest, aby rzeczy posiadały oryginalne metki.

Czy sklep akceptuje wymianę produktów?

Tak, sklep Pako Lorente akceptuje zwroty. Jeżeli klient zdecyduje się na wymianę produktów, musi wykonać kilka kroków. W zakładce Wymiany znajdź formularz wymiany, który należy wydrukować i wypełnić. Spakuj produkty w odpowiednie opakowanie i zaadresuj: Pako Lorente Sklep Internetowy - wymiana, Gospodarz 59a, 95-030 Rzgów. Skleppo otrzymaniu przesyłki sprawdzi ją i nada do ciebie produkt na podany adres w formularzu.

W jaki sposób zapakować paczkę?

Swój zwrot lub wymianę zapakuj w odpowiedni karton. Możesz użyć ponownie opakowania, w którym otrzymałeś już jakieś zamówienie. Ważne jest to, aby odpowiednio zabezpieczyć w nim produkty. Po sprawdzeniu kompletności i braku uszkodzeń włóż wszystko do środka, pamiętając o wydrukowanych i wypełnionych formularzach. Zaklej całość taśmą lub włóż do foliopaku i zabezpiecz.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto