Pobranie Ekspress i Pobranie Natychmiastowe | AlleKurier.pl

Pobranie Ekspress i Pobranie Natychmiastowe

min czytania

Korzystanie z pobrania pieniędzy przy odbiorze przesyłki kurierskiej to świetne rozwiązanie dla osób, które prowadzą sprzedaż internetową. Przede wszystkim dlatego, że dają oni możliwość wyboru sposobu zapłaty Klientom - część kupujących nie chce lub nie może opłacać zakupów online. Jest to więc dla nich jedyna opcja, by zamówić coś dla siebie przez Internet. Wysyłka za pobraniem, to zatem korzyść dla obu stron. Klient jest zadowolony, bo może zapłacić przy odbiorze za przesyłkę, a sprzedawca, bo zyskuje zadowolonego Klienta!

Głównym czynnikiem jakości usługi pobraniowej jest czas zwrotu pobranych pieniędzy do nadawcy. W przypadku firm kurierskich czas ten może wynosić nawet do 14 dni roboczych. Długi czas oczekiwania na środki, może budzić niezadowolenie wśród nadawców, uniemożliwiając im korzystanie z własnych pieniędzy.

Dlatego odpowiadając na potrzeby naszych Klientów prezentujemy usługi, która przyspieszają proces zwrotu środków.

Pobranie Express - zwrot środków trzeciego dnia roboczego po dniu doręczenia

Pobranie natychmiastowe - zwrot środków w pierwszego dnia roboczego po dniu doręczenia

Kiedy można skorzystać z usług Pobranie Express lub Pobranie Natychmiastowe?

Z usług przyspieszonego pobrania do kwoty 5000 zł możesz korzystać zawsze, gdy nadajesz paczkę pobraniową za pośrednictwem DPD, UPS, InPost, DHL.

Kiedy zadziała Pobranie Express lub Natychmiastowe?

Warunkiem otrzymania przyśpieszenie pobrania, jest:

  • Bezproblemowe dostarczenie paczki do odbiorcy. Doręczenie musi być wykonane w pierwszej próbie.
  • Przesyłka pobraniowa musi zostać dostarczona pod pierwotny adres odbiorcy, nie może zostać przekierowana na inny adres.
  • Przesyłka musi posiadać parametry takie same jak wpisane w formularzu nadania na naszej stronie.

Jeśli którykolwiek z wyżej wymienionych warunków nie został spełniony, zwrot pobrania będzie realizowany w czasie standardowym dla danej firmy kurierskiej. Zleceniodawca ma prawo do zwrotu kwoty za usługę Pobranie Express lub Pobranie Natychmiastowe kiedy:

  • kurier, pomimo zaplanowanego doręczenia, nie dostarczył przesyłki do odbiorcy. Powodów, dla których kurier nie doręczył przesyłki może być wiele - najczęstsze to problemy komunikacyjne (jak np. korki) czy złe warunki pogodowe
  • paczka nie została wydana do doręczenia z przyczyn leżących po stronie przewoźnika lub AlleKurier (jak np. magazynowanie, problemy techniczne)

Jeśli taka sytuacja miała miejsce, prosimy o złożenie reklamacji.

Zleceniodawca nie otrzyma zwrotu kwoty za usługę Pobranie Express lub Pobranie Natychmiastowe, kiedy nie zostały spełnione warunki wymienione powyżej. Może to dotyczyć sytuacji, w których:

  • Odbiorca przesyłki sam ustalił późniejszy termin - np. kiedy kurier nie zastał go pod wskazanym adresem przy pierwszej próbie doręczenia
  • Odbiorca przesyłki nie miał przygotowanej kwoty pobrania (inaczej COD) i dlatego zmieniono termin doręczenia na kolejny możliwy termin
  • Nastąpiło przekierowanie paczki na inny adres
  • Podano błędny adres doręczenia, co spowodowało konieczność korekty i doręczenia przesyłki w późniejszym niż planowano terminie
  • Parametry przesyłki były inne niż te, zadeklarowane w formularzu nadania

Ile kosztuje usługa Pobranie Express lub Pobranie Natychmiastowe?

Zobacz szczegółowy cennik tych usług.

Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami