Jak nadać paczkę zwrotną do Chiara Wear?

Nadawanie przesyłek zwrotnych jest naprawdę proste. Wystarczy wiedzieć o kilku podstawowych kwestiach dotyczących sklepu, do którego zamierzamy zwrócić nasze zamówienie. W niniejszym artykule omówimy, jak prawidłowo nadać zwrot do Chiara Wear i o czym należy koniecznie pamiętać. Dowiesz się również więcej na temat właściwego zapakowania paczki oraz jak krok po kroku odesłać nieodpowiednie zamówienie. Zachęcamy do przeczytania, aby poznać wszystkie tajniki zwrotów i nie obawiać się dokonywania zakupów przez strony internetowe.

Jakie produkty są dostępne w Chiara Wear?

Ubrania marki Chiara Wear reprezentują styl „kobiecego streetwearu”. Wśród produktów znajdują się m.in. legginsy, bluzy oversize oraz spodnie dresowe. Jednak firma, która swoje korzenie ma w odzieży sportowej, coraz bardziej rozwija swoją ofertę produktową. Charakterystycznym elementem marki są duże nadruki i hafty, które zdobią bluzy i koszulki. Często widoczne są motywy tygrysów, a kolorystyka przypadnie do gustu najbardziej wymagającym klientom. Poza tym w asortymencie marki można znaleźć płaszcze, wełniane marynarki oraz spodnie garniturowe wykonane z tencelu.

Jak spakować zwrot zamówienia?

Możesz umieścić swoje zwracane artykuły w dowolnym pudełku, także w tym, w którym zostało dostarczone twoje zamówienie. Ważne jest, aby wcześniej usunąć stare etykiety. Upewnij się, że spakowane produkty, które chcesz zwrócić, są kompletnie i posiadają oryginalne metki. Dodaj do przesyłki wypełniony formularz zwrotu i następnie odpowiednio zabezpiecz paczkę taśmą i ewentualnie umieść ją w foliopaku, aby zapewnić dodatkową ochronę przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

Czy można złożyć reklamację?

Na dokonanie reklamacji w Chiara Wear masz aż dwa lata. Aby złożyć reklamację, musisz wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej sklepu i nastęnie umieść go w przesyłce razem z reklamowanymi produktami. Zaadresuj przesyłkę na CHIARA WEAR, ul. Przyjemna 16/1, 41-500 Chorzów. Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem lub adresowanych do punktów odbioru. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki przez obsługę sklepu.

Jak nadać przesyłkę zwrotną?

Zwroty w sklepie Chiara Wear obsługuje platforma furgonetka.pl. Wykonaj poniższe kroki, aby odesłać nietrafione zamówienie:

  1. Wejdź na platformę furgonetka.pl i w pierwszym kroku wpisz swój adres e-mail, za pomocą którego dokonywałeś zamówienia. 
  2. Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić;
  3. Określ wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki i opłać zwrot.
  4. Spakuj poprawnie zwrot i przekaż ją kurierowi lub zanieś do odpowiedniego punktu nadania. Wszystko zależy od tego, jaką formę wybrałeś.
  5. Zwrot otrzymasz do 14 dni, obsługa sklepu poinformuje cię o tym mailowo.

Pamiętaj, aby nie odsyłać zamówienia za pobraniem i bezpośrednio do paczkomatu. Sklep nie odbierze tak nadanej paczki.

Ile czeka się na zwrot środków?

Zwrot wydanych środków wypłynie na konto klienta maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówionych produktów w Chiara Wear, to pamiętaj, że  istnieje kilka istotnych kwestii, o których należy pamiętać. Sklep nie przyjmuje zwrotów uszkodzonych produktów, produktów z plamami lub z wyczuwalnymi zapachami perfum. Wszystkie produkty muszą posiadać oryginalne metki i nie mogą być prane. Te warunki są niezbędne, ponieważ w przeciwnym razie paczka zwrotna zostanie odrzucona przez obsługę sklepu.

Czym jest platforma PayPO?

Platforma PayPo służy do dokonywania płatności odroczonych. Klient, wybierając tę metodę płatności, może uregulować kwotę swojego zamówienia w ciągu 30 dni od jego złożenia. Proces jest całkowicie bezpieczny i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto