Jak dokonać zwrotu zakupów w sklepie Famari?

Famari to polski sprzedawca odzieży kobiecej. Wszystkie produkty marki, do których zaliczają się m.in. kardigany, sukienki czy kombinezony, są projektowane i szyte w Polsce. Produkty w tym sklepie można również zamówić na miarę, dzięki czemu masz pewność że są one przygotowane idealnie dla Ciebie. Nawet biorąc pod uwagę wymienione kwestie dotyczące dopasowania i jakości, nadal istotne jest, aby klient mógł zwrócić zamówione produkty w razie potrzeby. Sklep Famari daje Ci taką możliwość, a co więcej, jest to proces łatwy i intuicyjny. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak działają zwroty do Famari.

Co podlega zwrotowi w Famari?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu ubrań zakupionych w Famari, musisz pamiętać, aby zachować swoje produkty w odpowiednim stanie. Po pierwsze, produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania. Należy się z nimi obchodzić w taki sposób, aby nie uszkodzić ich ani nie ubrudzić. Nie powinno się także prać ubrań ani usuwać z nich metek.

Jak nadać zwrot do Famari?

Swoją przesyłkę zwrotną musisz nadać na własny koszt, bezpośrednio na adres sprzedawcy:

Famari.pl
Rogówko 78
87-162 Grębocin

Nie jest możliwa wysyłka za pobraniem. Zamiast tego skorzystaj ze standardowej formy wysyłki np. z pomocą ulubionej firmy kurierskiej. Na nadanie paczki masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia. 

Zwrot do Famari - jak przygotować paczkę?

W Twojej paczce zwrotnej powinny się znaleźć paragon z zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Wzór formularza możesz znaleźć na stronie internetowej sklepu. Pobierz go i wydrukuj, a następnie uzupełnij potrzebnymi danymi. Nie zapomnij o zostawieniu na nim swojego odręcznego podpisu.

Pamiętaj, żeby prawidłowo przygotować swoją przesyłkę, zatem również starannie ją zabezpieczyć. Najlepiej skorzystaj z oryginalnego opakowania w którym otrzymałaś swoje zamówienie, jeśli to możliwe. Produkty wewnątrz paczki złóż w taki sposób, aby nie były pogniecione. Dla dodatkowej ochrony owiń całość przesyłki papierem lub folią stretch i dobrze ją zaklej.

Jak zostanie dokonany zwrot płatności?

Możesz się spodziewać zwrotu pełnej kwoty za zakup w Famari w ciągu 14 dni od momentu, w którym sprzedawca otrzymał Twoją przesyłkę. Jeśli swoje zamówienie opłaciłaś poprzez Przelewy24, to pieniądze trafią bezpośrednio na Twoje konto w tym serwisie. W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem, środki zostaną zwrócone przelewem tradycyjnym na konto bankowe wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Reklamacje w Famari - jak to działa?

Możesz dokonać reklamacji w sklepie Famari, jeśli otrzymałaś towar niezgodny z zamówieniem. W tym celu skontaktuj się ze sklepem, np. mailowo, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i ustalić warunki reklamacji. Odbiór produktu niezgodnego z zamówieniem jest zalecany przez sprzedawcę, co znaczy, że koszty odbioru produktu zostaną pokryte przez firmę, a Ty nie musisz nic płacić.

Pamiętaj, że nietrafiony rozmiar nie jest podstawą do reklamacji. Sklep Famari nie prowadzi wymiany, dlatego w przypadku złego rozmiaru możesz zamiast tego zwrócić niepasujący produkt i zamówić nowy.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto