Jak dokonać zwrotu do sklepu Sephora?

Nawet największemu mistrzowi zakupów zdarza się kupić produkt, który okazał się być nietrafiony. Szczególnie jeśli owym produktem jest tak indywidualna rzecz jak kosmetyk. W tym artykule przyjrzymy się jak właściwie nadać zwrot do sklepu Sephora.

O marce

W 1970 roku francuski przedsiębiorca - Dominique Mandonnaud zrewolucjonizował istniejący koncept drogerii. Pochowane do tej pory za ladami kosmetyki umiejscowił w centralnym punkcie sklepu, tak by każdy klient mógł dotknąć, powąchać i wypróbować produkt, jeszcze przed jego zakupem. Zabieg ten odmienił całkowicie doświadczenie zakupowe, a sklepy Sephora pojawiały się w kolejnych miastach ciesząc się ogromnym zainteresowaniem. Wyjątkowe podejście do klienta wyróżniło tę markę na tle innych sklepów z kosmetykami, jednak Sephora nie zatrzymała się i z biegiem czasu odpowiadała na kolejne, zmieniające się potrzeby kupujących. Ta idea zaprowadziła markę do utworzenia sklepu internetowego - miejsca, gdzie zarówno największe światowe marki, jak i te niszowe, są na wyciągnięcie ręki. A co z komfortem zakupu? O to też się sklep zatroszczył. Każdy nietrafiony zakup można zwrócić. Jak? Przeprowadzimy Cię przez temat zwrotu krok po kroku.

Asortyment w sklepie Sephora

Zdecydowana większość osób kojarzy Sephorę z perfumami i kosmetykami. I zupełnie mają rację! Jednak niewielu wie, że sklep posiada w swoim asortymencie również produkty takie jak: suplementy diety, akcesoria do włosów (czepki, ręczniki, szczotki, grzebienie, spinki, gumki i dyfuzory do włosów), kosmetyczki, pojemniki na kosmetyki, urządzenia do pielęgnacji twarzy, rollery, a także akcesoria do domu - olejki i świece zapachowe i poszewki na poduszki. Na myśl przychodzi więc kluczowe pytanie — jaki jest regulamin zwrotu produktów, które w szczególny sposób muszą pozostać higieniczne?

Warunki zwrotu towaru do Sephora

Sklep zadbał o komfort zakupu dając klientom 60 dni od dnia odbioru zamówienia na ewentualny zwrot towaru. Warto zapoznać się ze szczegółowymi warunkami, jakie Sephora uwzględnia w kontekście dokonania zwrotu:

  • zwracając towar należy zwrócić również próbki / prezenty / gratisy,
  • nagrody powiązane z programem lojalnościowym UNLIMITED nie podlegają zwrotowi ani wymianie,
  • nie można zwrócić towaru, który dostarczony został w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu —  ze względu na ochronę zdrowia i kwestie higieniczne,
  • możliwy jest zwrot Prezentu,
  • zamówienia opłacone metodą płatności odroczonej (PayPo) mogą być zwracane wyłącznie za pośrednictwem poczty. Nie ma możliwości ich zwrotu w perfumerii.

Jak dokonać zwrotu do Sephora krok po kroku

Jak już zostało wspomniane, klientom przysługuje 60 dni od dnia odbioru zamówienia na zwrot nietrafionego zakupu. By zachować termin, należy wysłać do Sephora informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem 60 dni. Od tego momentu klient ma 14 dni na wysłanie zwracanego produktu (wraz z dołączonymi do niego próbkami / prezentami / gratisami). Do dokonania zwrotu konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu (paragon, faktura, e-mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia online/przyjęcia płatności za zamówienie online/wysłania zamówienia złożonego online, potwierdzenie przelewu z karty/konta, dokonanego za towar zakupiony w sklepie internetowym, lub – w przypadku członków „Klubu Sephora” – zarejestrowanie transakcji zakupu zwracanego towaru na jego karcie członkowskiej „Klubu Sephora” w systemie informatycznym Sephora). Do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru sklep zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do odbiorcy zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sephora). Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi klient.

W jaki sposób odesłać zwracany produkt do sklepu Sephora?

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy przesłać zakupiony produkt na adres: 

Arvato – Sephora

ul. św. Józefa 1 

05-840 Brwinów

Mając na uwadze fakt, że samemu należy pokryć koszt zwrotu, a także to, że zwracane produkty zazwyczaj mają wysoką wartość, najtrafniejszą opcją wysyłki jest wybór sprawdzonego i taniego kuriera. Możesz zwracać towary do Sephory i innych sklepów w korzystnych cenach przez serwis AlleKurier.pl. Ten broker usług kurierskich oferuje świadczenia wielu znaczących firm przewozowych, przy czym koszty wysyłki są niższe niż bezpośrednio u przewoźników.

Pamiętaj, aby solidnie zapakować i zabezpieczyć paczkę, aby zwracane towary dotarły do Sephory w nienaruszonym stanie. Przy zwrocie perfum należy upewnić się, że firma kurierska zgodzi się na przewóz takiej paczki, ponieważ wielu przewoźników nie akceptuje przesyłek zawierających tego typu produkty.
Jesteś ciekawy, jak wygląda proces zwrotu w przypadku innych sklepów internetowych? Zobacz inne nasze artykuły, w których pomożemy Ci przejść przez proces zwrotu do innych sklepów.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto