7Kicks zwroty - jak odesłać swoje produkty w tym sklepie?

Wielu z nas ceni sobie wygodę w codziennym życiu, dlatego nieraz wolimy kupować nowe produkty online zamiast stacjonarnie. Zakupy internetowe wiążą się z wieloma udogodnieniami. Być może najważniejszym z nich, poza możliwością zakupu o każdej porze i z każdego miejsca, jest opcja dokonania zwrotu. Jeśli dany produkt nie spełnia naszych oczekiwań albo po prostu zmieniliśmy zdanie po zakupie i jednak nie potrzebujemy danej rzeczy, możemy bardzo łatwo dokonać zwrotu danego towaru. Procedura zwrotu może się jednak nieco różnić u różnych sprzedawców, dlatego warto się upewnić, że postępujemy zgodnie z zasadami obowiązującymi w danym sklepie przed odesłaniem swojego zamówienia. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na wszystkie najważniejsze pytania dotyczące zwrotów do 7Kicks. 

Zwrot 7Kicks - jakie produkty obejmuje?

W sklepie 7Kicks możesz kupić różnorodne produkty znanych marek, takich jak Adidas, New Balance, Converse czy Reebok. Są to przede wszystkim buty, ale oferta sklepu obejmuje również m.in. bluzy, koszulki, kurtki i spodnie. Wszystkie te produkty możesz zwrócić, o ile tylko nie posiadają one żadnych śladów użytkowania. Pamiętaj, że zwroty w sklepach internetowych obejmują tylko produkty nowe, nieużywane. Sklep ma prawo do odmówienia zwrotu produktów, których stan odbiega od oryginalnego.

Jaki jest termin do zwrotu w 7Kicks?

Możesz dokonać zwrotu w sklepie 7Kicks bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupu. Jeśli Twoje zamówienie składa się z kilku partii, to termin będzie liczony od momentu dostarczenia ostatniego produktu w danym zamówieniu. Aby zachować termin do zwrotu, nadaj go przed obowiązującym terminem.

Co należy dołączyć do paczki i jak ją przygotować?

W Twojej przesyłce zwrotnej do 7Kicks powinny się znaleźć formularz zwrotu oraz dowód zakupu w formie paragonu (oryginał lub kopia). Poza tym, przygotowując przesyłkę zwrotną, postaraj się wykorzystać to samo opakowanie, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Jeśli nie masz już do niego dostępu, to możesz rzecz jasna skorzystać z innego opakowania, najlepiej solidnego pudełka kartonowego, które zapewni odpowiednią ochronę. Aby dodatkowo zabezpieczyć swoją przesyłkę, warto użyć folii bąbelkowej lub papieru do pakowania produktów oraz papieru lub folii stretch do zabezpieczania całości przesyłki.

Jaki jest adres do zwrotu 7Kicks?

Swoją paczkę zaadresuj na:

Sklep 7Kicks

Ul. Kijowska 7 lok.1

15-410 Białystok

Możesz skorzystać z wybranego sposobu nadania paczki, np. Poczty Polskiej lub ulubionej firmy kurierskiej. Pamiętaj jednak, że przyjmowane są tylko przesyłki na powyższy adres oraz na koszt nadawcy. To znaczy, że sklep 7Kicks nie przyjmuje paczek za pobraniem lub nadanych do Paczkomatu InPost.

Odbiór osobisty produktów w 7Kicks

Jeśli zamawiasz produkty w sklepie 7Kicks i mieszkasz w Białymstoku lub w okolicach, możesz się też zdecydować na odbiór zamówionych produktów stacjonarnie. Dzięki temu nie musisz dodatkowo płacić za przesyłkę oraz możesz odebrać swój towar nawet w ten sam dzień! Adres sklepu stacjonarnego 7Kicks to ul. Kijowska 7/lok. 1, 15-410 Białystok. Sklep jest czynny w godzinach 11:00-19:00 od poniedziałku do piątku oraz między 11:00 i 15:00 w soboty.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto