Zwrot do Zo-Han - jak odesłać paczkę ze zwrotem do Zo-Han?

Nadawanie zwrotów może nam się kojarzyć z czymś uciążliwym i nie do końca przyjemnym. W tym artykule pokażemy wam, że wcale tak nie jest, a odesłanie produktów to tylko spełnienie kilku podstawowych kwestii. Jeżeli nie jesteś pewny ile masz czasu na zwrot i co dokładnie musisz zwrócić, to koniecznie tu zostań i przewiń dalej! Pamiętaj, że zwrot do Zo-Han jest zupełnie bezproblemowy, a przede wszystkim szybki. Przekonaj się sam!

Historia i asortyment sklepu Zo-Han

Zo-Han od 2014 roku produkuje ubrania w Polsce. Priorytetem dla marki jest wysoka jakość produktów oraz przystępna cena. Materiały są starannie selekcjonowane i wybierany tak, by każdy klient mógł znaleźć swój wymarzony produkt. Sklep Zo-Han może także pochwalić się odważnymi wzorami odzieży, a także akcesoriów wyróżniającymi go na tle innych polskich sklepów.

Jak poprawnie spakować zwrot?

Zwrot zamówienie zapakuj w oryginalne opakowanie. Warto ponownie wykorzystywać takie opakowania, by ograniczać produkcję śmieci. Jeżeli nie masz już dedykowanego pudełka, to możesz użyć kartonowego opakowani, papierowej torby lub foliopaku. Do wnętrza włóż kompletne produkty wraz z oryginalnymi metkami i beż żadnych uszkodzeń. Na stronie Zo-Han pobierz formularz zwrotu, wydrukuj, wypełnij i umieść w przesyłce. Całość zaklej za pomocą szerokiej taśmy i nadaj.

Jakich produktów nie można zwrócić do sklepu Zo-Han?

Do sklepu internetowego Zo-Han nie można zwrócić produktów noszących ślady nieprawidłowego użytkowania. Rzeczy nie mogą mieć uszkodzeń, plam czy wyczuwalnych zapachów perfum oraz prania. Konieczne jest, aby posiadały wszystkie oryginalne metki, a także zabezpieczenie, które były przyczepione do produktów. Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot swojego zamówienia. 

Jak nadać paczkę zwrotną?

Paczkę zwrotną możesz nadać w sposób dowolny. Sklep Zo-Han nie narzuca żadnej konkretnej formy. 

  • Możesz skorzystać z Paczkomat InPost. W aplikacji tej firmy kurierskiej bardzo sprawnie zarejestrujesz paczkę i ją odeślesz. Pamiętaj jednak, żeby nadawać zwrot bezpośrednio do siedziby sklepu, a nie do paczkomatu. W takim przypadku sklep nie odbierze przesyłki.
  • Inną formą zwrotu jest skorzystanie z usług Poczty Polskiej. Nadaj swoją paczkę za pomocą formy rejestrowanej, aby móc śledzić proces zwrotu paczki do siedziby sklepu.

Adres, na który należy kierować przesyłkę zwrotną to: ZO-HAN Mariusz Podleś, ul. Chełmżyńska 180, 04-468 Warszawa.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Czym są płatności odroczone?

Płatności odroczone, to inaczej możliwość zapłaty za zamówienie w ciągu 30 dni od dokonania zakupu. Jest to dobra forma dla osób, które nie mają aktualnie wystarczającej gotówki na koncie lub zwyczajnie chcą przymierzyć produkty w domu bez mrożenia pieniędzy na koncie i czekania na zwrot środków. Platforma PayPo jest całkowicie bezpieczna i nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów. 

Kontakt do sklepu Zo-Han

Jeżeli zrodziły się w twojej głowie jakieś pytania zawsze możesz skontaktować się z obsługą sklepu Zo-Han. Wyślij wiadomość mailową na sklep@zo-han.pl. Na stronie sklepu w zakładce Kontakt z nami jest dostępny formularz, dzięki któremu również możesz skontaktować się z obsługą.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto