Zwrot do Roselle - jak oddać produkty zakupione w tym sklepie?

Zakupy online są nie tylko szybkie, ale również niezwykle wygodne. Dokonując zamówienia przez internet nie musimy wychodzić z domu, a cały asortyment tysięcy różnych sklepów jest na wyciągnięcie ręki. Co więcej, dzięki regulacjom prawnym w naszym kraju możemy mieć pewność, że w razie potrzeby będziemy mogli odesłać produkty, które nie spełniają naszych oczekiwań i spodziewać się pełnego zwrotu pieniędzy. Jeśli chcesz zwrócić swoje zakupy w jakimś sklepie internetowym, warto się najpierw upewnić, że dobrze znasz zasady, jakimi dany sprzedawca kieruje się podczas rozpatrywania zwrotu. Może się zdarzyć, że w danym sklepie termin do zwrotu został wydłużony albo że sprzedawca preferuje konkretny sposób nadania przesyłki ze zwrotem. Poniższy artykuł został przygotowany z myślą o wszystkich klientkach sklepu Roselle, dlatego jeśli dokonałaś zakupu towaru w tym sklepie i teraz chcesz go zwrócić, serdecznie zapraszamy do lektury!

Jak działa proces zwrotu do Roselle?

Aby dokonać zwrotu Roselle, musisz najpierw powiadomić sprzedawcę o swojej decyzji. W tym celu wystarczy wysłać swoje oświadczenie drogą mailową lub pocztową przed upływem terminu 14 dni od momentu, w którym Ty, jako klientka (lub inna osoba do tego upoważniona) odebrałaś przesyłkę z zamówieniem. Sprzedawca wyśle informację zwrotną potwierdzającą otrzymanie Twojej wiadomości - od tego momentu przysługuje Ci okres 14 dni na odesłanie przesyłki z niepasującymi produktami.

Zwrot Roselle - jak nadać przesyłkę zwrotną?

Poniżej przedstawiamy zwięzłą instrukcję, jak krok po kroku dokonać zwrotu towaru w sklepie Roselle:

  1. Wyślij oświadczenie do sklepu o chęci odstąpienia od umowy i czekaj na wiadomość zwrotną,
  2. Upewnij się, że produkty, które chcesz zwrócić, nie noszą żadnych śladów użytkowania, a następnie zapakuj je do wysyłki (pamiętaj o starannym zabezpieczeniu całości paczki),
  3. Nadaj paczkę na adres sklepu: Roselle Store Sp. z o.o. / Storeit, Omłotowa 23, 94-251 Łódź. Możesz skorzystać z wybranego sposobu nadawania przesyłek, np. Poczty Polskiej lub dowolnej firmy kurierskiej. Jedynym wyjątkiem jest wysyłka za pobraniem - sklep Roselle nie odbiera paczek nadanych w ten sposób,
  4. Po nadaniu zwrotu pozostaje Ci już tylko czekać na zwrot należności za odesłany towar (nie powinno to zająć więcej niż 14 dni).

Jakie są dane kontaktowe sklepu Roselle?

Aby skontaktować się z biurem obsługi klienta Roselle możesz skorzystać z drogi telefonicznej lub mailowej:

Biuro obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. 

Adres korespondencyjny sklepu to: Roselle Store Sp. z o.o. / Storeit, Omłotowa 23, 94-251 Łódź. Jest to również ten sam adres, na który należy kierować zwroty.

Asortyment sklepu Roselle

Roselle jest marką skierowaną do kobiet, które cenią sobie uniwersalne, ponadczasowe rozwiązania modowe. Kolekcje marki są inspirowane przede wszystkim modą Włoch i Francji. Właścicielka marki działa aktywnie w mediach społecznościowych, dzieląc się swoimi inspiracjami z klientkami i utrzymując z nimi bliski kontakt. W sklepie internetowym Roselle trafimy na szeroki asortyment obejmujący różne części garderoby, takie jak m.in.:

  • bluzki, koszule
  • marynarki i płaszcze
  • spódnice, szorty, spodnie
  • sukienki i kimona
  • różnorodne akcesoria: podkolanówki, skarpetki, szaliki

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto