- AlleKurier
- Poradniki
- Jak dokonać zwrotu do sklepu e-obuwie?
Jak dokonać zwrotu do sklepu e-obuwie?
Coraz częściej decydujemy się na zakupy przez Internet. Jeszcze kilka lat temu tego typu sposób dokonywania zakupów, był raczej rzadko spotykany. Obecnie większość z nas to właśnie w sklepach internetowych kupuje poszczególne elementy garderoby. Szczególnie, że często możemy skorzystać z opcji bezpłatnego zwrotu towaru. Nic więc dziwnego, że popularność zakupów internetowych rośnie. Mamy możliwość zakupienia poszukiwanego przez nas towaru w czasie, który jest odpowiedni dla nas, nawet w środku nocy. Co ważne, nie musimy również wychodzić z domu, stać w kolejkach, ani szukać odpowiedniego rozmiaru. Cały sklepowy asortyment jest dla nas dostępny jedynie za pomocą kilku kliknięć myszką. Czasami jednak obawiamy się, że zakupiony przez nas towar nie będzie nam odpowiadał. Na szczęście w takich przypadkach mamy możliwość zwrócenia towaru, który zakupiliśmy przez Internet. Jak dokonać zwrotu do e-obuwie? Sprawdź to w naszym poradniku!
Procedura zwrotu do e-obuwie
Jak postępować w przypadku, gdy towar zakupiony na e-obuwie nam nie odpowiada? Należy przestrzegać kilku bardzo ważnych zasad, które jednak nie są skomplikowane. Przede wszystkim musimy pamiętać, że jako konsumenci sklepu e-obuwie mamy możliwość zwrotu towaru w ciągu 100 dni od daty odebrania zamówienia. Pamiętajmy, że data ta nie jest równoznaczna z dniem, w którym otrzymaliśmy przesyłkę, a z dniem, w którym opłaciliśmy nasze zamówienie. Po upływie tego terminu dokonanie zwrotu niestety nie będzie już możliwe. Jeśli upewniliśmy się, że od daty otrzymania przesyłki na pewno nie minęło jeszcze 100 dni, możemy przejść do przygotowania przesyłki. Ten etap również wymaga od nas przestrzegania kilku bardzo ważnych procedur ustalonych przez sklep. Co należy zrobić?
1. Bardzo ważne jest odpowiednie zabezpieczenie zwracanego produktu. Właściwe będzie użycie kartonu lub specjalnej torby, która przeznaczona jest do przesyłek kurierskich. Jeśli przedmiot jest dużo mniejszy od kartonu lub torby, należy dodatkowo zabezpieczyć go, np. wkładając do środka folię. Konieczne jest także sprawdzenie, czy torba lub karton nie jest uszkodzony. Na tym etapie nie należy jeszcze zaklejać przesyłki.
2. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zwrotu, który został dołączony do zamówienia. Konieczne jest odpowiednie wypełnienie formularza poprzez wpisanie swoich danych takich jak imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz adres e-mail. W odpowiednią rubrykę należy również wpisać numer zamówienia, a także numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot gotówki. Należy pamiętać także o wpisaniu nazwy zwracanego produktu, a także kodu zwrotu.
3. Następnie należy wejść na stronę https://www.eobuwie.com.pl/zwrot i kliknąć znacznik "Dokonaj zwrotu" oraz przejść przez kolejne etapy wskazane na stronie, takie jak zalogowanie się oraz podanie zwracanych produktów oraz kodów zwrotu.
4. Istnieje możliwość wyboru formy zwrotu spośród: zwrot w punkcie, Kurier DHL, InPost Paczkomaty 24/7. Innym rozwiązaniem jest samodzielne nadanie paczki na adres wskazany na formularzu za pomocą strony AlleKurier.
5. Następnie należy włożyć formularz zwrotu do przesyłki i odpowiednio ją zakleić oraz zabezpieczyć.
6. Ostatnim krokiem jest nadanie przesyłki w wybrany przez siebie sposób.
7. W ciągu 14 dni powinniśmy otrzymać zwrot środków.
Pamiętajmy jednak, że nie mamy możliwości zwrotu produktów, które zostały wytworzone na nasze indywidualne zamówienie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie internetowej oraz w Regulaminie sklepu e-obuwie.
W co zapakować przesyłkę zwrotną do E-obuwie?
Przesyłkę zwrotną możemy zapakować we własny karton. Co ważne, wcale nie trzeba kupować nowego kartonu, aby nadać zwrot. Z powodzeniem można wykorzystać ten, w którym doszła do nas przesyłka kurierska. Pamiętajmy jednak, aby zawsze usunąć starą etykietę oraz upewnić się, czy karton nie jest uszkodzony. Należy również przestrzegać kilku ważnych zasad:
1. W przypadku skorzystania z opcji nadania paczki za pomocą paczkomatu InPost wystarczy umieszczenie na kartonie kodu otrzymanego SMS-em.
2. Gdy planujemy zwrócić kilka produktów, najlepiej umieścić je w jednym opakowaniu. Jednak należy pamiętać, że ta opcja jest możliwa jedynie w przypadku zwrotu kurierem. Jeśli korzystamy z usług InPost, należy każdą z przesyłek zapakować oddzielnie oraz co ważne, nadać im osobne kody zwrotu.
3. Zwrot środków następuje zawsze w tej samej formie, w której dokonana została płatność.
Eobuwie zwrot - co jeszcze warto wiedzieć?
Zwrot do sklepu e-obuwie jest bardzo prosty i nie wymaga od nas dużego zaangażowania. Wszystko przebiega sprawnie i szybko. Sprawę możemy sobie ułatwić wybierając platformę AlleKurier do zwrotu przesyłki. Dzięki skorzystaniu z allekurier.pl obniżysz koszt przesyłki o nawet 70% w porównaniu do ofert znajdujących się bezpośrednio na stronach przewoźników! To się opłaca! Zamów kuriera już teraz i nie martw się swoim zwrotem! A jeśli chcesz poznać więcej ciekawostek o przesyłkach, sprawdź nasze pozostałe blogowe wpisy!