W jaki sposób odesłać paczkę do sklepu Violi Piekut?

Zakupy internetowe towarzyszą nam niemal każdego dnia. Lubimy wygodnie sprawdzać promocje w naszych ulubionych sklepach, czy poszukiwać wymarzonych produktów. Sklepy online często podają dokładnie wymiary ubrań, przedstawiają je na sylwetkach modelek, ale nawet takie dokładne nie zapewnią, że zamówiony produkt będzie nam idealnie pasować. Wtedy z pomocą przychodzą zwroty produktów. Jest to prostsze, niż mogłoby się wydawać. W poniższy artykule przedstawiamy niezbędne informacje na temat zwrotu zamówienia. 

Jakie produkty znajdziemy w kolekcji Violi Piekut?

Kolekcje Violi Piekut są bardzo różnorodne. Znajdziemy tam kolekcje wieczorowe oraz ślubne. Duży wybór jest także w ubiorze codziennym. Oprócz sukienek, spódnic czy swetrów zakupimy także rzeczy casual i lniane. Jest to dobre miejsce dla osób poszukujących minimalizmu, wygody, a przede wszystkim jakościowych produktów.

Jak spakować zwrot i co można zwrócić?

Zwrot najlepiej zapakować w opakowanie, w którym otrzymaliśmy przesyłkę. Do wnętrza należy włożyć kompletne produkty. Rzeczy muszą posiadać oryginalne metki i nie mogą nosić śladów użytkowania - zabrudzeń, zniszczeń, plam czy wyczuwalnych zapachów. Należy pamiętać, ze jeżeli dany produkt zawierał dodatkowe zabezpieczenie, to ono również musi być przypięte. W środku paczki trzeba umieścić wypełniony  formularz zwrotu (dostępny na stronie w zakładce Zwroty) oraz paragon. Całość najlepiej zabezpieczyć szeroką taśmą.

W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem należy nadać na adres sklepu, czyli Novi Design Sp. z o.o. Borzymowska 24D 03-565 Warszawa. Sklep nie narzuca konkretnej formy zwrotu, której koszt ponosi klient. Można wybrać dowolną formę, np. korzystając z usług Paczkomat InPost:

  1. Wejdź na stronę firmy kurierskiej lub włącz aplikację i kliknij NADAJ;
  2. Wybierz typ nadania bezpośrednio do siedziby sklepu i określ wielkość przesyłki;
  3. Kliknij DALEJ i wypełnij krótki formularz i przejdź do następnego kroku;
  4. Opłać przesyłkę i zanieś zwrot do wybranego punktu.

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania paczki przez sklep i zatwierdzeniu zwrotu.

Informacje kontaktowe do sklepu Violi Piekut

W razie ewentualnych pytań można skontaktować się ze sklepem od poniedziałku do piątek w godzinach 10-16 pod numerem telefonu: +48 530 333 000  lub użyć adresu e-mail: sklep@violapiekut.pl

Zobacz także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto