- AlleKurier
- Poradniki
- Jak zrobić w sklepie Converse zwroty?
Jak zrobić w sklepie Converse zwroty?
Converse to jedna z najbardziej rozpoznawalnym marek obuwniczych na rynku, oferująca topowe produkty dla każdego. Firmie w szczególności zależy na satysfakcji klienta, dlatego ich polityka zwrotów jest bardzo korzystna i przyjazna konsumentom. Sklep zapewnia bezpłatny zwrot zakupionych produktów do 30 dni od odebrania zamówienia. Sprawdź, jak zrobić w sklepie Converse zwroty oraz jak prawidłowo zapakować paczkę.
Jakie produkty podlegają pod zwrot do Converse?
Wszystkie produkty marki Converse podlegają zwrotowi. Może to być obuwie, a także odzież i akcesoria. Oznacza to, że klienci, którzy nie będą zadowoleni z zakupów, mogą je zwrócić w ciągu 30 dni, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy lub wymianę produktu na inny. Warto jednak pamiętać, że produkty Converse muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu i z metkami. W przypadku butów, nie powinny one wykazywać żadnych śladów użytkowania, w tym śladów na podeszwie, ani nie powinny być brudne lub przetarte.
Jak zrobić w sklepie Converse zwroty?
Polityka zwrotów sklepu Converse zapewnia darmowy zwrot produktów do 30 dni od otrzymania produktu. Jeśli chcemy mieć pewność, że paczka bezpiecznie dotrze do producenta warto skorzystać ze strony wygodnezwroty.pl. Paczka ze zwracanymi produktami zostanie odebrana przez kuriera w miejscu i czasie wskazanym przez klienta. W ten sposób, klient nie musi martwić się o organizację przesyłki zwrotnej, ponieważ cały proces jest już zapewniony.
Converse zwroty - poradnik krok po kroku
Poniżej znajdziesz poradnik, w którym szczegółowo jest opisane, jak działa usługa w wygodnezwroty.pl. Dzięki tym krokom proces zwrotu przebiegnie szybko i sprawnie:
- Przejdź na stronę wygodnezwroty.pl, odnajdź sklep Converse i kliknij opcję “nadaj zwrot”.
- Wypełnij formularz zwrotu, wybierz preferowaną formę zwrotu oraz firmę kurierską.
- Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w odpowiednie miejsce w formularzu zwrotu.
- Następnie wygeneruj etykietę adresową i wydrukuj ją, a następnie naklej na paczkę z zwracanymi przedmiotami.
- Poczekaj na kuriera lub zabierz paczkę do najbliższego punktu nadania.
- Sklep potwierdzi przyjęcie reklamacji i w ciągu maksymalnie 14 dni zwróci pieniądze na Twoje konto.
Gdzie nadać w Converse zwroty?
Wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia klient otrzymuje na maila formularz zwrotu. Jeśli zdecyduje się na odstąpienie od umowy i będzie chciał zrobić reklamację, otrzyma od sklepu specjalną etykietę adresową, która jednocześnie uprawnia do darmowego zwrotu towaru. Można to także zrobić przez stronę wygodnezwroty.pl, gdzie system szybko i łatwo przeprowadzi nas przez procedurę reklamacji.
Jak zapakować przesyłkę do zwrotu?
Ważne jest właściwe zabezpieczenie produktów podczas transportu. W paczce należy dołączyć formularz zwrotu potwierdzający rezygnację z umowy oraz dowód zakupu, takie jak na przykład paragon. Pamiętaj, że zwracane przedmioty powinny być czyste, nieuszkodzone i nienoszone. Szczególnie w przypadku butów na podeszwie nie powinny znajdować się ślady użytkowania. W innym przypadku zwrot do Converse może nie zostać uznany.