O czym pamiętać dokonując zwrotu zakupów w Moye?

Za zasługą internetu w dzisiejszych czasach mamy dostęp do wielu różnych sklepów oferujących produkty odpowiadające szczególnym wymaganiom lub preferencjom potencjalnych klientów. Dzięki temu, jeśli jesteś fanem ubrań w konkretnym stylu lub tworzonych w konkretnej gamie kolorystycznej, ich zakup jest teraz łatwiejszy niż kiedykolwiek. Co więcej, możesz również bez problemu i bez żadnych nieprzyjemnych konsekwencji zwrócić zamówione produkty, jeśli tylko masz na to ochotę - nie musisz nawet podawać powodu zwrotu! W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, jak dokładnie działa procedura zwrotu w sklepie internetowym marki Moye oraz o czym należy pamiętać przed nadaniem przesyłki zwrotnej do tego sklepu.

Kto ma prawo do dokonania zwrotu w Moye?

Prawo do zwrotu zakupionych na odległość produktów obejmuje wszystkich kupujących będących konsumentami. W sklepie Moye nie jest możliwy zwrot dla klientów instytucjonalnych. To znaczy, że można dokonywać zwrotu produktów zakupionych na fakturę VAT dla firmy.

Warto mieć również na uwadze, że Moye nie przyjmuje zwrotu produktów personalizowanych, przygotowanych według wytycznych klienta, jak i produktów zamówionych przedpremierowo (pre-order).

Zwrot Moye - jakie terminy obowiązują w tym sklepie?

W sklepie Moye obowiązuje termin 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu, poprzez wysłanie formularza zwrotu drogą mailową na adres: order@moyestore.com. Termin jest liczony od daty doręczenia przesyłki klientowi lub innej uprawnionej do tego przez klienta osobie trzeciej. Od momentu zgłoszenia zwrotu klient ma 14 dni na nadanie przesyłki z niepasującym towarem na adres sklepu.

Jakich dokumentów potrzebujesz do zwrotu w Moye?

Aby dokonać zwrotu do Moye będziesz potrzebować formularza zwrotu oraz paragonu fiskalnego z zakupu. Przygotuj swój formularz, korzystając ze wzoru dostępnego na stronie internetowej sprzedawcy. Wypełnij go w wersji elektronicznej i wyślij go do sklepu mailowo, aby poinformować sprzedawcę o zwrocie, a następnie wydrukuj go i w formie papierowej załącz go również do swojej przesyłki. Poza formularzem, w Twojej paczce musi się również znaleźć paragon. Bez tych dokumentów przetworzenie Twojego zwrotu może zająć dużo dłuższy czas albo Twoja przesyłka może zostać odrzucona.

Jak przygotować paczkę zwrotną do Moye?

Podczas pakowania swoich produktów do zwrotu zwróć uwagę, aby:

  • Skorzystać z oryginalnych opakowań do zwrotu, jako że są one częścią zwracanego towaru,
  • Starannie zapakować swoje produkty i w razie potrzeby zabezpieczyć je dodatkowo przed ewentualnymi uszkodzeniami,
  • Korzystać z wytrzymałego, solidnego opakowania do wysyłki, najlepiej tego samego pudełka lub innego opakowania, w którym sklep oryginalnie  wysłał Twoje zamówienie,
  • Nie zapomnieć o dołączeniu wypełnionego formularza oraz paragonu fiskalnego z zakupu do przesyłki.

Gotową paczkę wyślij wybranym sposobem, np. za pośrednictwem ulubionej firmy kurierskiej, na adres: MM Group sc, ul. Okólnik 9A/11, 00-368 Warszawa.

Ile trwa zwrot środków w sklepie Moye?

Po nadaniu swojej przesyłki zwrotnej do sklepu Moye możesz się spodziewać przelewu należności za zakup przed upływem 14 dni od daty dostarczenia przesyłki na adres sklepu. Sprzedawca stara się jednak w miarę możliwości dokonać zwrotu należności najszybciej, jak to możliwe, dlatego zazwyczaj pieniądze powinny zostać zwrócone po nie więcej niż kilku dniach. 

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto