- AlleKurier
- Poradniki
- L37 zwrot - jak nadać paczkę ze zwrotem do L37?
L37 zwrot - jak nadać paczkę ze zwrotem do L37?
Dokonywanie zwrotów online jest prostsze, niż mogłoby się nam wydawać. Sklepy internetowe oferują nam naprawdę szeroki asortyment, dzięki czemu zamawianie produktów staje się wygodniejsze niż zakupy stacjonarne. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że dopasowanie rzeczy na odległość czasem stanowi wyzwanie, więc dlatego z ewentualną pomocą przychodzą zwroty produktów. L37 zwrot daje nam gwarancję satysfakcji, ponieważ odesłanie nietrafionych towarów jest proste, a przede wszystkim bezpieczne. Zajrzyj poniżej do naszego artykułu i przekonaj się sam jakie to proste.
Jakie produkty znajdziemy w sklepie L37?
Marka L37 od 2011 roku zajmuje się produkcją skórzanego obuwia. Wszystkie produkty projektowane są w Polsce przez wykwalifikowana kadrę pracowników, co potwierdza się w jakości dostępnych butów. Dzięki sprzedaży online marka mogła rozrosnąć się do naprawdę dużych rozmiarów. Marka L37 wie, że kobiety szukają trwałego obuwia na lata, a nie tylko na jeden sezon. Buty codzienne, letnie czy na zimniejsze pory roku są dostępne na stronie internetowej. Każda para butów posiada dokładny opis, dzięki czemu możemy zapoznać się z materiałami, z których dany produkt jest wykonany. Grono zadowolonych klientów stale rośnie, a sama marka staje się coraz bardziej popularna za granicami Polski.
Jak sprawnie nadać paczkę ze zwrotem do L37?
Sklep L37 oferuje swoim klientom wygodną formę zwrotu produktów. Dzięki platformie szybkiezwroty.pl każdy klient bezpiecznie nada swoją paczkę zwrotną. Poniżej przedstawiamy instrukcję nadania przesyłki:
- Dołączony do przesyłki formularz zwrotu wypełnij drukowanymi literami, podając wszystkie niezbędne dane. Pamiętaj, aby do paczki zwrotnej włożyć także paragon, potwierdzający zakup;
- Odpowiednio zapakuj produkty przygotowane do zwrotu, a następnie odpowiednio zabezpiecz przesyłkę;
- Wejdź na platformę szybkiezwroty.pl i wyszukaj sklep Loft37;
- Następnie wypełnij wymagane informacje;
- Na twój adres e-mail lub wiadomość SMS przyjdzie kod zwrotu, konieczny do zapisania w widocznym miejscu na paczce zwrotnej.
- Ostatnim krokiem jest nadanie paczki w wybranym paczkomacie. Kod zwrotu służy do możliwości otworzenia skrytki.
W tym przypadku nie ma konieczności drukowania etykiety zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni.
Jakie produkty podlegają zwrotowi?
Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nieposiadające śladów nieprawidłowego użytkowania. Każdy klient w ciągu 30 dni na możliwość odesłania rzeczy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Produkty muszą posiadać oryginalne metki i możliwe dodatkowe zabezpieczenia. Obuwie najlepiej przymierzać na czystym i miękkim podłożu, by uniknąć ewentualnych zarysowań, powodujących wady.
Jak poprawnie spakować paczkę ze zwrotem?
Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakować w opakowanie, w którym zamówienie zostało do nas dostarczone. Można oczywiście użyć także zwykłego kartonu czy foliopaku. Ważne jest, aby towar znajdujący się w środku był odpowiednio zabezpieczony przed zniszczeniem podczas transportu. Wewnątrz paczki musi znaleźć się wypełniony czytelnie formularz zwrotu wraz z paragonem. Ostatnim krokiem w przygotowaniu paczki jest jej zaklejenie szeroką taśmą.
Jaka jest różnica między zwrotem a reklamacją?
Różnica między zwrotem a reklamacją jest bardzo duża. Zwrotu produktu może dokonać każdy klient w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli towar posiada wszystkie niezbędne metki i nie był noszony, podlega zwrotowi. Reklamacji zaś można dokonać, gdy produkt dostarczony do nas nosi wady, które nabył podczas produkcji lub podczas transportu, więc nie były zależne od nas. Dodatkowo klienci L37 mają 2 lata na dokonanie reklamacji, jeżeli uznają to za konieczne. Sklep w ciągu 14 dni rozpatrzy taką prośbę.
Jaki jest adres zwrotu i reklamacji?
Adres zwrotu: Loft37 Magazyn Główny, ul. Kisielewskiego 18/28, 42-215 Częstochowa, z dopiskiem: „ZWROT – Sklep internetowy”.
Adres reklamacji: Loft37 Dział Reklamacji, ul. Mokotowska 52a, 00-543 Warszawa, z dopiskiem Sklep internetowy – reklamacja.