Jak działają zwroty zakupów w sklepie Na Pieszo?

Jesteś fanem turystyki i wycieczek pieszych, ale czujesz, że brakuje Ci odpowiedniego ekwipunku? Na Pieszo to sklep internetowy, w którym możesz wybierać spośród setek wysokiej jakości produktów, zarówno odzieży, jak i różnego rodzaju sprzętu do wypraw. Co więcej, w sklepie Na Pieszo możesz bardzo łatwo dokonać zwrotu zakupionych przedmiotów, jeśli okaże się, że jednak z jakiegoś powodu nie odpowiadają one Twoim potrzebom. Poniżej podpowiadamy, jak prawidłowo dokonać zwrotu produktów w tym sklepie.

Jak działają zwroty w sklepie Na Pieszo?

Sklep Na Pieszo oferuje swoim klientom standardowy termin do zwrotów, który to wynosi 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem przez klienta. Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy najpierw poinformować sprzedawcę o swojej decyzji drogą mailową, pisząc na adres: biuro@napieszo.pl.

Pamiętaj koniecznie, że w sklepie Na Pieszo przyjmowane są zwroty jedynie takich produktów, które nie noszą żadnych śladów wcześniejszego użytkowania oraz posiadają wszystkie oryginalnie dołączone metki. Sprzedawca ma prawo odrzucić przesyłkę zwrotną, jeśli znajdujący się w niej towar nie spełnia tego warunku.

Co należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

W Twojej paczce, poza zwracanym towarem, musi się też znaleźć wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu w postaci paragonu. Swój formularz przygotuj korzystając ze wzoru do pobrania dostępnego na stronie internetowej sprzedawcy. Wypełniając go zwróć szczególną uwagę, żeby znalazł się na nim czytelny numer konta bankowego, na który sklep przeleje Twoje należności za zakup oraz Twój odręczny podpis. Jest to bardzo istotne, ponieważ dokumenty bez podpisu nie zostaną przyjęte!

Jak prawidłowo nadać przesyłkę zwrotną do Na Pieszo?

Sprzedawca zwraca uwagę, aby przy nadawaniu paczki starać się korzystać z oryginalnych opakowań na produkty oraz starannie przygotować całość paczki i ochronić jej zawartość przed wystąpieniem uszkodzeń w wyniku transportu. Co więcej, miej koniecznie na uwadze, że sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem. Zamiast tego skorzystaj z wysyłki poprzez firmę kurierską, a w przypadku przesyłek nadanych poprzez Pocztę Polską, pamiętaj o skorzystaniu z opcji nadania z potwierdzeniem. Adres do zwrotów w tym sklepie to: Tempo Dorota Michalska, Sikorskiego 111, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

Jak wygląda zwrot środków za odesłane zakupy?

Sklep Na Pieszo nie zwraca kosztów, które ponosi klient w związku z nadaniem przesyłki zwrotnej. Otrzymasz jednak całość należących Ci się środków za odesłany produkt. Przelew powinien nastąpić przed upływem maksymalnie 14 dni od daty, w której Twoja przesyłka zwrotna została nadana na adres sklepu.

Czy mogę wymienić produkty w sklepie Na Pieszo?

Wymiana danego produktu na inny jest możliwa, jednak opcja ta obowiązuje tylko w obrębie jednego modelu. Jeśli chcesz dokonać wymiany na inny model, zwróć swój towar a następnie złóż nowe, niezależne zamówienie.

Aby dokonać wymiany w Na Pieszo, przygotuj kartę z podstawowymi informacjami o zwracanym produkcie i Twoimi danymi kontaktowymi oraz opisem produktu, na który chcesz dokonać wymiany. Dołącz kartkę wraz z paragonem z zakupu do swojej przesyłki, a następnie opłać koszty nadania zwrotu oraz ponownej wysyłki nowego towaru. Następnie wyślij swoją paczkę, postępując według tych samych zasad, co podczas zwrotu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto