Zwrot do Sklep Bluzki - jak odesłać zamówienie do Sklep Bluzki?

Zakupy internetowe odpowiadają większości z nas. Lubimy tę formę zakupów za to, że jest bardzo praktyczna. Wygoda i szybkość to najlepsze określenia dotyczące zakupów online. Możemy robić je o dowolnej porze dnia i z dowolnego miejsca, w którym mamy dostęp do internetu. Należy jednak zawsze pamiętać o tym, co zrobić w przypadku, gdy nasze zamówienie okaże się nie takie, jak chcieliśmy. Z pomocą w tej sytuacji przychodzą szybkie zwroty. Dzięki wygodnej polityce zwrotów bezproblemowo nadasz swoją paczkę zwrotną do Sklep Bluzki i w ciągu 14 dni kalendarzowych odzyskasz wydane pieniądze. Poniżej przygotowaliśmy dla ciebie mały poradnik z odpowiedziami na najbardziej nurtujące pytania dotyczące odsyłania nietrafionych przesyłek.

Co oferuje marka Sklep Bluzki?

Marka Sklep Bluzki oferuje swoim klientom niepowtarzalne projekty dedykowane dla pań. Rzeczy projektowane są w taki sposób, aby każda kobieta mogła poczuć się wyjątkowo. Oryginalne kroje i fasony zaspokoją potrzeby najbardziej wymagających klientek, a jakość materiałów zachęci do dokonywania zakupów. Kobiety znajdą tutaj nie tylko ubrania codzienne, ale także bardziej eleganckie, dostosowane do różnych okazji. Całe kolekcje oczywiście nawiązują do aktualnych trendów. Strona sklepu internetowego wykonana jest w intuicyjny sposób, dzięki czemu nie będzie żadnych problemów w znalezieniu odpowiednich produktów.

O czym należy pamiętać dokonując zwrotu?

Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot zamówienia to musisz pamiętać o kilku podstawowych kwestiach. Na zwrot zamówienia każdy kupujący w Sklep Bluzki ma 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia paczki. Nie ma konieczności podawania przyczyn odsyłania zamówienia. Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie klienta, tak, aby zaspokoiło to jego potrzeby nie podlegają zwrotowi. Artykuły, które posiadały dodatkowe zabezpieczenia ze względów higienicznych i zostało ono zerwane również nie podlega odesłaniu do sklepu. Wszystkie zwracane produkty muszą posiadać oryginalne metki, brak uszkodzeń czy plam.

Jaki jest adres zwrotu?

Adres, na który należy nadać zwrot to: SklepBluzki.pl, ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 63-200 Środa Wielkopolska.

Jak skontaktować się z obsługą sklepu?

Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:30 oraz w sobotę od 10:00 do 13:00 - numer kontaktowy: 690 540 531. Możliwy jest także kontakt mailowy: kontakt@sklepbluzki.pl

Jak wygląda reklamacja produktów?

W przypadku gdy towar okazał się wadliwy każdy klient ma prawo do jego zwrotu. Na stronie internetowej sklepu w zakładce Zwroty i reklamacje znajduje się link z formularzem zwrotu, który należy wypełnić. Wniosek ten od razu po wypełnieniu wypłynie do bazy sklepu. Towar zgłoszony do reklamacji należy spakować razem z paragonem i odesłać. Klient może żądać wymiany rzecz, usunięcia wady, obniżenia ceny lub całkowitego zwrotu wydanych środków. Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu roku od zauważenia wady. Sklep ustosunkuje się do tej informacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Jak spakować paczkę zwrotną do Sklep Bluzki?

Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakuj w oryginalne opakowanie. Możesz wykorzystać także inne, które aktualnie posiadasz. Dobrze sprawdzi się kartonowe pudełko lub duża papierowa torba. W środku paczki umieść paragon. Jeżeli korzystasz z platformy furgonetka.pl to nie musisz już osobno wypełniać formularza zwrotu. Dokładnie zabezpiecz zwrot używając szerokiej taśmy klejącej i nadaj.

Jak nadać paczkę ze zwrotem?

Zwrot do Sklep Bluzki możesz nadać za pomocą systemu zwrotów proponowanym przez sklep:

  1. Wejdź na platformę furgonetka.pl i w pierwszym kroku wpisz swój adres e-mail, za pomocą którego dokonywałeś zamówienia. 
  2. Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić;
  3. Określ wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki i opłać zwrot.
  4. Spakuj poprawnie zwrot i przekaż ją kurierowi lub zanieś do odpowiedniego punktu nadania. Wszystko zależy od tego, jaką formę wybrałeś.
  5. Zwrot otrzymasz do 14 dni, obsługa sklepu poinformuje cię o tym mailowo.

Pamiętaj, aby nie odsyłać zamówienia za pobraniem i bezpośrednio do paczkomatu. Sklep nie odbierze tak nadanej paczki.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto