Zwrot Zara - jak możesz oddać nietrafiony produkt?

Zara to popularna sieć handlowa, której oferta obejmuje głównie odzież dla kobiet, dzieci i mężczyzn. Każdy klient sklepów Zara może dokonać zwrotu zakupionych produktów, jeśli w jakiś sposób nie odpowiadają one jego oczekiwaniom. Istnieją różne sposoby na dokonanie zwrotu w Zarze  - w poniższym artykule opisujemy najważniejsze z nich i podpowiadamy, o czym pamiętać, dokonując zwrotu.

Jak długo można dokonać zwrotu w sklepie Zara?

Zara daje Ci 30 dni na dokonanie zwrotu zakupionych produktów. Termin ten jest liczony od daty wysyłki zamówienia w przypadku zakupów wykonanych przez internet lub od daty zakupu w przypadku zakupów wykonanych w stacjonarnym sklepie.

Bezpłatne stacjonarne zwroty Zara - jak to działa?

Swoje produkty zakupione w Zarze możesz zwrócić całkowicie za darmo, jeśli dokonasz tego w sklepie stacjonarnym. Aby zlokalizować najbliższy sklep skorzystaj z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Zary. Opcja zwrotu wykonanego osobiście obejmuje zarówno produkty zakupione przez internet, jak i stacjonarnie. Wystarczy, jeśli w wybranym sklepie okażesz zwracane produkty wraz z dowodem zakupu. W razie potrzeby może się tym również zająć inna osoba, niż ta, która oryginalnie zakupiła produkt, o ile tylko ma dostęp do paragonu z zakupu.

Zwrot do Zary pod wskazanym adresem

W Zarze możesz również nadać zwrot bez potrzeby wychodzenia z domu! Za opłatą 9,90 zł (zostanie ona odliczona od sumy zwracanych należności) masz możliwość zamówienia kuriera pod wskazany adres, który następnie odbierze Twoją paczkę i dostarczy ją do sklepu. Pamiętaj jednak, że ten sposób dokonania zwrotu obejmuje tylko przedmioty zakupione online!

Aby złożyć wniosek o taką formę zwrotu należy zalogować się na swoje konto Zara i przejść do sekcji “Zwroty”. Jeśli złożyłaś zamówienie jako gość, skorzystaj zamiast tego z linka w wiadomości e-mail wysłanej przez sklep po dokonaniu zamówienia. Po złożeniu wniosku kurier odbierze paczkę w przeciągu 24-48 godzin.

Jak wykonać zwrot Zara w punkcie odbioru?

Zwroty do Zary w punktach odbioru to inna dobra opcja umożliwiająca darmowy zwrot, jeśli nie masz możliwości dokonania osobistego zwrotu w sklepie stacjonarnym. Taka opcja zwrotu dotyczy tylko zakupów dokonanych online. Oto, jak postępować, aby dokonać zwrotu tym sposobem:

  1. Złóż wniosek o zwrot - jako użytkownik zarejestrowany zrobisz to po zalogowaniu nas swoje konto w zakładce “Zwroty”, zaś w przypadku zakupu jako gość należy skorzystać z linka w wiadomości e-mail (podobnie, jak ma to miejsce w przypadku wcześniej opisanej opcji zwrotu pod wskazanym adresem),
  2. Czekaj na maila od sklepu z kolejnymi instrukcjami oraz etykietami, które należy umieścić na przesyłce,
  3. Zanieś paczkę do wybranego punktu wskazanej przez sprzedawcę firmy kurierskiej.

Jak przygotować paczkę ze zwrotem?

Do dokonania zwrotu możesz skorzystać z oryginalnego pudełka, w którym dostarczono Ci zamówienie, jednak nie jest to konieczne. Zwróć przede wszystkim uwagę na to, aby produkty były dobrze zabezpieczone, a całość paczki szczelnie zaklejona. Nie musisz adresować paczki, ani dołączać do niej paragonu z zakupu. W przypadku zwrotu w punkcie odbioru nie zapomnij jednak o naklejeniu potrzebnych etykiet zwrotu.

Zobacz także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto