Jak odesłać produkty do sklepu internetowego Ezuri?

Zakupy online cieszą się dużą popularnością, ponieważ umożliwiają wygodne dokonywanie zakupów bez konieczności opuszczania domu. Dzięki nim unikamy długich kolejek w sklepach oraz trudności z dojazdem do galerii handlowych. W sieci dostępna jest ogromna różnorodność produktów, a strony sklepów online są zaprojektowane w sposób przyjazny dla użytkowników, co ułatwia znalezienie potrzebnych artykułów. Mimo to, podczas składania zamówień często pojawia się pytanie, co zrobić w przypadku konieczności zwrotu nieodpowiednich produktów. Jednak nie ma powodu do zmartwień. W niniejszym artykule omówimy procedury związane ze zwracaniem niechcianych przedmiotów oraz istotne informacje dotyczące nadawania paczek zwrotnych.

Jaki jest czas na zwrot do Ezuri?

Każdy klient sklepu Ezuri ma prawo do zwrotu nietrafionego zamówienia. Rzeczy odesłać można w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktów. Wcześniej trzeba powiadomić sklep o chęci zwrotu, wysyłając na adres e-mail wiadomość o zaistniałej sytuacji: biuro@ezuri.pl. Zwrot po upływie wyznaczonego terminu nie zostanie zaakceptowany.

Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem do Ezuri?

Przesyłka zwrotna do Ezuri zawierać musi kompletne produkt razem ze wszystkimi niezbędnymi zabezpieczeniami. Pamiętać należy o wydrukowaniu i czytelnym wypełnieniu formularza zwrotu i umieszczeniu go razem z paragonem w paczce. Rzeczy zapakować można w oryginalne opakowanie, czyli to, w którym otrzymaliśmy zamówienie. Wcześniej trzeba pamiętać o zerwaniu starych etykiet. Można również skorzystać z innego pudełka, równie dobrze zabezpieczającego zwracane produkty. Na koniec całość należy zakleić szeroką taśmą lub umieścić w foliopaku. 

Jaki jest adres zwrotu/wymiany do Ezuri?

Adres, na który należy kierować przesyłkę z niedopasowanym lub wymienianym zamówieniem to:

EZURI e-sklep

al. T. Kościuszki 23/25

90-418 Łódź

Jak nadać paczkę zwrotną do Ezuri?

Swój zwrot do Ezuri nadać można dowolną firmą kurierską. Należy pamiętać jednak, aby zawsze wybierać rejestrowane formy wysyłki, która uchroni paczkę przed ewentualnym zaginięciem. Poniżej przedstawiamy zwrot za pomocą Paczkomat InPost oraz DPD:

Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:

  • Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
  • Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
  • Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
  • Opłać zwrot i nadaj paczkę.

Zwrot za pomocą DPD:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Należy pamiętać, aby nie wysyłać rzeczy bezpośrednio do punktów odbioru lub za pobraniem. Zwrot wydanych środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki przez sklep,

Co można zwrócić do Ezuri?

Do sklepu Ezuri zwrócić można produkty bez żadnych śladów użytkowania, ze wszystkimi oryginalnymi metkami i ewentualnymi dodatkowymi zabezpieczeniami. Rzeczy nie mogą być noszone, prane czy posiadać wyczuwalnych zapachów. Podczas przymierzania należy zachować szczególną ostrożność, by nie uszkodzić produktu. 

Jak dokonać wymiany w Ezuri?

Wymiany w Ezuri można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówienia. Do paczki ze zwracanymi produktami należy dołączyć wypełniony formularz wymiany. Oprócz tego na adres e-mail: zwrotyiwymiany@ezuri.pl należy przesłać wiadomość o wymianie w celu sprawdzenia dostępności danej rzeczy. Formularz wymiany dostępny jest na stronie internetowej sklepu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto