Jak dokonać zwrotu nietrafionego obuwia do trendybuty.pl?

W poniższym artykule dokładnie omawiamy procedurę zwrotu do sklepu internetowego trendybuty.pl. Wielu sprzedawców, w tym omawiany przez nasz sklep, decyduje się na udostępnienie swoim klientom specjalnych, wygodnych opcji zwrotu, dzięki czemu cały ten proces staje się jeszcze wygodniejszy i bardziej przejrzysty. Czytaj dalej, aby poznać wszystkie najważniejsze zasady dotyczące zwrotów do trendybuty.pl.

Jak przystąpić do zwrotu w sklepie trendybuty.pl?

Aby dokonać zwrotu do trendybuty.pl, poinformuj sklep o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie potwierdzające chęć zwrotu na adres siedziby sklepu lub adres e-mail: sklep@trendybuty.pl. Jeśli jednak decydujesz się na zwort poprzez stronę internetową sklepu, nie musisz dodatkowo informować o tym sprzedawcy - przy rejestracji swojego zwrotu w systemie, zostanie on o tym automatycznie poinformowany. Termin zwrotu w trendybuty.pl wynosi standardowe dla większości sklepów online 14 dni od daty doręczenia przesyłki z zamówieniem.

Zwrot do trendybuty.pl - instrukcja postępowania krok po kroku

Dzięki współpracy sklepu trendybuty.pl z firmą kurierską InPost, masz możliwość dokonania łatwego i wygodnego zwrotu w jedynie kilku prostych krokach:

  1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie i wybierz produkty, które chcesz zwrócić,
  2. Zaznacz opcję zwrotu poprzez przesyłkę sklepu i wybierz formę zwrotu pieniędzy za zakup,
  3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietą zwrotu i wydrukuj je (nie zapomnij o podpisaniu formularza zwrotu),
  4. Zanieś paczkę wraz dołączonym z formularzem zwortu do wybranego Paczkomatu InPost, gdzie możesz ją nadać szybko i wygodnie, w każdy dzień tygodnia i o każdej godzinie!

Jakie inne są sposoby nadania zwrotu do trendybuty.pl?

Warto pamiętać, że chociaż powyższa procedura zwrotu jest rekomendowanym sposobem nadania niepasujących produktów z powrotem do sklepu, to zawsze masz wybór innych opcji zwrotu. Jednym z nich jest standardowa przesyłka na własną rękę, czy to za pomocą wybranej firmy kurierskiej, czy Poczty Polskiej. W takim wypadku pamiętaj, że paczka musi być nadana na Twój koszt i zaadresuj ją bezpośrednio na poniższy adres:

MW EUROBUT SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA
Gliwicka 26a
44-178 Przyszowice

Możesz również skorzystać z innej platformy do zwrotów ułatwiającej nadawanie paczek do tysiąca różnych polskich sklepów: wygodnezwroty.pl. Wystarczy, że po wejściu na stronę wybierzesz interesujący Cię sklep i zarejestrujesz swoją przesyłkę, postępując wraz z kolejnymi krokami. Możesz następnie nadać swoją paczkę wybranym punkcie nadania, czy to InPost, czy DPD lub DHL.

Co można zwrócić do trendybuty.pl?

Sklep trendybuty.pl oferuje wiele różnych rodzajów obuwia dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Są to m.in. produkty takie jak półbuty, mokasyny, sandały, kozaki, buty sportowe oraz wiele innych. Jeśli chcesz zwrócić jakikolwiek produkt nabyty przez stronę internetową tego sklepu, nie powinno to być żadnym problemem, o ile tylko Twój towar nie nosi żadnych śladów użytkowania. To znaczy, że do zwrotu nadają się jedynie buty, które zachowano w idealnym stanie, bez żadnych uszkodzeń czy zabrudzeń. Wynika to z tego, że możliwość zwrotu z reguły obejmuje produkty, które następnie zostaną wystawione na ponowną sprzedaż, dlatego też nie mogą być w żaden widoczny sposób używane.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto