Zwroty w sklepie KRASNAL. Jak wykonać zwrot e-butydladzieci.pl?

Zakup odpowiednich butów dla dziecka może być prawdziwym wyzwaniem. Niekiedy po nabyciu obuwia dla swojej pociechy możesz odkryć, że nie odpowiada twojemu dziecku albo jest złego rozmiaru. Centrum Dziecięcego Obuwia Krasnal to sklep, który ma rozwiązanie na takie szczególne wypadki. Zwrot e-butydladzieci.pl nie musi być niczym trudnym! Skorzystaj z przydatnego rozwiązania do zwrotu nietrafionych produktów  – serwisu wygodnezwroty.pl.

Co można zwrócić w e-butydladzieci.pl?

Asortyment sklepu obuwniczego KRASNAL obejmuje różnorodne rodzaje obuwia dla najmłodszych, w tym:

  • buty odpowiednie na trudne warunki pogodowe, takie jak buty zimowe i kalosze,
  • buty profilaktyczne, wspomagające utrzymanie prawidłowej postawy u dziecka,
  • obuwie na szczególne okazje, np. do komunii,
  • akcesoria, w tym m.in. wkładki ortopedyczne.

Należy jednak pamiętać, że możliwość zwrotu nie obejmuje produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu ochronnym, jeśli klient je otworzył. W przypadku sklepu e-butydladzieci.pl dotyczy to m.in. wkładek ortopedycznych do butów.

Zwrot e-butydladzieci.pl - jak go dokonać

Jeśli chcesz wykonać zwrot e-butydladzieci.pl, konieczne jest wcześniejsze poinformowanie o tym fakcie sklepu, nie przekraczając 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Skontaktować się ze sklepem możesz za pomocą poczty elektronicznej pod adresem sklep@e-butydladzieci.pl. Alternatywnie, można przesłać pisemne oświadczenie o zwrocie na wybrany z poniższych dwóch adresów:

  • Centrum Obuwia Dziecięcego Krasnal, Małgorzata Serocka, ul. Szosa Lubicka 168E, 87-100 Toruń, 
  • ul. Władysława Broniewskiego 19, 87-100 Toruń.

Istnieje dostępny na stronie sprzedawcy szablon do wykorzystania przy zgłoszeniu chęci zwrotu towaru, jednak jego użycie nie jest obligatoryjne. Przesyłkę ze zwracanym towarem należy nadać na jeden z powyższych adresów w ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia do sprzedawcy.

Zwrot do e-butydladzieci.pl krok po kroku

Zwrot do e-butydladzieci.pl staje się prosty, jeśli skorzystasz ze strony wygodnezwroty.pl! Cały proces przebiega sprawnie, a Ty możesz dokonać zwrotu w zaledwie kilku prostych krokach:

  1. Sprecyzuj parametry przesyłki i zdecyduj, w jaki sposób ją nadasz (może to być m.in. Paczkomat® InPost, niektóre sklepy, np. Żabka lub Stokrotka, lub punkt DHL, z którego zabierze ją kurier),
  2. Wypełnij formularz swoimi danymi i opłać przesyłkę, korzystając na przykład z usługi Blik,
  3. Nadaj paczkę w wybranym punkcie i oczekuj zwrotu należności za towar. Zwrot nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od wysłania paczki ze zwrotem.
Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto