Jak nadać paczkę ze zwrotem do Mbella?

Jeżeli zastanawiasz się, co musi zawierać paczka ze zwrotem, ile jest dni na odesłanie nietrafionego produktu lub jak długo trzeba czekać na odzyskanie wydanych środków, to jesteś w dobrym miejscu! W poniższym tekście przedstawimy ci odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów produktów do sklepów internetowych. Pokażemy ci, że zwrot do Mbella jest całkowicie bezpieczny i co ważne, bezproblemowy. Nie zastanawiaj się dłużej i sprawdź nasz poradnik, by nie popełniać podstawowych błędów podczas odsyłki twoich nietrafionych zamówień.

Co swoim klientkom oferuje sklep Mbella?

Odzież marki jest dedykowana dla pań, które pragną rozwijać się i jednocześnie podążać za modą bez żadnych ograniczeń. Produkty dostępne w butiku internetowym są rezultatem dogłębnych poszukiwań, wynikiem pasji i zaangażowania. Klientki znajdą tam sukienki na każdą okazję, bluzki dopasowane do pór roku czy komplety plażowe, dresowe, a także eleganckie lub letnie kombinezony. Wybór jest naprawdę duży, ponieważ oprócz sukienek i kombinezonów można zaopatrzyć się w spodnie, swetry lub marynarki, czyli bardziej codzienne rzeczy. 

Co musi zawierać paczka ze zwrotem?

Paczka zwrotna musi zawierać czytelnie wypełniony formularz zwrotu, który został załączony do przesyłki z zamówieniem. Następnie należy spakować kompletne produkty wraz ze wszystkimi oryginalnymi metkami. Zwrot najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie, ale jeżeli już go nie posiadasz możesz użyć innego równie dobrego kartonu, do którego zmieścisz odsyłane zamówienie. Na koniec zabezpiecz całość taśmą lub zapakuj dodatkowo w foliopak.

Ile jest dni na zwrócenie zamówienia do Mbella?

Każdy klient sklepu internetowego Mbella ma prawo do odesłania nietrafionego zamówienia. Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Jakie produkty można zwrócić?

Zwrotowi podlegają wszystkie produkty bez jakichkolwiek wad i uszkodzeń. Rzeczy muszą mieć przypięte metki wraz z ewentualnymi zabezpieczeniami. Ubrania nie mogą być prane czy posiadać wyczuwalnych zapachów, świadczących o ich noszeniu.

Jak długo trzeba czekać na zwrot środków?

Gdy odeślesz swoje zamówienie na zwrot musisz poczekać 14 dni kalendarzowych. Sklep po otrzymaniu twojej paczki niezwłocznie rozpatrzy zwrot i zwróci wydane pieniądze na twoje konto.

Jaki jest adres zwrotu?

Adres, na który należy odesłać zamówienie to:

Mail Boxes Etc -BOX 43 -Mbella butik

Henryka Sienkiewicza 34a/ lokal. 11/2 pietro

50-335 Wrocław

Jak nadać zwrot do Mbella?

Zwrot do Mbella możesz nadać za pomocą systemu zwrotów proponowanym przez sklep. 

  1. Wejdź na platformę furgonetka.pl i w pierwszym kroku wpisz swój adres e-mail, za pomocą którego dokonywałeś zamówienia. 
  2. Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić;
  3. Określ wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki i opłać zwrot.
  4. Spakuj poprawnie zwrot i przekaż ją kurierowi lub zanieś do odpowiedniego punktu nadania. Wszystko zależy od tego, jaką formę wybrałeś.
  5. Zwrot otrzymasz do 14 dni, obsługa sklepu poinformuje cię o tym mailowo.

Czym jest PayPo?

PayPo jest to platforma służąca do dokonywania płatności odroczonych. Dzięki niej każdy klient może dokonać zakupu i opłacić zamówienie w ciągu 30 dni. Proces ten jest całkowicie bezpieczny i nie pobiera dodatkowych kosztów. W części przypadków PayPo umożliwia spłatę zamówienia w kilku ratach, co również jest atrakcyjną formą dla klienta.

Kontakt do sklepu Mbella

Z obsługą klienta sklepu Mbella można skontaktować się za pomocą adresu e-mail: kontakt@mbella.pl lub zadzwonić pod numer telefonu +48 500 305 717. Obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00. Jeżeli masz pytania dotyczące reklamacji, wymiany oraz płatności to kontakt jest możliwy wyłącznie mailowo.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto