Zwrot do 7mil - jak odesłać zamówienie do 7mil?

Ze względu na szeroki wybór dostępnych produktów w sklepach internetowych, coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Ta forma zakupów jest wygodniejsza i oszczędza czas, eliminując konieczność stania w długich kolejkach w galeriach handlowych. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji dla osób w różnym wieku. W przypadku, gdy zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, możemy zwrócić je bez obaw, korzystając z bezpiecznej polityki zwrotów. Zapewniamy, że proces zwrotu do 7mil jest prosty i bezpieczny. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów.

Co oferuje klientom sklep internetowy 7mil?

W sklepie internetowym 7mil klienci mogą zapatrzyć się w różnego rodzaju obuwie. Wszystkie produkty w całości tworzone są w polskich pracowniach, ponieważ projektanci cenią sobie najwyższą jakość wytwarzanych produktów. To oni sami opracowują modele i każdy ich element, dzięki czemu panuje pełna kontrola nad procesem produkcyjnym obuwia. 7mil znajdziemy mokasyny, baleriny, półbuty i czółenka. Dla osób, które lubią okazje, dedykowana jest zakładka Wszystko -50%, a dla szukających najnowszych wzorów i krojów zakładka Nowości. Sprawdź i przekonaj się sam, że obuwie sprzedawane w 7mil wykonywane jest z prawdziwą pasją i zaangażowaniem.

Czy jest możliwa wymiana produktu w 7mil?

Tak, jest możliwa wymiana obuwia w 7mil. Każdy klient na wymianę zamówienia ma 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Gdy klient zdecyduje się na wymianę, musi skontaktować się w tej sprawie z obsługą sklepu za pomocą adresu e-mail: info@7mil.pl lub telefonicznie: 22 7730500. Jest to konieczne, by potwierdzić dostępność odpowiedniego rozmiaru. Na stronie sklepu znajduje się formularz wymiany, który należy umieścić w przesyłce razem z paragonem i odesłać na adres: 7mil, ul. Niepodległości 65A, 05-070 Sulejówek.

Jaki jest czas zwrotu nietrafionego zamówienia?

Klienci sklepu internetowego 7mil mają 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia szansę na zwrot przesyłki bez podawania żadnej przyczyny. 

Jak nadać paczkę ze zwrotem do 7mil?

Paczkę zwrotną do sklepu 7mil można nadać w sposób dowolny, korzystając z wybranych usług firm kurierskich. Poniżej przedstawiamy instrukcję zwrotu za pomocą usług firmy DPD:

  1. Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/; 
  2. Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  3. W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  4. Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  5. Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Gdy sklep otrzyma zamówienie zwrotne, niezwłocznie zwróci wydaną gotówkę. Nastąpi to w ciągu maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych. 

Jakie produkty można zwrócić do sklepu internetowego 7mil?

Do sklepu 7mil można zwrócić produkty całkowicie nowe bez żadnych uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania. Buty muszą posiadać wszystkie oryginalne metki razem z ewentualnymi dodatkowymi zabezpieczeniami. Obuwie najlepiej przymierzać na czystej i suchej powierzchni, najlepiej na dywanie lub wykładzinie, ponieważ uchroni to buty przed ewentualnym zarysowaniem czy zabrudzeniem.

Kontakt do Obsługi Klienta 7mil

W razie ewentualnych pytań dotyczących zamówień zwrotów czy asortymentu sklepu można skontaktować się ze obsługą sklepu korzystając z adresu e-mail: info@7mil.pl lub numeru telefonu +22 773 05 00, +48 577 723 355.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto