- AlleKurier
- Poradniki
- Zwroty do ECCO - jak w bezpieczny sposób je realizować?
Zwroty do ECCO - jak w bezpieczny sposób je realizować?
Współczesne trendy zakupowe skupiają się coraz bardziej na wygodzie i elastyczności, co sprawia, że zwroty stają się nieodłącznym elementem tych doświadczeń. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na możliwość odesłania produktów, pojawia się także konieczność zapewnienia bezpiecznych i skutecznych metod realizacji tych transakcji. Niniejszy artykuł skupia się na praktykach, które umożliwiają bezproblemową realizację zwrotów do sklepu ECCO.
Polityka zwrotów w sklepie ECCO - najważniejsze informacje
Polityka zwrotów do sklepu ECCO została starannie sformułowana. Zgodnie z nią, termin na dokonanie zwrotu artykułów wynosi 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem koniecznym jest zachowanie oryginalnych metek na zwracanych produktach oraz ich nienaruszonego stanu. W przypadku obuwia, konieczne jest zwrócenie go w oryginalnym opakowaniu, bez żadnych etykiet pocztowych.
Zwroty za pośrednictwem In-Post Paczkomat lub kuriera DHL
Procedura zwrotu produktów za pośrednictwem kuriera do sklepu ECCO składa się z następujących kroków. Najpierw należy zapakować artykuły w ich oryginalne pudełka, pozbawione etykiet pocztowych. Następnie, konieczne jest zalogowanie się na portal zwrotów tych kurierów, gdzie wymagane są dane, takie jak numer zamówienia i adres e-mail, które umożliwią identyfikację zwrotu. Po zarejestrowaniu zwrotu, należy pobrać etykietę zwrotną za pomocą. Kolejnym krokiem jest dostarczenie paczki do wybranego Paczkomat® InPost lub punktu zwrotu DHL. Klient może śledzić status swojego zwrotu. Powinien również otrzymać powiadomienie e-mail lub SMS o dotarciu zwróconego artykułu do magazynu sklepu ECCO.
Czy możliwe są zwroty do sklepu stacjonarnego?
Tak, aby zwrócić produkt do sklepu stacjonarnego ECCO, klient powinien dostarczyć paczkę do najbliższej placówki, zgodnie z lokalizacją wskazaną na stronie internetowej. Przygotowanie numeru zamówienia zaczynającego się od SO-XXXXXX, który znajduje się w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie online, jest niezbędne w celu zidentyfikowania transakcji przy zwrocie. Po dostarczeniu paczki i przedstawieniu odpowiedniego numeru zamówienia w sklepie stacjonarnym, klient będzie mógł dokonać zwrotu produktu.
Zwroty produktów do sklepu ECCO Outlet
Aby zwrócić produkty zakupione, zamówione lub odebrane w salonie stacjonarnym ECCO Outlet, konieczne jest udanie się wyłącznie do ich placówek stacjonarnych. Istotne jest dokonanie zwrotu w odpowiednim punkcie, ponieważ nie są one przyjmowane w innych miejscach sprzedaży,
Ile czasu należy czekać na zwrot?
Proces zwrotu pieniędzy może zająć pewien czas. W przypadku zwrotu za pośrednictwem kuriera, czas oczekiwania na zaksięgowanie zwrotu na Twoim koncie może wynosić około 7 dni roboczych od momentu dostarczenia paczki do magazynu ECCO. Zalecane jest monitorowanie statusu przesyłki. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, jednakże czas potrzebny na zaksięgowanie zwrotu na Twoim koncie może wynosić od 2 do 10 dni roboczych. O wszelkich transakcjach sklep ten informuje za pośrednictwem wiadomości e-mail.