Zwrot do Luisso - jak zwrócić zakupy w tym sklepie?

Zwroty to ważna część zakupów wykonywanych przez internet. Kiedy nie możemy mieć pewności, czy zamówiony produkt będzie nam odpowiadał, bardzo istotne jest, żebyśmy mogli w razie potrzeby dokonać jego zwrotu. Dzięki temu możemy kupować bez obaw o to, co zrobić, jeśli dany produkt w rzeczywistości okazał się inny, niż tego oczekiwaliśmy. Co więcej, dzięki opcji zwrotów, zakupy stają się mniej obowiązujące, jako że możemy odesłać towar bez podania przyczyny. Zapraszamy do lektury poniższego artykułu, w którym wyjaśniamy, jak wykonać zwrot do butiku Luisso.

Jak działają zwroty do Luisso?

Klienci Butiku Luisso nie muszą się martwić, jeśli chodzi o zwrot niepasujących produktów. Można go dokonać z łatwością, pamiętając jednak przy tym o kilku istotnych kwestiach. Po pierwsze, należy mieć na uwadze, że termin do zwrotu w tym sklepie wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez klienta lub inną upoważnioną do tego osobę trzecią niebędącą przewoźnikiem. Ponadto, zwrot może zostać zaakceptowany tylko pod pewnymi warunkami, które opisujemy szczegółowo w kolejnych akapitach.

Zwroty Luisso - jakie produkty można odesłać?

Butik Luisso oferuje szeroki wybór ubrań dla kobiet. Niektóre z dostępnych tu kategorii produktów to bluzki, swetry, spodnie, okrycia wierzchnie, jak również sukienki weselne. Wszystkie z produktów możliwych do nabycia w Luisso nadają się do zwrotu, jednak pod warunkiem, że ich stan jest nienaganny. To znaczy, że zwrócić można tylko te przedmioty, które nie noszą żadnych śladów użytkowania ani uszkodzeń. 

Jak przygotować paczkę do zwrotu Luisso?

Kiedy przygotowujesz przesyłkę do zwrotu Luisso, nie zapomnij o kilku ważnych kwestiach:

  • W Twojej przesyłce zwrotnej do Luisso, poza zwracanym towarem, muszą się też znaleźć formularz zwrotu oraz dowód zakupu. Formularz zawiera istotne dane potrzebne do rozpatrzenia zwrotu, takie jak numer Twojego konta bankowego, na które sklep dokona przelewu należności za odesłany towar
  • Postaraj się odpowiednie zapakowanie całości przesyłki. Postaraj się skorzystać z oryginalnego opakowania, jeśli nadal masz do niego dostęp. Zastosuj dodatkowe zabezpieczenie (np. papier, folię bąbelkową) podczas pakowania produktów, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń towaru podczas transportu.

Jaki jest adres do zwrotów Luisso?

Oto adres, który należy umieścić na przesyłce nadanej do butiku Luisso:

Sklep Lou Lou

Ul. Wetmańskiego 27a

09-300 Żuromin

Pamiętaj, że to Ty ponosisz koszty nadania paczki. Sklep Luisso nie przyjmuje przesyłek nadanych opcją za pobraniem! Paczka zwrotna nadana w ten sposób zostanie odrzucona i wysłana z powrotem do nadawcy na jego koszt.

Reklamacje Luisso - jak to działa?

Jeśli zamówiony towar dotarł do Ciebie uszkodzony, możesz się domagać reklamacji. W tym celu poinformuj sklep o zaistniałym problemie drogą telefoniczną (500 441 175) lub mailową (butik@luisso.pl). Wyślij swoją paczkę z wadliwym towarem na ten sam adres, co w przypadku zwrotów (Sklep Lou Lou, Ul. Wetmańskiego 27a, 09-300 Żuromin) nie zapominając, aby dołączyć do niej wypełniony formularz reklamacji. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć Twoją reklamację w terminie do 14 dni od daty nadania przez Ciebie paczki. Informację na ten temat otrzymasz na swój adres e-mail.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto