Jak działają zwroty w sklepie kolarskim Stylówa.PRO?

Dzięki zakupom online mamy łatwy dostęp do wielu rodzajów specjalistycznych produktów, które mogłyby być trudne do nabycia w inny sposób. Jeśli jesteś osobą zainteresowaną kolarstwem, być może jesteś na etapie, kiedy potrzebujesz odpowiednich ubrań i akcesoriów, aby móc uprawiać ten sport w sposób bezpieczny i profesjonalny. W takim przypadku powinna Cię zainetresować oferta sklepu Stylówa.PRO, który to sprzedaje specjalistyczne produkty zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych kolarzy. Sklep ten oferuje również przejrzysty proces zwrotów, dzięki któremu będziesz mógł bez problemu odesłać niepasujący lub nietrafiony produkt i uzyskać zwrot pieniędzy. Czytaj dalej, aby poznać wszystkie najważniejsze zasady, jakimi należy się kierować podczas dokonywania zwrotu do Stylówa.PRO.

Jak długo można dokonywać zwortów Stylówa.PRO?

Czas przewidziany na zwrot niepasujących towarów w Stylówa.PRO wynosi 14 dni od daty zakupu, jednak sklep ten dopuszcza zwroty po terminie. Jeśli chcesz dokonać zwrotu do Stylówa.PRO, ale czas 14 dni od momentu zakupu już minął, skontaktuj się ze sklepem telefonicznie,pod numerem 516 220 666 lub mailowo, pisząc na adres: sklep@stylowa.pro

O czym pamiętać przed dokonaniem zwrotu Stylówa.PRO?

Podczas przygotowywania przesyłki zwortnej do Stylówa.PRO zwróć uwagę na następujące kwestie:

  • Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w idealnym stanie! Nie mogą one nosić żadnych śladów użytkowania ani uszkodzeń. Powinny także mieć dołączone wszystkie oryginalne metki.
  • Przygotuj swoją przesyłkę korzystając z oryginalnego opakowania, w którym sklep dostarczył Twoje zamówienie. Należy spakować swoje towary w dodatkowe opakowanie zewnętrzne i to na nie nakleić etykiety do zwrotu, zamiast umieszczać je na oryginalnym opakowaniu. Zadbaj również o staranne zabezpieczenie przesyłanych produktów, jak i całości paczki.
  • Nie zapomnij, aby w Twojej przesyłce, poza odsyłanym towarem, znalazły się również: dokument z listą zwracanych przedmiotów i informacją o tym, na jakie konto sklep ma przelać zwracane pieniądze oraz oryginał lub kserokopia paragonu z zakupu.

Stylówa.PRO zworty - na jaki adres wysłać paczkę?

Masz możliwość dokonania zwrotu do sklepu Stylówa.PRO na dwa różne adresy:

  • Główny adres do zwrotów kurierem lub Pocztą Polską: Stylówa.PRO, Al. Sikorskiego 3 lok. LU2, 02-758, Warszawa
  • Paczkomat obsługiwany przez sprzedawcę: WAW450M, al. Wilanowska 178

Co nadaje się do zwortu w Stylówa.PRO?

Spośród wielu produktów oferowanych przez sklep Stylówa.PRO, takich jak różnorodne rodzaje odzieży i akcesoriów kolarskich, należy zwrócić szczególną uwagę na dwa typy produktów, jeśli chodzi o możliwość ich zwrotu. Mowa o bieliźnie i skarpetkach, które to można zwracać, ale tylko w wypadku, kiedy nie zostały one wyjęte z ich oryginalnego opakowania. To znaczy, że są to produkty, których nie możesz przymierzać, jeśli chcesz zachować prawo do ich zwrotu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto